Verslag Top 3 stammen

DeletedUser2129

Guest
bb-dorpen edelen doen jullie ook hoor maak je daar geen zorgen rond ;) bb's nemen om prov binnen te gaan en massaal gaan faken gebeurd ook hier in het noorden :) het verschil ligt hem enkel in de activiteit vd spelers :) keer wat pagina's terug daar zegt swoot het zelf :)
 

DeletedUser1850

Guest
we love night attacks <3 en ik zet men kapel erin geen kerk hihi
 

DeletedUser2116

Guest
Kritische vraag : zou het dan niet ook erg hypocriet zijn als stam om dezelfde speelwijze te hanteren die je op het begin zo afkeurt en zwart maakt op het forum ?

Voor mijn gevoel zou het eerder hypocriet wezen van de tegenstander als htf daar nu niet over mag klagen ondanks dat ze dat niet doen :)
 

Droeftoeter

Casual Lid
Het maakt mij niet uit wat er op deze wereld gebeurt, zolang swoot maar niet wint. Dus al moet er een stam met 200 man komen om te zorgen dat ie niet wint dan zou ik zeggen go for it. Want een win is niet goed voor swoot zijn ego.
 

DeletedUser2129

Guest
Kritische vraag : zou het dan niet ook erg hypocriet zijn als stam om dezelfde speelwijze te hanteren die je op het begin zo afkeurt en zwart maakt op het forum ?

Voor mijn gevoel zou het eerder hypocriet wezen van de tegenstander als htf daar nu niet over mag klagen ondanks dat ze dat niet doen :)
Heb er eigenlijk nooit iets over gezegd maar inderdaad :)
 

DeletedUser2233

Guest
Kritische vraag : zou het dan niet ook erg hypocriet zijn als stam om dezelfde speelwijze te hanteren die je op het begin zo afkeurt en zwart maakt op het forum ?

Voor mijn gevoel zou het eerder hypocriet wezen van de tegenstander als htf daar nu niet over mag klagen ondanks dat ze dat niet doen :)

haha echt zo
 

DeletedUser2233

Guest
had er geen zin meer in

wel mooi die 7 zwarte stipjes zuid oost ;)
 

DeletedUser2271

Guest
had geen zin meer in het geklooi met zijn account achter zijn rug*
 
Bovenaan