TW Kampioenschap Moddergooien

DeletedUser662

Guest
Nee sorry ik verdedig gewoon alles. Rennen is voor mietjes. Zie eerst ooit nog maar eens te groeien.Ik vermoed dat dit het begin van je ondergang is namelijk. Succes met het bedenken van je laatste posts voor je verdwijnt net alle anderen! dan hebben we nog 1 iemand over met een beetje score in cv en dan is die stam ook al op..

Oja mr A.. Je teamgenoten verliezen meer dan 100K os in hun "zwaar"versterkte dorpen. Oja de dorpen verliezen ze ook... haal ze eens uit de zon want dit slaat natuurlijk nergens op.
 

DeletedUser867

Guest
Tidal ooit van de term dodgen gehoord? Vast niet... gezien je geen idee hebt hoe je aanvalt of deft :)

En geen edels ? Moet ik nou echt screens gaan maken van verslagen edels om te bewijzen dat je weer full of shit lult?

Ik wist niet dat als jij aanvalstroepen laat staan dat jij dat dodgen noemt xp
 

DeletedUser1438

Guest
Hahaha geniaal...
Lijkt bigm wel eerst een grote waffel daarna 2k aanvallen sturen en dan 1 a 2 dorpjes pakken en toen was de grote mondje foetsie...

Hopelijk komt er nog wat want Betty kan het nog lekker volhouden ^^
 

DeletedUser642

Guest
Oja mr A.. Je teamgenoten verliezen meer dan 100K os in hun "zwaar"versterkte dorpen. Oja de dorpen verliezen ze ook... haal ze eens uit de zon want dit slaat natuurlijk nergens op.

Was dit voor Mij bedoeld?
 

DeletedUser19

Guest
Houden we het taalgebruik wel mooi binnen de regels, dank.
 

DeletedUser1438

Guest
haha daar hoef ik geen commentaar op te geven, ik kan er ook niet aan doen dat mijn tegenstanders geen weerstand geven he ^^
Haha Tja als je geen fatsoenlijke tegenstanders en een paar guppies uit kies kom je niet aan puntjes hè...
 

DeletedUser1319

Guest
Kijk Betty daarom krijg je ODA omdat je clears doodlopen, kusjes van ons

Graag even feiten? Hoeveel clears van mij liepen er dood?
Hoeveel clears van jullie lopen de laatste weken dood?

Zal ik een voorzet geven? Mijn clears vandaag een stuk of 10.. jullie clears afgelopen week een stuk of 500?
 

DeletedUser867

Guest
nee dan heeft meneer Clarys geen controle meer over zijn accountjes..

Mag ik je een tip geven?

-Ik ben coop van Niemand dus daar ben ik niet mee bezig.
- Ook niemand is coop van mij, welzalig is dat xp

In tegenstelling van jij die wss een stuk of 17 coopjes hebt en al hun defencieve troepen op jou dorpen plaatst.
Easy way zou je denken maar toch een dorp verloren xo jah je zal er wss 1 uit het oog verloren hebben maar dat je hem erna met 15 clears probeert terug te krijgen met een muur die maar LVL5 staat, dat moet pijn gedaan hebben he.
 

DeletedUser1319

Guest
Mag ik je een tip geven?

-Ik ben coop van Niemand dus daar ben ik niet mee bezig.
- Ook niemand is coop van mij, welzalig is dat xp

In tegenstelling van jij die wss een stuk of 17 coopjes hebt en al hun defencieve troepen op jou dorpen plaatst.
Easy way zou je denken maar toch een dorp verloren xo jah je zal er wss 1 uit het oog verloren hebben maar dat je hem erna met 15 clears probeert terug te krijgen met een muur die maar LVL5 staat, dat moet pijn gedaan hebben he.

Wel leuk dat je beweert dat je geen co op hebt terwijl iedereen op deze wereld weet dat IMA een co op regel heeft. Iedereen moet een co op bij jullie hebben... (tenzij je account zo bagger is dat niemand daar co op van wil zijn natuurlijk).
 

DeletedUser867

Guest
Wel leuk dat je beweert dat je geen co op hebt terwijl iedereen op deze wereld weet dat IMA een co op regel heeft. Iedereen moet een co op bij jullie hebben... (tenzij je account zo bagger is dat niemand daar co op van wil zijn natuurlijk).
Bagger zou ik niet zeggen gestructureerd wel als iemand co-op bij mij heeft zou hij/zij amper iets moeten doen en als er iets moet gebeuren is dat ook mooi aangeduid.

Maarja, er bestaan apparte gevallen he vriend.

We kunnen niet allemaal benten zijn die op een vrouwen account spelen tenzij er een handje los zit e...
 

DeletedUser1319

Guest
Gefeliciteerd IMA, jullie eerste 2 dorpjes van mij gepakt. Toch wel vereerd dat jullie om 3 uur midden in de nacht de wekker voor me zetten.
hebben jullie toch nog een beetje rendement! Chapeau!
 

DeletedUser662

Guest
Gefeliciteerd IMA, jullie eerste 2 dorpjes van mij gepakt. Toch wel vereerd dat jullie om 3 uur midden in de nacht de wekker voor me zetten.
hebben jullie toch nog een beetje rendement! Chapeau!
Hoe staat het verder met de niveaus in je dorpen? gaat nogal hard naar beneden lijkt het....
 
Bovenaan