TW Kampioenschap Moddergooien

DeletedUser1426

Guest
IMA is slecht, een trieste bende, en clarys is een noob maar wel een verdomd slimme noob.

Moge de beste moddergooier winnen.. :p:cool:


("
Als ik een noob ben, ben ik wel een verdomd slimme noob
."
- Clarys)
<3
 

DeletedUser615

Guest
.A. gaat verliezen van een slechte, trieste bende met een noob, een verdomd slimme noob.

Dus om het met online termen te benoemen:
"Get shit on, noob"
"Rekt"
"Git gud"
 

DeletedUser615

Guest
Oei, kan je het niet halen zonder je vriendjes? :( Die goden hebben geen modder, enkel bullshit. En dat is al een compliment.
 

DeletedUser1426

Guest
Oh nee hoor,
Maar je ziet dan mij alleen maar modder gooien tegen IMA... Wel grappig dat je ze liever niet erbij wilt hebben, des te liever ik ze erbij wil hebben :p:D
 

DeletedUser867

Guest
toch nog steeds grappig hoeveel van de overgebleven active A leden toch naar IMA willen.

Nuja A is de modderpoel waar IMA als varkens mee mag spelen tot ze volledig droog staan nietwaar?
 

DeletedUser615

Guest
Wat is dat toch met woorden in mijn mond leggen hier? Tendens dat de goden ook hebben. Ik heb nooit gezegd dat ik ze er niet bij wil hebben, ik heb gewoon gezegd dat hetgeen uit hun mond komt nog zelfs geen 'bullshit' genoemd kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat die goden kunnen is in hun eigen drek rollen, laat staan dat ze ermee kunnen gooien
 

DeletedUser1426

Guest
Wat is dat toch met woorden in mijn mond leggen hier? Tendens dat de goden ook hebben. Ik heb nooit gezegd dat ik ze er niet bij wil hebben, ik heb gewoon gezegd dat hetgeen uit hun mond komt nog zelfs geen 'bullshit' genoemd kan worden.
Btw waar staat jouw foto voor?
Een Avatar Dwerg? --> Hij lijkt een pijl op z'n kop te hebben net als bij avatar, maar hij ziet er ook weer uit als een vriendje van Gimli :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het pure laster om geassocieerd te worden met .A. ;) Godslasteraars!
 

DeletedUser615

Guest
Btw waar staat jouw foto voor?
Een Avatar Dwerg? --> Hij lijkt een pijl op z'n kop te hebben net als bij avatar, maar hij ziet er ook weer uit als een vriendje van Gimli :p
Komt van een ander spel (Tibia), waar ik in de guild 'The Dwarfhood' zit. Het dwerg zijn is mee overgekomen.
 

DeletedUser662

Guest
Des te meer bewijs dat de "goden' gewoon oud kbertjes zijn die gebanned zijn en de frustraties nog in zich hebben.
Gelieve geen modder naar A te gooien ze zijn al niet heel stevig op dit moment, laat ze eerst maar weer wat wortels schieten.

En niet op de baard mikken jongens, dat blijft erin plakken en is smerig.
 

DeletedUser

Guest
Des te meer bewijs dat de "goden' gewoon oud kbertjes zijn die gebanned zijn en de frustraties nog in zich hebben.
Gelieve geen modder naar A te gooien ze zijn al niet heel stevig op dit moment, laat ze eerst maar weer wat wortels schieten.

En niet op de baard mikken jongens, dat blijft erin plakken en is smerig.
Wat bedoel je precies? Ik ben nooit gebanned en frustraties heb ik ook niet. Verklaar je nader.
 

DeletedUser662

Guest
Wat bedoel je precies? Ik ben nooit gebanned en frustraties heb ik ook niet. Verklaar je nader.
Ik hoef niets te verklaren is gewoon info over w3 die vrij open is. Mocht je echt willen blijven meepraten hier raad ik je aan eens wat verder te verdiepen. Zo niet wellicht eens paar werelden op te schuiven qua sub forum.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef niets te verklaren is gewoon info over w3 die vrij open is. Mocht je echt willen blijven meepraten hier raad ik je aan eens wat verder te verdiepen. Zo niet wellicht eens paar werelden op te schuiven qua sub forum.
Als er ergens een moddergooi kampioenschap is doe ik graag mee, of dat nou op wereld 3 of 10 is maakt mij dan ook niet veel uit. Ik zag geen regels voor het kampioenschap.

Jij zegt hier iets over "de goden". Daar ben ik er 1 van, daarom wou ik graag dat je jezelf nader zou verklaren gezien ik nooit op W3 heb gespeeld. Daarom raad ik je dus ook aan om je eens wat verder te verdiepen in "de goden" mocht je echt willen blijven praten over "de goden".
 

DeletedUser662

Guest
neu al die fakers boeien me niet zo. Ben ze ook liever kwijt dan rijk. Als ik over jullie wil blijven praten zou ik je wel taggen. Ik heb geen extra mensen nodig hier. Ik heb genoeg mensen achter me staan ingame dus geen nood om anderen te betrekken.

Dus A... wat doen we.. 90vs90? :p
 

DeletedUser1426

Guest
Als IMA actie zoekt komen ze steeds weer bij mij om het te vragen.. Ik weet dat wij beetje de gangmakers zijn in W3 en dat jullie (IMA) de boel zo graag mogelijk willen doodgooien :p:p

Maar nee wij gaan ons als stam lekker verkleinen, wat jullie idee van een stam ook is.. Wij bouwen lekker af, jullie knallen er maar weer lekker wat leden bij. We komen dan denk ik op een verhouding van 20/25 tegen 100/120.. Moge duidelijk zijn dat jullie degene zijn die 100/120 leden hebben ;)
 
Bovenaan