TW Kampioenschap Moddergooien

DeletedUser662

Guest
uhu.. en wij ook degene die groeien in score ipv dik 30mill gezakt?

Zeg betty je score neemt af, is er iets?
 

DeletedUser1319

Guest
uhu.. en wij ook degene die groeien in score ipv dik 30mill gezakt?

Zeg betty je score neemt af, is er iets?

Welke score hebben we het over :) Op naar plek 1 verslagen tegenstanders. Hoeveel dorpen hebben jullie ook alweer gepakt in deze inmiddels 5 dagen durende massa?
 

DeletedUser615

Guest
Welke score hebben we het over :) Op naar plek 1 verslagen tegenstanders. Hoeveel dorpen hebben jullie ook alweer gepakt in deze inmiddels 5 dagen durende massa?
Ik heb zelf geen flauw idee. Maar als we er meer dan 3 nemen na 7 dagen, hebben we het beter gedaan als KB bij Robbieke!
 

DeletedUser1319

Guest
Maar het zullen er vast wel een paar worden. Niemand kan 24/7 aanwezig zijn :)
 

DeletedUser867

Guest
Welja Nu kan je niet zeggen dat we een bende inactivelingen zijn he
 

DeletedUser

Guest
@betty je mag wel even bij steppenwolf kijken dat was onze laatste massale actie die had +/- 300 dorpen bij zijn ondergang. Nu zijn we met 2x zoveel n hebben ook 3x zoveel dorpen. Als je wil krijg je #1 ODD
 

DeletedUser1319

Guest
@betty je mag wel even bij steppenwolf kijken dat was onze laatste massale actie die had +/- 300 dorpen bij zijn ondergang. Nu zijn we met 2x zoveel n hebben ook 3x zoveel dorpen. Als je wil krijg je #1 ODD

Dat je 1 speler hebt laten stoppen betekend niet dat je dit nog een keer lukt. Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.... Mare sorry hoor, een stam met 90 + leden tegen een stam met 15 leden... en na 5 dagen nog geen dorp gepakt... Kan je hier wel groot blijven praten maar dat is toch wel een dikke faal! Maar wellicht komt het nog, ik vermaak me prima zo.

Als je nog een tip wil, praat eens met je stamgenoten Tfire en bigmanager, hun eerdere aanvallen op mij waren een stuk beter en hun pakten tenminste wel dorpen!

Genoeg modder weer :) suc6 met aanvallen!
 

DeletedUser867

Guest
Co ops bestaan he... hoeft maar 1 persoon actief te zijn om een paar aanvallen van verschillende accounts te sturen.

Pff hou je daar maar mee bezig, zie ik niet zitten hoor.
Trouwens jou stam is ook voor zo'n 70% inactief, dus je hebt het ook eenvoudig om hun ost naar jezelf te zetten xp
 

DeletedUser1319

Guest
Ok nog eentje dan. Zo valt mau dus aan... Kerel ga praten met Tfire en Bigmanager, hun kunnen jou nog een hoop leren!

15gs3ft.png
 

DeletedUser662

Guest
oja want cheap od score halen op inactievelingen dat is gewoon het ding. Kan iemand dat arm schaapje even vertellen dat het toch (helaas) wel echt om score draait bij dit spelletje?

Als de kbertjes nou eens niet constant op grijs zouden gaan konden wij in het noorden ook wat oda halen. maar na de 3mill oda van deze week zal de volgende weer wel op grijs gaan volgende week.

score is geloof ik euhm 3 tbo dorpen? 6 A dorpen? Als ik naast jou zat waren me edels in no time op je bent echt zwak verdedigt. Zijn je coops op ofzo?

Maar je od score gaat inderdaad omhoog ja.. En je normale score omlaag.. is een normale trend bij mensen vlak voor hun ondergang
 

DeletedUser1319

Guest
Quiz voor Tidal.

Betty blue zuigt in deffen volgens tidal. IMA valt Betty Blue aan met inmiddels 5000 aanvallen maar pakt 0 dorpen..

Hoe goed is Tidal en zijn stam in aanvallen??
 

DeletedUser

Guest
dus ik mag niet eens restantjes gebruiken in aanvallen op jou? die troepen hadden toch geen nut wat mij betreft en mochten dood, maakt weer plek voor def. Daarnaast zit ik zo'n 5-7 dagen lopen van je af met kata's (de andere kant van de wereld) tfire en bm hebben een grens met je. Als ik de grens met je ga opzoeken overleef je het niet heel lang. Anyways zuig aan mijn kaneelstaafje ik ga weer ingame verder
 

DeletedUser1319

Guest
dus ik mag niet eens restantjes gebruiken in aanvallen op jou? die troepen hadden toch geen nut wat mij betreft en mochten dood, maakt weer plek voor def. Daarnaast zit ik zo'n 5-7 dagen lopen van je af met kata's (de andere kant van de wereld) tfire en bm hebben een grens met je. Als ik de grens met je ga opzoeken overleef je het niet heel lang. Anyways zuig aan mijn kaneelstaafje ik ga weer ingame verder

Nee als ik naast jou zat was ik idd meteen overgenomen. Dat zie je wel aan je geweldige aanvalspunten. (Sarcasme)
 

DeletedUser

Guest
Als je naast mij zat was ik nooit gestopt met saboteren. En mijn clangenoten weten als geen ander waar mijn lage ODA vandaan komt, ik ben er trots op. Je bent gewoon jaloers :p dat jij nou zometeen geen troepen meer hebt is niet mijn probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser662

Guest
zou ze alle edels geteld hebben die we gestuurd hebben dan.. want als ze zo trots is op 0 dorpen verliezen zal ze dan niet eens doorhebben dat we niet eens edels sturen? Arm ding ziet door de bomen het bos niet meer gok ik. Ik zal zorgen dat er wat edels je kant uit komen betty. "t is namelijk gewoon rapen met die leegstand bij je.
 

DeletedUser1319

Guest
Tidal ooit van de term dodgen gehoord? Vast niet... gezien je geen idee hebt hoe je aanvalt of deft :)

En geen edels ? Moet ik nou echt screens gaan maken van verslagen edels om te bewijzen dat je weer full of shit lult?
 
Bovenaan