Topstam of toch maar een FLOP ?

DeletedUser828

Guest
Jup, en niet alle leden zijn flop, dat mag ook toegegeven worden
 

DeletedUser1538

Guest
och, je moet er niet zo zwaar aan tillen quinten.. begreep dat kiwi een paar aanvallen kreeg. waarop de aanvaller gelijk laf genoemd wordt.

Nee, is gewoon te zien dat Skull het makkelijkste weg kiezen om de wereld te eindigen door bb dorpen te edelen voor hun 80%... pffff wat een laffe spelwijze .. ! :rolleyes:o_O
 

DeletedUser1631

Guest
ja dat doen we wel maar als men zo speelt moet je wel , 80% van wat ze doen is bb dorpen innemen erg zwak , maar oke 2 kunnen dat spel spelen:)
 

DeletedUser1759

Guest
ja dat doen we wel maar als men zo speelt moet je wel , 80% van wat ze doen is bb dorpen innemen erg zwak , maar oke 2 kunnen dat spel spelen:)
Bullshit al jullie spelers om me heen nemen bb dorpen continu in ga bij flareon98, ciligin, goderic, debeuker, (die kiwi), Donray maar kijken allemaal stuk voor stuk vanaf begin af aan om me heen bb dorpen edelen. kunnen we allemaal terug vinden op tw stats hoelang ze dit ookal doen he.

En mensen tegen een grotere speler opstoken en toen ik nog 2 dorpen had en een speler overnam met 9 op mij af komen. Kap gewoon met excuusjes zoeken en accepteer nou gewoon dat je er niet veel van bakt en vraag gewoon wat je kan doen om beter te worden. Kleuters
 

DeletedUser1538

Guest
Bullshit al jullie spelers om me heen nemen bb dorpen continu in ga bij flareon98, ciligin, goderic, debeuker, (die kiwi), Donray maar kijken allemaal stuk voor stuk vanaf begin af aan om me heen bb dorpen edelen. kunnen we allemaal terug vinden op tw stats hoelang ze dit ookal doen he.

En mensen tegen een grotere speler opstoken en toen ik nog 2 dorpen had en een speler overnam met 9 op mij af komen. Kap gewoon met excuusjes zoeken en accepteer nou gewoon dat je er niet veel van bakt en vraag gewoon wat je kan doen om beter te worden. Kleuters

ach ach voel je echt aangesproken.. :p

Kijk eens naar de stats van je eigen stamgenoten.. duhhhhhh :rolleyes:
 

DeletedUser1631

Guest
inderdaad je kunt het terug zien dus kijk even of zet je bril op , en ja hoor je ziet het al , en zo als ik al zie 2 kunnen dat spel spelen , en voor iemand die het niet kan wij hebben een wereld gewonnen door te vechten , niet door hem te kopen , dus denk even na voor je schrijft ,
mvg een kleuter :p;)
 

DeletedUser1759

Guest
inderdaad je kunt het terug zien dus kijk even of zet je bril op , en ja hoor je ziet het al , en zo als ik al zie 2 kunnen dat spel spelen , en voor iemand die het niet kan wij hebben een wereld gewonnen door te vechten , niet door hem te kopen , dus denk even na voor je schrijft ,
mvg een kleuter :p;)
Yep zet jezelf nog meer voorschut dan je al gedaan hebtXD accepteer gewoon dat je er niets van kunt en ga niet janken op het forum omdat je het nog niet klaar bent om dit toe te geven aan jezelf.
 

DeletedUser1538

Guest
Yep zet jezelf nog meer voorschut dan je al gedaan hebtXD accepteer gewoon dat je er niets van kunt en ga niet janken op het forum omdat je het nog niet klaar bent om dit toe te geven aan jezelf.

Enige met een bord voor je kop heeft en aangesproken voelt - ben jij ... :p :rolleyes:
 

DeletedUser1631

Guest
Beste mr Boogie gezien je reactie weet je dat ik gelijk hebt , dus wie zit er nu te janken , ik constateer gewoon een feit , iets wat je gewoon terug kan zien , kijk gewoon even op de stat ,
ps , welke wereld heb jij gewonnen door er voor te vechten ?
gewoon benieuwd ,
zeg het maar , ik kan eerlijk zeggen dat ik alleen tijd er in stopt en geen geld , en gewoon kijk hoe ver ik kom , en ik ben blij dat je zegt dat ik er niets van kan , liever dat jij het zegt als iemand die er echt verstand van heeft
ps de smileys staan in de balk boven je bericht
:p:p:p;)
 

DeletedUser1759

Guest
Enige met een bord voor je kop heeft en aangesproken voelt - ben jij ... :p :rolleyes:
Voel me totaal niet aangesproken heb gewoon geen respect voor kinderen die niet tegen hun verlies kunnen wordt volwassen en houd je stil.
 

DeletedUser1759

Guest
Beste mr Boogie gezien je reactie weet je dat ik gelijk hebt , dus wie zit er nu te janken , ik constateer gewoon een feit , iets wat je gewoon terug kan zien , kijk gewoon even op de stat ,
ps , welke wereld heb jij gewonnen door er voor te vechten ?
gewoon benieuwd ,
zeg het maar , ik kan eerlijk zeggen dat ik alleen tijd er in stopt en geen geld , en gewoon kijk hoe ver ik kom , en ik ben blij dat je zegt dat ik er niets van kan , liever dat jij het zegt als iemand die er echt verstand van heeft
ps de smileys staan in de balk boven je bericht
:p:p:p;)
Nog geen terugkerende speler zit nu op twee werelden en sta er op twee werelden zeer winnend voor. TW2 is natuurlijk van een veel lager niveau dan 1;)
 

DeletedUser1631

Guest
Oke dat is jouw mening , die respecteer ik ,maar dan weet ik nog steeds niet of je al een wereld winnend hebt afgesloten , voor iemand die niet weet hoe het werkt , kon ik je wel vertellen waar de :) stonden , die heb je gevonden ,
ps de wereld is nog niet afgelopen ;)
 
Bovenaan