Topstam of toch maar een FLOP ?

DeletedUser1325

Guest
Hoezo hypocriet ? Hij vroeg nooit om OS, ik stuurde hem om te vragen hoe het was en hij zei dat zen buur last van hem had, dus ik dacht van ja hij vraagt niet om hulp dus hij zal het wel onder controle hebben. De volgende dag verandert hij zijn dorp namen in wat ik daarnet gequote had en liet ons niets weten. Van zover ik weet lieten wij hem in de stam, communiceerde met niemand, ik deed een poging, alles ging goed en toen gaf hij het op.

Niet zozeer vanwege dit, maar ik heb vernomen dat jij de stam ook wilde verlaten.
Dus blijkbaar vind je het zelf ook geen goede stam, immers je verlaat geen goede stam voor een andere stam ;)
 

DeletedUser878

Guest
Niet zozeer vanwege dit, maar ik heb vernomen dat jij de stam ook wilde verlaten.
Dus blijkbaar vind je het zelf ook geen goede stam, immers je verlaat geen goede stam voor een andere stam ;)
Ik heb inderdaad mijn conflict gehad met de eigenaar, heb door connecties gehoord dat ik een andere stam moest zoeken. Heb men toer gedaan, zonder succes. Heb dan mijn oprechte excuses aangeboden aan de leider en daar is het nu goed mee; aanboden van andere stammen zal ik altijd wel eens bekijken. Naast dat conflict zou ik nooit de stam willen verlaten, vind het alleen jammer dat het gebeurd is. Lesje geleerd voor beide spelers :p
Hopelijk klaart dit de situatie een beetje :)
Edit : Nu snap ik wel waarom je me een hypocriet vindt :p
 

DeletedUser1325

Guest
Naast dat conflict zou ik nooit de stam willen verlaten, vind het alleen jammer dat het gebeurd is.
Oké wellicht toen overhaast ergens een verzoek ingediend, niet handig maar goed.
Gelukkig zit je nu weer fijn bij je stam en wellicht zien we elkaar nog op het strijdveld :)
 

DeletedUser878

Guest
Oké wellicht toen overhaast ergens een verzoek ingediend, niet handig maar goed.
Gelukkig zit je nu weer fijn bij je stam en wellicht zien we elkaar nog op het strijdveld :)
Was niet echt een verzoek in mijn ogen, wou eerder zien of ik zelfs een kans maakte, maar werd snel duidelijk gemaakt dat er 2-3 man voor mij kan komen. Hij heeft het wel gepost in jullie stamforum, daar ben ik wel van op de hoogte, ook al wast dat niet mijn bedoeling ;)
Btw, wie ben jij wel van die stam ? :p
 

DeletedUser1325

Guest
Was niet echt een verzoek in mijn ogen, wou eerder zien of ik zelfs een kans maakte, maar werd snel duidelijk gemaakt dat er 2-3 man voor mij kan komen. Hij heeft het wel gepost in jullie stamforum, daar ben ik wel van op de hoogte, ook al wast dat niet mijn bedoeling ;)
Btw, wie ben jij wel van die stam ? :p

Moet ik nu alles gaan verklappen?
 

DeletedUser924

Guest
Hmm..welke flop stammen hebben er alweer allemaal bg's en naps?
 

DeletedUser828

Guest
Terug on topic :p
Flop: III, door met iedereen vriendjes te proberen worden ga je geen werelden winnen.
 

DeletedUser1538

Guest
Ik ben benieuwd :)

TOP: Skull and Bones, we zijn nu een tijdje verder en nog steeds bevat de top 25 veelal Skull and Bones leden.

TOP : Frisiae

Let op want die gaan Skull and Bones een poepje laten ruiken... :p
 

DeletedUser1538

Guest
Hahahahaha al die Skull leden hier voelen zich zeker aan hun tenen getrapt :p:D

als ze net als jou spelen en na 2 aanvallen stoppen dan zullen die poepjes zeker stinken ja..

Onzin, ben je jou leesbrill soms vergeten??? Ik ben zeker niet gestopt,.. ik spel gewoon niet vals.. :rolleyes:
 
Bovenaan