Topstam of toch maar een FLOP ?

DeletedUser1734

Guest
Hahahahaha al die Skull leden hier voelen zich zeker aan hun tenen getrapt :p:D



Onzin, ben je jou leesbrill soms vergeten??? Ik ben zeker niet gestopt,.. ik spel gewoon niet vals.. :rolleyes:

Volgens de tw2 regels speel ik niet vals als je denkt dat het anders is zou ik mij gewoon aangeven
 

DeletedUser1325

Guest
Ach, ja dit forum is vooral om te smijten met modder en om te pochen.
Als dat er niet in zit zou ik mezelf hier ook niet vertonen ;)


Flopper de flop flop:
ONE

Gaan jullie nu nog bij meer leden troepen wegsturen via de co-op functie en vervolgens de persoon in kwestie overnemen?
Leuke stam zeg! :D

Edit: dubbelpost samengevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1759

Guest
Flopper de flop flop:
ONE

Gaan jullie nu nog bij meer leden troepen wegsturen via de co-op functie en vervolgens de persoon in kwestie overnemen?
Leuke stam zeg! :D

Als dit echt zo is...
Triest!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser292

Guest
dat en dwang als:
dorpen afstaan aan mensen die in de provincie willen of je wordt de stam uitgezet. En als ze dan uit de stam stappen boos vanwege deze behandeling, dan beginnen binnen een paar minuten de treinen die blijkbaar op je gericht stonden al gelijk te lopen.. lekker makkelijk er is immers geen def meer.
Als dit echt zo is...
Triest!
 

DeletedUser1759

Guest
dat en dwang als:
dorpen afstaan aan mensen die in de provincie willen of je wordt de stam uitgezet. En als ze dan uit de stam stappen boos vanwege deze behandeling, dan beginnen binnen een paar minuten de treinen die blijkbaar op je gericht stonden al gelijk te lopen.. lekker makkelijk er is immers geen def meer.

Het is wel een behoorlijke beschuldiging vind wel dat je dan met bewijs op het forum moet aankomen als je het daar post. Mocht het echt zo zijn dan werk ik nooit met ze samen.
 

DeletedUser1734

Guest
Het is wel een behoorlijke beschuldiging vind wel dat je dan met bewijs op het forum moet aankomen als je het daar post. Mocht het echt zo zijn dan werk ik nooit met ze samen.
je weet ondertussen wel beter :)
 

DeletedUser292

Guest
Ik ben wel nog steeds benieuwd ;)

ik ga er geen bewijzen van posten.. de mensen van de harde kern van One weten wel wat er gespeeld heeft en met regelmaat speelt met betrekking tot het gebruik van dorpen en spelers ten behoeve van enkele andere spelers.. of spelers/dorpen gebruiken als onderhandeling met derden.

nieuwste trick is om als je gefrustreerd bent met het gebrek aan succes je hele stam mee in een neerwaardse spiraal van demotivatie te trekken met ongefundeerde beschuldigingen met betrekking tot spelers van een andere stam, of beter gezegd gewoon met betrekking tot een hele stam.. omdat deze personen niet kunnen geloven dat skills en hechte samenwerking werkelijk kunnen bestaan. als je zulke personen binnen je stam hebt, dan heb je zelfs geen vijanden nodig om uiteindelijk te verliezen.
 
Bovenaan