Topstam of toch maar een FLOP ?

DeletedUser828

Guest
S&B koos inderdaad voor de gemakkelijkste weg, maar dit door goede rekrutering (vanaf het begin) en diplomatie. Tel daar nog eens de incompetente leiding van de andere 'topstammen' en je krijgt deze wereld: een gemakkelijke overwinning. Ik zeg niet dat ik het beter of anders had gedaan, maar niemand heeft gewoonweg de ballen gehad vanaf het begin om S&B aan te vallen.
Kan fout zijn omdat ik vanaf een afstandje toekeek, maar de stats spreken iig voor zich.
 

DeletedUser924

Guest
S&B koos inderdaad voor de gemakkelijkste weg, maar dit door goede rekrutering (vanaf het begin) en diplomatie. Tel daar nog eens de incompetente leiding van de andere 'topstammen' en je krijgt deze wereld: een gemakkelijke overwinning. Ik zeg niet dat ik het beter of anders had gedaan, maar niemand heeft gewoonweg de ballen gehad vanaf het begin om S&B aan te vallen.
Kan fout zijn omdat ik vanaf een afstandje toekeek, maar de stats spreken iig voor zich.
Yup goede omschrijving van de makkelijke weg. Goede recrutering vanaf het begin en diplomatie. Hmm..is er nog meer wat onder de makkelijke weg valt?
 

DeletedUser1631

Guest
Ja hoor veel geld erin en kopen die wereld , dus een flopstam ;)
 

DeletedUser1538

Guest
Yup goede omschrijving van de makkelijke weg. Goede recrutering vanaf het begin en diplomatie. Hmm..is er nog meer wat onder de makkelijke weg valt?

Sja... Skulls rekrutering van Stamhoppers en bb edelaars! LMAO :rolleyes::p Ohhhh diplomatie = plaatsen van spionen in andere stamen en nu uit wanhoop omdat er toch stammen zijn die weerstand bieden.. gaan ze over tot het edelen van bb dorpen voor de 80% o_O
 

DeletedUser1541

Guest
Ik speel de wereld niet maar zie de modder wel vliegen

Heerlijk!
 

DeletedUser1631

Guest
Ja hoor echte flopstam skuls zijn al de hele dag bbaan het edelen , Dukeoforange wat een flop speler , maar het is nog niet voorbij floppy
 

DeletedUser1647

Guest
Ja hoor echte flopstam skuls zijn al de hele dag bbaan het edelen , Dukeoforange wat een flop speler , maar het is nog niet voorbij floppy
denk dat jij niet mag klagen, je grote huil vriendje dutch kiwi heeft 18 dorpen van die 18 dorpen zijn er maar liefst 14 verworven dmv het edelen van BB. En dna ga je nu natuurlijk zeggen ja maar dat doet hij omdat skulls de laatste tijd ook alleen maar BB´s edelt. Nou weten we allebei dat die vlieger ook niet op gaat want meneer loopt al fanatiek vanaf dag 1 alleen maar BB´s te edelen.
Jullie staan 10 miljoen punten achter op skulls, en skulls staat ruim boven aan met 9 miljoen voorsprong op de nummer 2. dan snap ik dat ze BB´s gaan edelen omdat er nul uitdaging in zit nog en de wereld allang gespeeld is. Ze doen dit om de wereld z.s.m mogelijk te sluiten. Dus alsjeblieft stop met het vervelende geschreeuw om de 24 uur dat skulls een flop is in jou ogen dat is zo onderhand wel bekend hoe je daar over denkt het word er niet beter op als jij en je vriendjes dit om de haverklap gaan lopen te herhalen zonder enig standhoudend standpunt.
 

DeletedUser1538

Guest
denk dat jij niet mag klagen, je grote huil vriendje dutch kiwi heeft 18 dorpen van die 18 dorpen zijn er maar liefst 14 verworven dmv het edelen van BB. En dna ga je nu natuurlijk zeggen ja maar dat doet hij omdat skulls de laatste tijd ook alleen maar BB´s edelt. Nou weten we allebei dat die vlieger ook niet op gaat want meneer loopt al fanatiek vanaf dag 1 alleen maar BB´s te edelen.
Jullie staan 10 miljoen punten achter op skulls, en skulls staat ruim boven aan met 9 miljoen voorsprong op de nummer 2. dan snap ik dat ze BB´s gaan edelen omdat er nul uitdaging in zit nog en de wereld allang gespeeld is. Ze doen dit om de wereld z.s.m mogelijk te sluiten. Dus alsjeblieft stop met het vervelende geschreeuw om de 24 uur dat skulls een flop is in jou ogen dat is zo onderhand wel bekend hoe je daar over denkt het
word er niet beter op als jij en je vriendjes dit om de haverklap gaan lopen te herhalen zonder enig standhoudend standpunt.

Dat komt omdat Skulls het spel heeft verne**kt voor veel spelers door het wereld te kopen... goh wel goedkoop om bb te gaan opedelen, zijn de kronen al op??? Ohhh over mij mbt bb.. ik lach mij rot.. want Skulls zit vol vanaf begin met bb edelaars en stamhoppers! :p:D:rolleyes:
 

DeletedUser1734

Guest
wij hebben het spel verneukt?
was het niet arnacho die kronen gebruikte tegen mijn aanvallen ? binnen 10 minuten stond zijn muur van 0 weer op 6 ?
maakt mij niet uit hoor maar weet wat je zegt en hou je bij de feiten en ja ik edel ook bb dorpen omdat er geen weerstand meer is..

je hebt 20 dorpen leuk voor je ik heb 51 dorpen in 1 provincie liggen dus wat wil je? die provincie binnen dringen ? gaat je niet lukken maar ik wens je alvast succes nee tbd had de instelling we winnen deze wereld wel even want we zijn zo goed.. en wat blijkt ze bleken toch niet zo goed en halen er nu van alles bij waarom ze niet meer kunnen winnen... kronen vals spel het kan niet op ..

geef gewoon toe dat je gefaald hebt bereik je meer mee.
 

DeletedUser1734

Guest
dutchkiwi toen jij nog in mijn c-cluster lag bood je ook geen weerstand toen je werd aangevallen door mij en elenamm je stan deed niks en jij ook niets we speelde je gewoon weg naar de rim en datzelfde zal nogmaals gebeuren dus stop met je gezeur over bb dorpen overnemen en dat S&B niets is je weet niet half hoe wij samenwerken op deze wereld en hoe wij one kapot hebben gemaakt want daar had tbd absolut geen aandeel in .. die edelde toen wel door met bb dorpjes wat wij nu ook doen en is dat vals spel ? denk het niet want het is gewoon volgens de regels.. ik heb daar geen kroon voor nodig hoor... als ik 6 aanvallen op een speler van jullie stuur zie ik wel kronen gebruikt hoor je mij zeggen dat dat vals is en dat hij gemeen speelt ? neen omdat het gewoon het spel is volgende keer stuur ik hem 20 aanvallen en kan hij nog meer kronen gaan gebruiken of niet als ik ze time... :p
 

DeletedUser292

Guest
Nee, is gewoon te zien dat Skull het makkelijkste weg kiezen om de wereld te eindigen door bb dorpen te edelen voor hun 80%... pffff wat een laffe spelwijze .. ! :rolleyes:o_O

Eerst zeur je dat ik je over mijn provincie grens gemikt heb.. en nu zeur je omdat ik je met rust laat? zoals je kunt zien pakken de meesten van ons, alles binnen een provincie. tenzij je wilt beweren dat alle andere dorpen in de wereld barbaren zijn, is er dus geen andere uitleg dan dat wij spelers genoeg opgevroten hebben..

als je perse je dorpen kwijt wilt, wil ik wel bij je in de provincie komen liggen?
 

DeletedUser292

Guest

zwaait even.. ik ben binnen drie weken na de start van deze wereld met Onzinneke overgestapt wegens wanbeleid en overmoed binnen TBD.
Wij lagen kwetsbaar en blijkbaar tussen allemaal mensen die ook nog eens medestrijders en tegenstanders van Alnwick bleken.
Er is daar een korte doch heftige discussie geweest, of wij edelvoer waren, of aanwinsten.. De hele provincie behalve barbaren was van Skulls, en wij lagen daar ieder met 2 dorpjes.. En het advies van TBD ' speel vol offensief' en sla ze gewoon even uit hun dorpen.. wij os'en wel.. Jep, tegen een stam die een hoger offensief had, waarbij onze volle clear tegen 4 volle clears van hen op elkaar gericht stond in een fase dat mensen hooguit 500 speer/ 500 zwaard stuurden of deden alsof hun neus bloedde..

was dus of wattenstaafjes opnemen en mij verdedigen tegen oude vrienden en bekenden, terwijl ik in een stam zat die aan overmoed leed..
of zeggen 'we hebben nu genoeg gewaarschuwd' we stappen over en spelen verder met vrienden en bekenden..

loyaliteit blijkt niet in de eerste weken, waarin men soms keuzes maakt die uiteindelijk slechte keuzes blijken.. Maar in de loop van de maanden..
Ik heb respect voor het niet jammerende deel van TBD, dat besloten heeft om toch door te spelen en ervan te maken wat er van te maken valt. Ik heb ook respect voor hun gekozen stamtekst.. duidt er in mijn ogen op dat ze ook echt nog wat willen.. Ik hoop voor hen ook dat de spelers die niet bij ons terecht kunnen daar een plekje zullen vinden..

vind het alleen jammer dat er mensen zijn die persee redenen willen vinden voor het feit dat ze zelf niet zulke goede spelers blijken te zijn dan ze aanvankelijk dachten en dus met modder gaan gooien of verdachtmakingen rondstrooien.
 
Bovenaan