Topper of Flopper?

DeletedUser678

Guest
Het is niet heel ingewikkeld :p Helemaal rechts zit een knop 'uitloggen' naast je instellingen.
Die heb ik niet staan op mn smartphone

Ow laat maar, je kan dat balkje opzij trekken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Die gekke belg ook altijd, weet je hoe je ook uit kan loggen @sponks

Hier een aantal tips:

1. Leg je telefoon in de magnetron, zet hem op 600W a 60 seconden, ben je uit tribal en is je batterij ook meteen weer vol! Win-win
2. Gooi je telefoon in de Zee
3. Leg je telefoon tijdens het snelwegrijden op het dak
4. Verwijder de app

:eek::oops::p
 

DeletedUser678

Guest
We zullen hier eens wat tussenstandjes maken van de wereld
Punten
upload_2018-8-10_16-18-45.png
ODA
upload_2018-8-10_16-19-11.png


Top: Head town, Denboer & Aciconyx. Sterke statistieken, en goede verdedigingswerken van Aciconyx. De eerste speler die de ballen had om iemand van NFK op een degelijke manier aan te vallen samen met zn broer en 3 edeltreinen.

Flop: Sorry Proudm, maar enkel spelen vanuit je co's helpt niet. En natuurlijk zou je hier DS96 nog moeten vermelden maar dan zijn we weer bezig voor een paar dagen forumrel :p
 

DeletedUser1517

Guest
Top: .jij bouwt ik edel! Ik ken hem niet (ik speel hier dan ook niet), maar wat een TOPnaam!!!
 

DeletedUser1935

Guest
We zullen hier eens wat tussenstandjes maken van de wereld
Punten
Bekijk bijlage 1708
ODA
Bekijk bijlage 1709


Top: Head town, Denboer & Aciconyx. Sterke statistieken, en goede verdedigingswerken van Aciconyx. De eerste speler die de ballen had om iemand van NFK op een degelijke manier aan te vallen samen met zn broer en 3 edeltreinen.

Flop: Sorry Proudm, maar enkel spelen vanuit je co's helpt niet. En natuurlijk zou je hier DS96 nog moeten vermelden maar dan zijn we weer bezig voor een paar dagen forumrel :p

DS96 , hij is echte de grootste flopper ooit , hij dacht serieus op w28 te gaan spelen terwijl hij nog op 2 andere werelden bezig is
Het was echt zijn bedoeling om super actief te spelen op 3 werelden , wat een ramp die kerel
 

DeletedUser1935

Guest
zelfkennis, is het begin van alle wijsheid
inderdaad jammer zijn er teveel grote egos die niet willen toegeven dat ik wel gepresteerd heb op een andere wereld , omdat zij tijdens een ban iemand uitroeien toch ook zo skillfull vinden , ik geef toe op w28 heb ik gewoon geflopt maar dat had ook veel te maken dat ik met andere werelden bezig was , en dat heb ik ook in de stamchat meermaals vermeld
 
Bovenaan