Topper of Flopper?

DeletedUser1949

Guest
Met de AH's in het verschiet zal duidelijk worden welke spelers stammen al dan niet de skills hebben om naar de top te klimmen? Daarom leek het me leuk dit topic op gang te trekken!

Waar zitten de one's to watch, m.a.w. welke spelers zullen het ver in deze wereld schoppen.
Wie is volgens jullie dus een Topper?

Maar je hebt ook de floppers, wie is volgens jou een flopper en waarom?

Leef jullie uit!!!
 

DeletedUser678

Guest
Wat een saai gedoe hier, waar is dat over en weer gegooi van modder :p
 

DeletedUser1949

Guest
tja, het vechten is nog maar begonnen, de eerste slachtoffers zijn gevallen, wie zijn ze, wat doen ze en vooral wat willen ze verder?
 

DeletedUser678

Guest
Ale ik zal het vuurtje wat aansteken hier ;)

Top: Jah Fighter. Beest van een speler van vroegere servers, samen genoeg volk afgemaakt

Flop: Sorry mela, maar je volle clear met edel sturen in de nachtbonus, geen idee of het flop of grote cohones iso_O
 

DeletedUser

Guest
Flop sponks 5dorpen met nog geen 8k oda:rolleyes:

Ale ik zal het vuurtje wat aansteken hier ;)

Flop: Sorry mela, maar je volle clear met edel sturen in de nachtbonus, geen idee of het flop of grote cohones iso_O
Met gratis dorpen verlies je geen troepen.
Gewoon pech er nachtwacht was. Ben niet bang om troepen te verliezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
Flop sponks 5dorpen met nog geen 8k oda:rolleyes:

Nou mela ik heb de speler overgenomen waarmee jij jezelf geboost hebt via co-op. Inactieve speler, even zijn marktplaats level 20 skill unlocken en alle gs naar jezelf doorsluizen getuigt van grote skills :rolleyes:. Ik denk dat je niet veel te zeggen hebt over wie er een flop is hoor ;)

Met gratis dorpen verlies je geen troepen.
Gewoon pech er nachtwacht was. Ben niet bang om troepen te verliezen

natuurlijk niet als je alle gs naar jezelf stuurt vanuit andere spelers hun dorpen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen 5 dorpen :cool:
Heb ik geen gs voor.
Maar je wijkt af ...
 

DeletedUser678

Guest
Ik heb geen 5 dorpen :cool:
Heb ik geen gs voor.
Maar je wijkt af ...

Als je een ander account gebruikt om jezelf op te boosten, maar dan nog steeds nog niet aan 1 mil geplunderde gs geraakt dan denk ik dat dit vrij on topic is ;)
En jah dat je er geen gs voor hebt, ik heb het dorpje overgenomen, valt tegen he.

En ik denk dat ik alle buitmeesters van de dag heb buiten 3 en alle buitreeksen zodus mijn gs komt niet van een 2de account ;)

En sorry hoor mela maar laten we het zo stellen: ik heb mijn clear nog grotendeels en ik heb 3 extra dorpen. Jij hebt je clear verspeeld in de nachtbonus, edels laten doodlopen en geen extra dorpen.
Jij hebt misschien meer ODA, maar ik zie er het nut niet van in als je er niets mee bereikt hebto_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
heeft spijtig genoeg amper zin om hier in deze topics te posten. Als je iemand een flop noemt zou die speler het niet eens lezen :(
 

Peeters

Ervaren Lid
lol tis gewoon op de manier dat je me link aan ramsay snow ....dat maakt me ongerust hoe jij me bekijkt :eek:
 

Peeters

Ervaren Lid
das wel waar , maar die verdienste ga ik niet op mij nemen :p

en geen goesting in slaapeloze nachten ? nog eens goed knallen ;)
met een hele toffe spelersgroep (haz zit er ook :D )
 

DeletedUser

Guest
Eerst even zien of ik nog wat skills heb van vroeger, dan zal ik het overwegen ;) En zien hoe druk het gaat worden op de universiteit komend jaar.
gewoon een start maken dan heb je alvast wat :p ik ook vandaag gestart in het Z/O
 
Bovenaan