Topper of Flopper?

DeletedUser1374

Guest
Eerst even zien of ik nog wat skills heb van vroeger, dan zal ik het overwegen ;) En zien hoe druk het gaat worden op de universiteit komend jaar.

Oh universiteit, dat lijkt me net één van de beste periodes, aula's waar gsm gebruik niet opvalt! En ook een leuke, na nachtje uit thuiskomen en trein versturen. S'ochtends opstaan en zien dat je ofwel een dorp overgenomen hebt ofwel iets idioots gedaan hebt :D
 

DeletedUser1517

Guest
Eerst even zien of ik nog wat skills heb van vroeger, dan zal ik het overwegen ;) En zien hoe druk het gaat worden op de universiteit komend jaar.
Ik zit in dezelfde situatie en je kan ook rekenen op coops voor de moeilijke momenten, start maar alvast ;)
 

DeletedUser678

Guest
Nou ik zou wel willen, maar ik moet wel zien dat ik hier r1 kan blijven houden natuurlijk :p kruipt ook een hoop tijd in
 

Peeters

Ervaren Lid
komt dan maar af sponks :) hier op int. surver is er iets meer uitdaging en kan je eens goed uitleven :)
 

Peeters

Ervaren Lid
hangt er een beetje vanaf hoe fel je het spel speelt maar toch pak langer als op nl
ook veel meer stammen die kans maken op de eindoverwinning , anders even een kijkje nemen hé :)
(wij zitten zuid oost)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
hangt er een beetje vanaf hoe fel je het spel speelt maar toch pak langer als op nl
ook veel meer stammen die kans maken op de eindoverwinning , anders even een kijkje nemen hé :)
(wij zitten zuid oost)
Tis een charmeur die peeters.. maar kom eens lekker knallen op NL dan :p
 

Peeters

Ervaren Lid
haha tut-tut je moet die mods niet altijd geloven hier kan je testen hoe goed je bent op de int surver hier heb je uitdaging
 

DeletedUser678

Guest
Mijne logt automatisch in op nl, kan nergens EN kiezen?
 
Bovenaan