Top-/flopstammen

DeletedUser2128

Guest
mss moet je meerekenen de def die als OS is weggestuurd en dan wat in 01.thor zelf stond

maar jij bent dus een gat member intressant xd

AoS gebruikt 100e verkenners
tenaciousdrop7r is nergens te vinden

-S- gebruikt 3 verkenners (gratis geschoten van het rad)
tenaciousdrop7r gaat roepen op het forum

Ik zelf niet, te weinig tijd ATM laatste serieuze wereld is alweer meer dan 2jaar geleden helaas. Alleen mijn oom speelt bij GAT en me neef bij -S- dus is wel grappig om de vergelijkingen te horen. Ze vroegen beide of ik ook kwam spelen toen werd ik ook nog eens voor een 1v1 uitgedaagd toen was ik bijna over de streep, alleen me vriendin wil pas na de vakantie weer beginnen (hopelijk) need here as my co-op because she is really good in this game. Ze had 3 jaar geleden met succes mijn oom/neef en mij uitgeschakeld. Zie ik jou @deathscythe96 nog niet zo snel doen in je eentje ;p
Dus heb veel info over deze wereld en vind het leuk om soms even te kijken hoe het verloopt. Zeer benieuwd wie er vandoor gaat met de winst alleen vind het gewoon hilarisch dat de stam van mijn neef nu anti-verkenners stam of zo iets nu heet en dat dan de leider van de "anti"-verkenners stam excusjes/smoesje heeft over waarom zij wel verkenners mogen gebruiken of gebruikte maar wees even real als je echt anti was had je het nooit toe gestaan so please change your tribe name, it's just pathetic. Had me neef ook al uit gelachen. Ik ken je niet death maar een grappen maker dat ben je zeker, zoals ik al eerder had vermeld grappen maker van de bingo club ;p

Speel eigenlijk liever dan toch bij -s- als ze hun stam naam veranderen want help liever mijn neef want mijn oom heeft al genoeg gewonnen en is gewoon beter dus is leuker om me neef dan te ondersteunen alleen kan geen gezag hebben van mensen zo als jou dus heb zijn aanbod vriendelijk afgewezen en gezegd of je zou me moeten opnemen in de leiding misschien dat ik er dan bij kom. Zodra de wereld gewonnen is wil ik me vriendin wel vragen of ze het overneemt om je te slachten via een 1v1 alleen denkt dat ze dat onzinnig vind zal haar wel proberen te triggeren.
denk alleen als ik bij -s- kom dat me vriendin ook gaat spellen maar dan bij GAT of heel misschien wel bij AOS gaat omdat ze me dan een loser vind (haat dat woord) omdat ik een massa stam join...
IK hoor het wel
 

DeletedUser1935

Guest
Flop , mela

Ik was de hele dag afwezig en met heel de stam nog geen dorpje kunnen pakken van mijn co-ops die volgens haar 1x per maand inloggen
Ow en ja ze hebben wel degelijk geprobeerd
met de nodige verkenners uiteraard

Top : Nkleen , Wolf12

1x per maand inloggen en een hele hoop clears van AoS afslaan , terwijl de co die alles doet (volgens AoS) er niet was xd
 

DeletedUser

Guest
Niemand wil bij Legion :( bah wellicht moeten we tog weer bingoavonden gaan houden.
 

Peeters

Ervaren Lid
BINGO dus je geeft toe dat je co s misbruikt ? :D

Ow heb juist 2 sec geleden een dorp gepikt van jou stam :p mss bril kopen :D
 

DeletedUser1517

Guest
Is dat hier nu nog gaande??

Iedereen moet vooral blijven zeggen hoe hij/zij het beste is, misschien gaat de rest het dan ook nog geloven #egotrippers
 

DeletedUser1935

Guest
NLC dan kan je toch echt niet lezen
heb al vaker gezegd dat ik niet de beste ben xd

Al durf ik wel zeggen dat er niet veel zijn die beter zijn als ik , maar dat heeft met ervaring en tijd te maken
 

DeletedUser854

Guest
Ik kom er niet door heen.
Kan iemand alle inhoudelijke berichten even kort en krachtig samenvatten? Als die er zijn xD
Ben nu wel benieuwd wat de top- en flopstammen zijn, gebaseerd op wat ze binnen deze wereld hebben gedaan ipv wat ze op andere wereld wel.of niet gepresteerd hebben :p
 

DeletedUser2052

Guest
Echt @Ennasil je zit er weer eens compleet naast
Het gaat er om hoe goed je was op al die werelden (de rest is onderuit lullen)
Bij elkaar opgeteld zijn het al meer spelers dan er werelden hebben bestaan maar dat is een detail
Mocht er iets niet goed gaan geef dan vooral een ander de schuld, bv je coop
Of benoem wie je backstabt alvast met backstabber (dat rechtvaardigt meer)
Eis vooral respect op
Benoem de ander gewoon als negatief, net zo makkelijk :D
Feiten zijn er om te verdraaien
De rest is je grootsheidswaanzin en je zelf goed overtuigen van je eigen waarheid
 

DeletedUser

Guest

Volgens mij heeft Du dorst.

@Ennasil Komt ie:
Top AOS want iedereen hun vriendjes zit erin.
Flop is Sparta want DS zit erin en ze zijn massa
Flop is AOS ook want ze kunnen niet aanvallen zonder een verkenner bij te gooien.
Flop is NBK want niet betrouwbaar en zijn barbarenedelaars en DS heeft het niet op hun stamleider Ricardo
Flop DS hij is geen stam maar eigenlijk wel
Flop GAT er zit maar 1 pokemon in.
Flop Sparta want hele familie van tenacious zit daarin maar vriendin heeft het voor het zeggen en die wil naar AOS. Zie punt 1
Flop AOS heeft heel lang zelf alleen maar barbaren geedelt.
Flop AOS en Sparta beide coop abusers

Flop Exor. Hij liegt alleen maar.
Top Peeters omdat iedereen hem maar tagt ook als ie er niets mee te maken heeft dus bij deze @Peeters
Flop Shazza want ze zegt dat sparta barbaren edelt.. wat nooit gezegd is. Dus toen ging Sparta heel veel bbs overnemen en Mela had dezelfde gedacht dus bij deze ook een verkapte flop voor haar.
Flop. Demo omdat ie zich uitspreekt en waarschijnlijk onder een andere naam speelt hier gewoon maar dat niet toegeeft.
Flop Er zijn een aantal scheel.
Top is Bran want hij wil tenminste vechten.
Flop Peeters er is een interventie nodig hij kroont zijn gehele jaarsalaris erdoor heen. Er word gevreesd dat ie strx alleen tw op de computer bij de lokale bieb kan spelen.

Gebaseerd op het topic he.. heb een beetje die andere erbij gepakt. Ben ik wat vergeten ?
Ohja bingo!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1388

Guest
Volgens mij heeft Du dorst.

@Ennasil Komt ie:
Top AOS want iedereen hun vriendjes zit erin.
Flop is Sparta want DS zit erin en ze zijn massa
Flop is AOS ook want ze kunnen niet aanvallen zonder een verkenner bij te gooien.
Flop is NBK want niet betrouwbaar en zijn barbarenedelaars en DS heeft het niet op hun stamleider Ricardo
Flop DS hij is geen stam maar eigenlijk wel
Flop GAT er zit maar 1 pokemon in.
Flop Sparta want hele familie van tenacious zit daarin maar vriendin heeft het voor het zeggen en die wil naar AOS. Zie punt 1
Flop AOS heeft heel lang zelf alleen maar barbaren geedelt.
Flop AOS en Sparta beide coop abusers

Flop Exor. Hij liegt alleen maar.
Top Peeters omdat iedereen hem maar tagt ook als ie er niets mee te maken heeft dus bij deze @Peeters
Flop Shazza want ze zegt dat sparta barbaren edelt.. wat nooit gezegd is. Dus toen ging Sparta heel veel bbs overnemen en Mela had dezelfde gedacht dus bij deze ook een verkapte flop voor haar.
Flop. Demo omdat ie zich uitspreekt en waarschijnlijk onder een andere naam speelt hier gewoon maar dat niet toegeeft.
Flop Er zijn een aantal scheel.
Top is Bran want hij wil tenminste vechten.
Flop Peeters er is een interventie nodig hij kroont zijn gehele jaarsalaris erdoor heen. Er word gevreesd dat ie strx alleen tw op de computer bij de lokale bieb kan spelen.

Gebaseerd op het topic he.. heb een beetje die andere erbij gepakt. Ben ik wat vergeten ?
Ohja bingo!
held. en ik heb geen dorst, wij worden gesponsord, vandaar dat wij steeds de muur kunnen kronen naar 20. Coca-Cola
 

DeletedUser1388

Guest
Maar even serieus, hoe iemand speelt moet ie lekker zelf weten. maar wat sowieso superflop is is klagen over de manier hoe iemand speelt/kroont/praat om vervolgens uit *wraak* hetzelfde te gaan doen. Als je dat wilt doe het dan gewoon lekker, maar ga niet eerst iemand zwart maken om het daarna zelf ook te doen, zelfs mijn zoontje van 8 is daar inmiddels te volwassen voor.
 

DeletedUser2052

Guest
Tja zoiets had ik daar ook bij
En dan ging het zwart maken ook gewoon over mijn rug heen
Ken de gemiddelde topper nr 1 speler en dat is beschuldig wat jij doet de ander (echt je kunt de klok er op gelijk zetten)
En dan is het BINGO
 

ilmagicosahert

Nieuwerd
Maar even serieus, hoe iemand speelt moet ie lekker zelf weten. maar wat sowieso superflop is is klagen over de manier hoe iemand speelt/kroont/praat om vervolgens uit *wraak* hetzelfde te gaan doen. Als je dat wilt doe het dan gewoon lekker, maar ga niet eerst iemand zwart maken om het daarna zelf ook te doen, zelfs mijn zoontje van 8 is daar inmiddels te volwassen voor.
helemaal mee eens! Maar men zoontje van 5 is nog ongeveer in dat stadium...

REDBULL
 

DeletedUser1738

Guest
Had toch een rare droom vannacht zat achter de pc en voelde mijn nek nat worden.
Keek omhoog en zag hoe God huilend van genot boven me hing omdat ie zo`n geweldige TW er van me gemaakt had.
Ik kocht nog wat kronen edelden nog een paar bb en werd toen wakker ;)
 

DeletedUser2129

Guest
Ik verlang naar de speler die zegt dat hij geen kronen gebruikt en dat dan effectief ook doet... Kronen zijn een onderdeel vh spel als je daar veel geld wil instoppen welja das jou probleem maar je kan me niet zeggen dat nog niemand eens een leuk legendarisch pakket heeft gekocht in de kazerne, die een extra pijl heeft gebruikt bij gwen, een muur kronen, kerkje kronen enzoverder. Van alle spelers hier zijn er bitter weinig die dit kunnen zeggen.

@deathscythe96, ik zou me eerder een flop dan top noemen. heb al zoveel FLATERS gemaakt :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan