Top-/flopstammen

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ok, ik heb altijd een ochtendhumeur, dus ik zal vanavond alles opnieuw bekijken. Ik ben bereid een hoop toe te staan onder het mom van vrijheid en forumactiviteit. Echter, hoewel het mss niet altijd rechtstreeks gescheld is, constateer ik wel dat her en der de grofheid en gewoon ordinair taalgebruik toeneemt. Ieder heeft de tijd tot vanavond om zijn of haar posts even door te lezen van afgelopen dagen en te wijzigen als je denkt hmmm misschien is dit niet de beste woordkeus. Anders gaat het vanavond mee met de grote bezem en misschien wel officiële foei’s enzo, dat willen we niet toch?
 

DeletedUser1892

Guest
Ok, ik heb altijd een ochtendhumeur, dus ik zal vanavond alles opnieuw bekijken. Ik ben bereid een hoop toe te staan onder het mom van vrijheid en forumactiviteit. Echter, hoewel het mss niet altijd rechtstreeks gescheld is, constateer ik wel dat her en der de grofheid en gewoon ordinair taalgebruik toeneemt. Ieder heeft de tijd tot vanavond om zijn of haar posts even door te lezen van afgelopen dagen en te wijzigen als je denkt hmmm misschien is dit niet de beste woordkeus. Anders gaat het vanavond mee met de grote bezem en misschien wel officiële foei’s enzo, dat willen we niet toch?
Gelukkig hoeft death niets te veranderen. Goede tactiek, niet bestaande scheldwoorden gebruiken :p
 

DeletedUser2052

Guest
bruv cut the crap
DP te veel huis werk ?
Wij ff hier ons best doen met modder gooien en dan is het weer niet goed
Dacht dat men AF wat actiever wou en tja wij kunnen gewoonweg niet anders :D

Gaat hier alweer heerlijk, maar hij begon
De kronen, kata's, bb's zijn alweer langs gekomen
Maar hij deed het en hij begon ermee :D
 

DeletedUser1935

Guest
Het is wel grappig dat ze over die 1v1 bezig blijven :)
Maar buiten Peeters niemand die de balls heeft ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Flopstam : AoS

Reden : De leider is zo hypocriet als wat xd en de grote mannen daar spreken elkaar tegen

Peeters : stoppen met BB edelen
Ilmagico : massaal BB edelen in AoS gebied

Peeters : ik heb 5x80 euro uitgegeven al ondertussen , maar verkenners is gewoon mijn wapen dus klaag er niet zo over
Mela : Jullie kronen 1 muur , jullie kopen deze wereld

En het hypocriete deel is daar ook meteen mee gezegd ;)

heel AoS gebruikt verkenners , maar ohwee als wij 1 muur kronen xd

Trouwens is ook sparta nu gestopt met BB edelen
 

DeletedUser1388

Guest
Ik heb zojuist van alle spelers geteld hoeveel barbaren er zijn gedeeld, Sparta heeft 13,4 ker zoveel barbaren gedeeld als aos.
 

DeletedUser1935

Guest
en dat is onmogelijk xd
je moet de dorpen die heer ter leede en spelers als Lucky Bucky al verloren hebben terug ook meetelen he
of zo een gevallen als het dorp van Legendhero daarstraks die een BB in mijn provincie pakte en ik die hem veegde

Jou berekening klopt dus voor geen meter
want er zijn toen in enkele dagen meer als 30 bb ge-edeld

13,4 x 30 = 402
wat dus zou willen zeggen dat wij meer BB hebben genomen als dat onze stamachievement zegt dat er dorpen zijn overgenomen binnen de tijd dat de stam bestaat

OW niet vergeten de 8-10 BB van kevinvde

dat is dan 13,4 x 38

tel daar de BB bij op van legend , de bb voor geloof van magic , de bbs die mela achteraf nog ge-edeld zit

dan zit je aan makkelijk 50+

50x 13,4 = 670 , wat dus wilt zeggen dat jij beweert dat we meer bb hebben ge-edeld dan dat we totaal dorpen hebben

als je een berekening maakt , zet dan ook de details er bij he snipper Want zo gaat die vlieger echt niet op
 

DeletedUser1935

Guest
Maar het grote verschil is dat jullie constant van die onzin roepen alleen iets beter over nagedacht dan dit xd
Maar nice save tho schatteke

EN wat ik vertel zijn facts , of moet ik net als op W27 weer met screens gaan gooien of kan je voor die ene keer het opbrengen om gewoon toe te geven dat ik hier geen bullshit verkoop xd

Ik heb een screen dat Peeters verteld hij het bb-edelen wilt stoppen en ik heb ook een screen dat ilmagico zegt dat hij oppert voor massas bb-edelen in ons gebied

Van alles wat ik zeg heb ik gelijk , ik geef jullie nog de kant om gewoon eerlijk erover te zijn , maar ey , als jullie liever een hoop onzin verkopen en ontkennen , ga ik toch maar is beginnen met bewijzen posten xd
 

DeletedUser1935

Guest
Allee we staan al gelijk met muur 20 kronen xd , Peeters heeft ook effe een muur 20 gekroond en Kerk 3

Ben ik toch blij als ik deze wereld verlies is het met 70 euro geinvesteerd
ik weet niet aan wat bedrag je nu zit @Peeters , maar als jij verliest dan gaat er makkelijke een nieuwe pc weg , want als je zo snel kroont dan gaan we je dwingen om te kronen ook

Hoe morgen je bankkaart bij de hand , of herlaad je kronen almaar
The spartans are comming
 

Peeters

Ervaren Lid
haha begin je de wereld al te verliezen ? ;)

ik weet dat je grote fan bent van mij hoor :D.... je moet het niet altijd zeggen zenne
ik hoop dat je nog kan slapen zonder aan mij te denken :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien heeft ie wel een poster van jou boven zn bed hangen..
 

DeletedUser1935

Guest
xd @Peeters , de enige die wat verliest is jij xd
Je reputatie als een van de beste spelers is al weg
en je geld gaat er ook goed door

Maar wij zijn verre van de wereld aan het verliezen lol
Integendeel jij hebt een dorp van een kleine speler gepakt van ons , en ik pak straks ene van iemand in jullie top 3
fair trade

Blijf maar kronen ;) je gaat er nog zat nodig hebben
ow en je gaat dan alsnog de wereld niet winnen
 
Bovenaan