Top-/flopstammen

DeletedUser1388

Guest
Ik verlang naar de speler die zegt dat hij geen kronen gebruikt en dat dan effectief ook doet... Kronen zijn een onderdeel vh spel als je daar veel geld wil instoppen welja das jou probleem maar je kan me niet zeggen dat nog niemand eens een leuk legendarisch pakket heeft gekocht in de kazerne, die een extra pijl heeft gebruikt bij gwen, een muur kronen, kerkje kronen enzoverder. Van alle spelers hier zijn er bitter weinig die dit kunnen zeggen.

@deathscythe96, ik zou me eerder een flop dan top noemen. heb al zoveel FLATERS gemaakt :eek:
Ik heb deze wereld kronen gekocht, misschien voor een tientje ofzo, De 3 werelden hiervoor heb ik 0 uitgegeven.
 

DeletedUser2052

Guest
Ik was er met mijn vorige account naam door inno mee opgezadeld (had er zeker te veel gefarmt ofzo, ging per ongeluk)
Grotendeel van dat gebruik ligt nog in de inventaris daar (kon ik dat maar eens herplaatsen:()
Soms kreeg ik ze ook als beloning van je inactiviteit, was gewoon ff niet inloggen op een wl waar je gestopt bent en dan ff wel
Maar nu kreeg ik er ook weer 50, idd maar 30 op een pijl gebruikt (was helaas nog meer rommel)
Dus ja idd ik gebruik kronen :D
Kan me van ver terug nog herinneren dat ik de eerste keer 3 kronen ofzo heb gebruikt om een kerk af te kronen
Was toen wel ff blij met die 50 kronen bewaard te hebben, het was echt 3 min die ik nodig had voor de shit binnen kwam
 

DeletedUser2129

Guest
@ gueesclin; je vergeet je reclame :eek: coca-cola

Het gaat me meer over het feit dat iedereen de hypocriet uit hangt als het gaat over het gebruik van kronen ;) Iedereen gebruikt ze, niet iedereen koopt ze of niet in zo een grote hoeveelheden; (je kan ze krijgen ze door forum events, winst, farmen, ...)
Op zich mogen we blij zijn dat mensen er veel kronen aan verspillen. zij zijn namelijk de toekomst van inno ^^ ze houden de servers draaiend, zorgen voor een beter kapitaal voor inno (dus misschien ook meer goeie games)
 

DeletedUser2135

Guest
Waar is de tijd dat het gewoon tw was met een premium account die voor iedereen hetzelfde was :) Ik zal wel een nostalgische bui hebben, en tw2 staat natuurlijk los van 1 :)
 

DeletedUser2095

Guest
flop aos, gewoon om wat te plagen, plus ze lijken stil te vallen net voor de oorlog start
 

DeletedUser2052

Guest
Schijnbaar toch een beetje aandacht gekregen van ze :D en :hart
Vind het wel weer beetje jammer om het gezeur om te weinig odd te hebben deze keer (echt kleuters zeuren altijd) maar kan ik er wat aan doen dat echt bij alles een verkenner zit (verwacht binnen kort gewoon fakes met verkenner :D)
Echt inno doe eens wat met de money
Zoals ik veel mods ken hebben ze een goede baan en hebben de sponsoring niet nodig (dat gedeelte is om gaan met geld)
En euh, de smoes ja ik heb het te druk, overspannen, te veel werk, tja dat werkt bij mij niet als je tw speelt/oprichter stam wil zijn en ook nog eens mod
Moet inno eens bij gaan nadenken :eek: (echt hier klopt iets niet)
Want ook bij deze hoef ik toch niet meer te zeggen ?

Want echt ik ben klaar met dat soort onzin smoesjes die ik genoeg heb gehoord
 

DeletedUser1935

Guest
@nkleen xd , ja er zijn wel wat dingetjes minder gelukt , maar lol 7 tegen 1 en dan nog zelf een te kort aan munten hebben? wie doet het na ;)

@Du Guesclin , jij bent dan toch ook hypocriet he , of moet ik hier je berichten in mijn pm gaan posten waar je ZELF de eerste was die klaagde over de verkenners die gebruikt werden deze wereld , en vervolgens ga je ze zelf gebruiken ;)

@ilmagicosahert , ga jij nog maar in pm met ziektes schelden , daar ben je beter in dan een discussie te voeren op het forum.

Ook @ilmagicosahert , jij kan niet zwijgen over het DS is een co-misbruiker thingie , zelfs niet tegen andere mensen
Je krijgt een bericht , meteen DS is dat geweest blabliebloebla , grapjurk

Dus jij bent zelf ook nog in dat stadium
Dus je moet nu niet gaan doen alsof jij zo volwassen bent en iedereen voor de rest zich gedraagt als een 5 jarige omdat ze klagen

Ow en ook over beiden dingen die ik over jou zeg kan ik screens tonen

Ik geef toe ik heb al dan niet in een spottende manier over verkenners gepraat , grote verschil is dat als iemand mij ongelijk heeft ik bij mezelf denk van , ok het zal wel

Jij daarentegen krijgt ongelijk en begint meteen met ziektes te schelden.

@shazza mooie samenvatting
En dat van die BB-edelen was iemand anders blijkbaar lees nu ook pas terug xd Sorry lol

@De rattenvanger , God bestaat niet , story invalid

en gast @The Exorcist , ga je me wee zoeken op het forum ja , gewoon omdat ik zei om te lachen dat Jente dubbel zoveel ODD heeft nadat je rapportjes deelde , en jente rapportjes deelde

Gast GROW THE FUCK UP dude
Ik heb ZELFS NOG NADRUKKELIJK GEZEGD DAT HET EEN GRAPJE WAS!!!!!!

Wat ben ik blij dat NAP zaken enzo niet geregeld worden door jou , anders had de samenwerking wss nooit gewerkt , dat zeg ik je nu al

moet je nu echt zo gaan opletten voor je iets tegen jou zegt , volgende keer zal ik er lampjes rond tekenen en een GIGANTISCH reclamebord met daarop , tis om te lachen???
 

DeletedUser

Guest
Das wel een goed plan ds. Alleen nog maar gaan tekenen en verder koest zijn ;)
 

DeletedUser1935

Guest
@TSM Flaps
Wel begin met iemand uit te schijten op de wereld zelf , en klaag daar een eind weg.
Dan moet je terug naar hier komen , doen alsof je neus bloed , en zeggen dat iedereen maar klaagt en zaagt.

Dan krijg je vanzelf wel een tag :)
 

DeletedUser2052

Guest
Echt ds opmerking was algemeen
Echt bijna iedereen kan zich hier aangesproken voelen
Ja ik benoem het omdat het weer eens voorbij kwam, weet dat je zei dat het een grap was dus echt geen probleem mee
Maar mijn gehele tw carrière heb ik dit gehoord dus benoem het algemeen en niks is op de persoon
Beetje van wie de schoen past trekt hem aan
Want heb zelf geleerd dat bepaalde punten soms niet zoveel zegt

Ok vertaal de post ff, ik stond voornamelijk AOS met hun verkenners af te kraken en inno dat ze niks met dat geld doen
Maar zo is dat zo droog gezegd, is de lol er ook weer af

Laten we het gewoon leuk houden, beetje popcorn mag toch wel ?
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist , ten eerste zei ik het als een grapje en kwam de post hier wel vlak daarna -_-
Waarom zou ik serieus zijn over dat jij een lage ODD hebt terwijl ik zelf wat? 50k hebt
Stats maken over het algemeen geen piep uit zeker ODD niet
want ik kan met minimaal aantal def bijvoorbeeld verdediggen en er zijn er nog , maar dat heeft te maken met hoe je beslist te deffen en dergelijke wat dus wilt zeggen dat stats niet altijd kloppen zelfde met ODA
wij hebben veel dorpen gepakt laatst met minimale verliezen/ODA door het omzeilen van gestackte dorpen

Het was gewoon weer leuk dat het genoemd word , zeker vlak na ik het over je ODD had als een grapje
Je bent zelf goed bezig en als je dat weet
wat boeit het wat iemand zegt

Als bijv Snipedd hier zou zeggen je ODA is lager als die van mij , tja nou en , zelfs niet als grap
Ik heb wel 3 dorpen van hem en hij 0 van mij
Je weet zelf dat je goed aant spelen bent dus waarom er zelfs over beginnen ?

En ik zie verkenners alleen als meer tijd om nog grotere stacks te zetten , dan ga ik desnoods wel de clears in zijn dorp zelf slopen binnekort
 

DeletedUser2052

Guest
Nou ds dan liggen we weer geheel op 1 lijn :)
Puntjes zeggen zeker niet alles
Maar wil dat soort dingen ook wel eens benoemen in tw en ga dan niet taggen (bewust)
Want veel kijken te veel naar puntjes en soms sla je daar de plank mis
Dus gaat over iedereen, ook ik let natuurlijk wel wat op puntjes
En ja net nadat jij er een grap over maakte maar daar was het niet om
Voor mij zand erover
 

DeletedUser1935

Guest
Nja , je snapt dat het overkwam als een aanval dus.
Voor de rest idd geen probleem
Tis belangrijker dat je zelf weet dat je goed bezig bent dan dat je veel puntjes hebt
Want ik vind mezelf geweldig bezig zijn , en kijk is naar mijn puntjes xd
 

DeletedUser1935

Guest
top AoS , voor de gratis dorpen , die gewoon volledig leegstaan terwijl er in alle dorpen van mela 3 defdorpen aan def staat ;)
Ze vroegen eerst aan ons om de dorpjes leeg te zetten , maar denk dat ze beseffen dat het sneller gaat als ze het zelf doen
 

DeletedUser2095

Guest
kan er een nieuwe bingo gemaakt worden ... aan een dood paard trek je niet !
 
Bovenaan