Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
Massa stammen zijn niet random, ze zijn met reden gemaakt :cool:
Althans, dat denk ik.

Maar om even on topic te gaan, ik zie stammen als TAX ver komen, gezien het vooralsnog lage aantal leden. Dat gecombineerd met het spelers materiaal dat ze op dit moment hebben. Hebben ze de middelen om in de top te blijven. Ze staan op dit moment 1e in de PPL ranking.
 

DeletedUser602

Guest
Ik ben heel erg benieuwd. De kern aan stammen zit nu nog lekker bij elkaar, nog niet echt RIM stammen ofzo, dus alles is nog mogelijk. Eens kijken wat voor gekke brute bondgenootschappen uit de as doen rijzen als de eerste strijders zullen vallen.
Wat klonk dat weer lekker filosofisch :p
 

DeletedUser516

Guest
ach we zien wel voor nu is het RSP en TAX die de ODA ranglijst aanvoert :p
 

DeletedUser397

Guest
EVO komt (met zen 63'en weliswaar) ook opzetten in de top 3 tussen RSP en TAX nu :p
maar is overduidelijk dat top 5 zen ODA grotendeels aan slechts een handvol spelers te danken heeft, dus mss nog niet teveel achter stam ODA kijken
individuele orestaties zijn echter te bejubelen :D
 

DeletedUser

Guest
Flopstammen: Massarekrutering stammen waarvan de leden een speciaal topic over je aanmaken, maar tevens leden hebben die dit in alle detail aan je doorsturen xD
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je dan gewoon laffe mensen die je vriendje willen zijn uit angst of mensen die je al kent en nooit gerekruteerd hadden mogen worden? :D
 

DeletedUser

Guest
Die eerste categorie ofc. Mijn vrienden zitten over het algemeen niet in MRS :)
 

DeletedUser

Guest
Bd. Is er naar mijn mening ook vooruit op gegaan sinds ze hun ledenaantal hebben teruggedraaid. Als de stamleiders alles bij elkaar kunnen houden zie ik ze best ver geraken.
 

DeletedUser754

Guest
Hier wil ik graag TAX vernoemen die, ondanks een klein aantal (kwaliteitvolle) leden, toch volop in de aanval gaan en zo momenteel mooi mee vanboven draaien in het aantal gevechtspunten.
 

DeletedUser397

Guest
exterminator9903;n17162 zei:
Hier wil ik graag TAX vernoemen die, ondanks een klein aantal (kwaliteitvolle) leden, toch volop in de aanval gaan en zo momenteel mooi mee vanboven draaien in het aantal gevechtspunten.
INV ga ik anders ook wel verder goed in het oog houden hoor. Mooi PPL met laag ledenaantal heb ik al gemerkt, dus momenteel ook echt selectief in wie ze toelaten.
Ik verwacht ook in de loop van de dag nog een boost in hun stam ODA. Momenteel wel al 6e wat dat betreft (en vooral grappig dat ze voor de nr.1 massa NGN staat wat dat betreft ^^), proficiat voor een 9 leden stam middenin al die MRS'en, maar van een goed ogend groepje spelers als jullie verwacht ik dan ook altijd net dat beetje meer dan van de andere onbeschreven menigtes ;)
 

DeletedUser

Guest
exterminator9903;n17162 zei:
Hier wil ik graag TAX vernoemen die, ondanks een klein aantal (kwaliteitvolle) leden, toch volop in de aanval gaan en zo momenteel mooi mee vanboven draaien in het aantal gevechtspunten.
Hier sluit ik me bij aan :)
 

DeletedUser722

Guest
Branmyr Whitewalker;n17159 zei:
Bd. Is er naar mijn mening ook vooruit op gegaan sinds ze hun ledenaantal hebben teruggedraaid. Als de stamleiders alles bij elkaar kunnen houden zie ik ze best ver geraken.


Thanks :)

Zelf denk ik dat RSP ver gaat komen, ze hebben veel goede leden van W3 meegenomen, spelen zeer aanvallend, en ik denk dus ook dat zij het ver zullen schoppen. De 2 elitestammen Inv. en TAX zie ik ook wel bij de top verschijnen binnenkort.
 

DeletedUser714

Guest
"elite" stam Inv. mag je hier voorlopig afschrijven denk ik. Drie spelers van hen hebben zich aangesloten bij TAX gisteren. RSP heeft veel top spelers net als op W3, hoewel de meesten van hen dus ook zeer actief zijn op W3. Afwachten waar de prioriteit blijkt te liggen ;-)
 

DeletedUser516

Guest
DeNescafe;n17323 zei:
"elite" stam Inv. mag je hier voorlopig afschrijven denk ik. Drie spelers van hen hebben zich aangesloten bij TAX gisteren. RSP heeft veel top spelers net als op W3, hoewel de meesten van hen dus ook zeer actief zijn op W3. Afwachten waar de prioriteit blijkt te liggen ;-)

tja wie weet
 

DeletedUser397

Guest
dat is wel voor velen hier denk ik
wat ik op dit subforum zie passeren zijn voornl mensen die op andere werelden al succesvol zijn, en dat dus niet zomaar zullen laten vallen

desondanks denk ik dat RSP als één van de weinigen van huidige top 10 er binnen een maandje nog zal zijn
Bd. misschien, als ze wat aan provinciebeheer gaan doen en niet standaard met 3-4 man samen hokken in een prov
 
Bovenaan