Top / Flop stammen

DeletedUser6

Guest
Wie heeft er het meeste potentie? We horen graag alle perspectieven!
 

DeletedUser

Guest
Mass Recruit Tribes jup, dat gebruiken ze opd e Engelse hier zou je MRS zeggen, massa rekruut stam xD

Ik hoop een kleinere stam te joinen maar ze willen me niet omdat ik weinig ervaring heb lol x) dan zal ik wel nog wat langer solo spelen hé.
 

DeletedUser602

Guest
"te weinig ervaring", en dat voor de huidige meester farmer van deze wereld ^^
Maar idd alweer een lekkere hoeveel MRT's...!
Mochten er spelers in het noord-westen liggen die een goede speler zoeken, ahumm :p
 

DeletedUser6

Guest
Haha en hoe komt het dat de 'meester farmer' te weinig ervaring heeft?

Maar aan de andere kant, is het in de top staan in de eerste 24 uur een garantie voor succes over 2-3 weken? of 2-3 maanden?
 

DeletedUser

Guest
bengast;n16580 zei:
Mass Recruit Tribes jup, dat gebruiken ze opd e Engelse hier zou je MRS zeggen, massa rekruut stam xD

Ik hoop een kleinere stam te joinen maar ze willen me niet omdat ik weinig ervaring heb lol x) dan zal ik wel nog wat langer solo spelen hé.

ik zoek nog spelers heb een kleine stam
 

DeletedUser602

Guest
Relax;n16589 zei:
Haha en hoe komt het dat de 'meester farmer' te weinig ervaring heeft?

Maar aan de andere kant, is het in de top staan in de eerste 24 uur een garantie voor succes over 2-3 weken? of 2-3 maanden?

Haha true that! ;)
Zelf als je als eerste een dorp hebt overgenomen kun je nog flink hard de sjaak zijn.
 

DeletedUser50

Guest
Mijn ervaring is dat het de eerste dagen vaak vooral op activiteit aankomt. Daarna uiteraard ook nog wel, maar dan wordt de manier waarop je het spel speelt ook steeds belangrijker. Aan de andere kant heb ik mensen wel eens horen zeggen; "een goed begin is het halve werk".
 

DeletedUser602

Guest
Goed begin is het halve werk.
Totdat je na 2 weken een klein foutje maakt waardoor je al je troepen verliest en dus de sjaak bent xD
 

DeletedUser516

Guest
het blijft een taktisch spel dus is er geen taktisch overzicht , wordt het spel al moeilijker .... dus ja welke taktiek kies je als stam en hoe ga je die bewerken op andere stammen ,EN werkt die taktiek ook , dus ja hangt van veel factoren af of je een top of flop stam hebt , als de wereld gesloten is weten we of er een topstam was maar waarschijnlijk zal ik in die topstam zitten hahaha anders kan het toch geen topstam zijn ??? :p :p :p
 

DeletedUser602

Guest
De winnende stam in een wereld hoeft per definitie niet een top stam te zijn.
Als je allemaal onervaren spelers in een massa-stam gooit tegen een elite stam van 15 spelers kan het nog steeds een bloederige veldslag worden xD
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16755 zei:
De winnende stam in een wereld hoeft per definitie niet een top stam te zijn.
Als je allemaal onervaren spelers in een massa-stam gooit tegen een elite stam van 15 spelers kan het nog steeds een bloederige veldslag worden xD

Klinkt als Rusland dat oorlog voert, blijf er gewoon mensen tegen aan gooien, misschien win je dan :p
 

DeletedUser516

Guest
sanderv11;n16755 zei:
De winnende stam in een wereld hoeft per definitie niet een top stam te zijn.
Als je allemaal onervaren spelers in een massa-stam gooit tegen een elite stam van 15 spelers kan het nog steeds een bloederige veldslag worden xD

ik zei ook niet dat de winnende stam de topstam was ??? ik zei dat je op het einde weet OF er een topstam was op die wereld ;) is heel wat anders
 

DeletedUser602

Guest
Daar hoef je niet voor tot het einde te wachten.
Als een server meer dan een jaar draait, waar uit eindelijk blijkt dat deze nog 3 jaar voortduurt kun je desondanks al wel een redelijk beeld krijgen.
 

DeletedUser767

Guest
Een top stam is niet per definitie een stam die hoog of op de eerste plaats eindigt! Een goede tactiek, juiste leiding, veel spel plezier, samenwerking en gezelligheid zijn voor mij belangrijker. Een foute beslissing kan op een gegeven moment het einde van een stam betekenen. Wil niet zeggen dat het geen top stam was ;)
 

DeletedUser602

Guest
Ik vind het beleid van CK$ nog steeds dubieus, "geen tot weinig kronen". De huidige topspelers van deze wereld kunnen zelfs niet als ze puntengeil zijn (sorry my for my language :p), al zoveel punten hebben zonder kronen te gebruiken (zoals zatara, huidige nr 1).

Tegendeel mag uiteraard altijd bewezen worden, het is een aanname, meer mensen die deze mening delen?
 
Bovenaan