Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16864 zei:
Ik vind het beleid van CK$ nog steeds dubieus, "geen tot weinig kronen". De huidige topspelers van deze wereld kunnen zelfs niet als ze puntengeil zijn (sorry my for my language :p), al zoveel punten hebben zonder kronen te gebruiken (zoals zatara, huidige nr 1).

Tegendeel mag uiteraard altijd bewezen worden, het is een aanname, meer mensen die deze mening delen?

Die opmerking kwam ik volgens mij eerder ook al tegen in dit topic of een ander topic. Het is geen wet van meden of perzen. We hopen dat we spelers treffen die er zelf van overtuigd zijn dat ze kwalitatief beter spel kunnen spelen zonder kronen dan met kronen. Ik ben er in ieder geval zelf wel van overtuigd, en dat je af en toe eens wat kronen inzet op tactische grond is natuurlijk niet erg.

Onze stelling is er vooral op gericht dat we het massaal met kronen spelen willen ontmoedigen, waaronder we dan ook verstaan het massaal troepen kopen met kronen, het boosten van BB-dorpen, om ze dan gelijk zelf te spiken en andere kronenverslindende acties. Dit maakt namelijk van een speler absoluut geen goede speler, maar alleen maar een speler die met grof geld zijn positie koopt.
 

DeletedUser

Guest
Het is een mooi beleid wanneer stammen het gebruik van kronen willen verminderen. Maar helaas weten we allemaal dat je altijd kroongebruikers gaat hebben. De spelers met of zelf een dikke portemonnee, of met rijke ouders zullen er weer de nodige knaken in investeren. Het is spijtig voor de gameplay, maar voor de ontwikkeling van het spel kan het alleen maar goed zijn lijkt mij :cool:
 

DeletedUser602

Guest
Mee eens nobluf
Is voor mij ook de reden geweest om nu eenmalig 5500 kronen aan te schaffen en daarna niks noppen nada meer.
De Nederlandse Inno wil ook merchandise gaan uitbrengen, zou ik zeer zeker interesse in hebben. Als we daar nu eens de kronen mee in de bann kunnen doen :D
 

DeletedUser516

Guest
ik ga echt niet met een Tshirt van TW 2 op me werk lopen :p haha
 

DeletedUser615

Guest
bingokiller;n16937 zei:
ik ga echt niet met een Tshirt van TW 2 op me werk lopen :p haha

Haha, waarom niet? Kan je op je rug je naam zetten, of wat je ook wil (kan forum related zijn :p).
 

DeletedUser50

Guest
Zullen we nu weer terug naar de top/flop stammen van Drachenfels? Mocht je verder willen praten hierover, verwijs ik je graag door naar het praattopic
 

DeletedUser516

Guest
Grey Worm;n16947 zei:
Zullen we nu weer terug naar de top/flop stammen van Drachenfels? Mocht je verder willen praten hierover, verwijs ik je graag door naar het praattopic

:( (was ff een terzijde :p ) haha .....

maar je hebt gelijk baas :D ...

OT: top stam ... TAX : omdat er potentiele winnaars in zouden kunnen zitten
Flopstam : NGN : 127 leden :p
 

DeletedUser602

Guest
Verklaar je nader met 'potentiële winnaars', want naar mijn mening kan iedereen een potentiële winnaar zijn met een beetje geluk en een zwaai van een magische stok ^^
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16957 zei:
Verklaar je nader met 'potentiële winnaars', want naar mijn mening kan iedereen een potentiële winnaar zijn met een beetje geluk en een zwaai van een magische stok ^^

Denk omdat ze eerste staan in W1 als stam met een +/- 40m ODA voorsprong.
 

DeletedUser

Guest
Valkorn;n16966 zei:
Denk omdat ze eerste staan in W1 als stam met een +/- 40m ODA voorsprong.

En misschien ook wel doordat we dat hebben bereikt met de helft minder leden?
Maar bedankt in ieder geval. Succes uit het verleden geeft geen garantie voor de toekomst.

Top: Inv. Ik ken de spelers niet en vanaf het begin kan je ook niet zeggen of we wel of niet goed zijn. De eerste indruk van mij is dat het wel een leuke stam kan worden. Ik ga ze dan zeker ook wel even in de gaten houden.
Flop: Zijn er een hoop. Genoeg stammen met veel te veel leden. Kan nooit goed gaan..
 

DeletedUser

Guest
larsarjan;n16978 zei:
En misschien ook wel doordat we dat hebben bereikt met de helft minder leden?
Maar bedankt in ieder geval. Succes uit het verleden geeft geen garantie voor de toekomst.

Top: Inv. Ik ken de spelers niet en vanaf het begin kan je ook niet zeggen of we wel of niet goed zijn. De eerste indruk van mij is dat het wel een leuke stam kan worden. Ik ga ze dan zeker ook wel even in de gaten houden.
Flop: Zijn er een hoop. Genoeg stammen met veel te veel leden. Kan nooit goed gaan..

Dat zeker, heb altijd vanaf het begin veel respect gehad voor GAS, altijd jammer gevonden dat ik te ver weg lag om te joinen of tenminste een aanvraag te doen.
Maar inderdaad al geeft het geen garantie voor de toekomst, vind wel dat het een voordeel geeft. Je weet wat werkt en niet.
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n17032 zei:
In hoeverre heeft GAS veel oud leden meegenomen naar W4?

Correct me if I'm wrong, maar als het goed is 3. C.Rusher, Furyan en Larsarjan. Heb nog meer GAS spelers gezien maar die zitten niet in TAX.
 

DeletedUser

Guest
Valkorn;n17045 zei:
Correct me if I'm wrong, maar als het goed is 3. C.Rusher, Furyan en Larsarjan. Heb nog meer GAS spelers gezien maar die zitten niet in TAX.

Wij zijn met zijn 3en inderdaad nu de enige oud-gas leden in de stam TAX. Verder zijn er inderdaad nog wel meer GAS-spelers actief op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n17053 zei:
Hmmm niet eens allemaal bij elkaar, SPIONNEN!!! :p
Als wij het spelletje op die manier zouden spelen zal ik het niet zo open hier neerzetten hoor ;)
 

DeletedUser602

Guest
Hahaha, het is desondanks voor stammen altijd goed om een screeningprocedure op touw te zetten voordat je random een massastam wordt :rolleyes:
 
Bovenaan