TOP/FLOP Stammen

DeletedUser777

Guest
Celphix;n17295 zei:
Het feit dat je niet kan vertellen wat Jan heeft gezegd verklaart veel.
Het BG boeide mij niet veel omdat de speler in mijn ogen FOT was en niet ZON. Naar een stam lopen, terwijl je weet dat die een BG hebben met de aanvaller, noem ik gewoon laf.

Stel jou ex gaat naar een andere vriendje. Dan is zij in jouw ogen ook nog jouw vriendin in plaats van je ex???
Fijne logica, de rest van de wereld zal dat nooit zo accepteren en zo is het nu ook gegaan in TW. Het is niet moeilijk als je er zonder oogkleppen naar kijkt.
Voor de verdere discussie zeg ik...laat maar. Ik ben het ten allen tijde met Jan eens, we bespreken alles samen. Dat jij het nodig acht om vervolgens de antwoorden niet te willen zien is jouw keus. Net als het stukje stemmingmakerij op het forum.

Ik wens je een fijn leven, hoewel dat best eens zwaar kan worden als je alles op deze manier benaderd.
 

DeletedUser615

Guest
Als FLOP staat bij mij toch nog altijd ZON bovenaan. Ze gingen mij zogezegd helemaal overnemen. Het staat nu 5-0 voor mij ;)
Als TOP: Dom, kan ik niet veel meer over zeggen als al gezegd is. Mooi PPL, mooi ODA.
Ik moet ook props geven aan SI!. Ze blijven toch wel aan de top. Alhoewel ze nu terug 60 leden hebben, wat verschrikkelijk veel is.
 

DeletedUser782

Guest
Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken Celphix. Nog steeds lachen we om je, er is zelfs een intern topic met grappen over je. Jij denkt ons dwars te zitten maar in feite ben je enkel jezelf en je nieuwe stam in een hoekje aan het zetten. Mocht je van je leider deze post wel doen? Of ben je ook nu weer oorlog aan het oproepen?
 

DeletedUser615

Guest
JanSteen, voor je domme posts begint te schrijven, misschien eerst overleggen met je leider?

[spr]Jeroentbc heeft geschreven:
Hi Celphic,

Ik ben in overleg met Clarys over een BG, zou je in de tussentijd even je aanvallen kunnen staken als teken van goed vertrouwen?

Uiteraard zullen wij van onze kant hetzelde doen.

Groet,

Jeroentbc[/spr]

Daarbij, wanneer komen er eens aanvallen? Ik heb er nog altijd geen gekregen (buiten die 300 bijl van 30u afstand niet meegerekend). Jullie lachen misschien, maar ik groei. Wie zal er het laatst lachen?
De nieuwe stam in een hoekje zetten. Het is dat jullie front met IMA zo groot en sterk is.

Je kan niet blijven met iedereen BG's aangaan.
En iedereen in de geburen weet dat je volgende actie tegen LoJ zal zijn, die je weer een hak zal zetten. Want dat is immers de minder grote stam, niet?

Een oorlog aan het oproepen ben ik niet. Ik ben gewoon aan het edelen. Dat zijn per toeval ZON leden. Kan ik veel aan doen?
 

DeletedUser782

Guest
Ik ben één van de leiders van ZON. Alles wat wij doen bespreken we samen.....maar dat heeft Jeroen je ook al duidelijk proberen te maken. Blijkbaar is je snapvermogen niet zo groot.
Verder zal ik niet meer reageren op je nietszeggende posts, je bent nu weer IMA in gevlucht.....ben echt benieuwd wanneer ze je daar weer zat zijn. Goed lezen Celphix, er komt geen reactie meer van mij.
Het is dat jullie front met IMA zo groot en sterk is. Bedoel je daarmee dat dat het enige is waarom we geen oorlog met IMA hebben? Vergat dat te vragen ;) Nouja, ik vraag het wel aan je leider.
 

DeletedUser615

Guest
Jaja, dat synergy gezever. Ik snap het goed genoeg. Alleen is spreekt je bericht, het bericht van jeroentbc een beetje tegen. Maar misschien kan jou 'snapvermogen' dat niet zien.

En ik ben IMA ingevlucht? Het is dat ik zoveel schrik van jullie had. Hahaha. Misschien eerst eens tegen je leden vertellen dat er ook aanvallende troepen bestaan, en dat dat niet speer en zwaard is?
Nee, dat bedoel ik niet. Maar je 'snapvermogen' werkt hier weer niet mee, dus ik zal een poging doen om het uit te leggen:

JanSteen;n17835 zei:
Jij denkt ons dwars te zitten maar in feite ben je enkel jezelf en je nieuwe stam in een hoekje aan het zetten. Mocht je van je leider deze post wel doen? Of ben je ook nu weer oorlog aan het oproepen?

Precies of jullie zouden een oorlog met IMA starten, wanneer je bijna geen front hebt.

Je zit hier maar wat grote praat te verkopen, maar wanneer komen de daden? Je zegt dat je met mij aan het lachen bent. Ik ben wel diegene die rustig dorpen van jullie neemt. De 4 aanvallen die ik binnenkreeg was waarschijnlijk een troependump of iets dergelijks. Het was alleszins te zielig om een clear te noemen. Spijtig dat ik de rapporten juist heb verwijdert, anders kon ik je het zelf laten zien.

Misschien best dat je niet meer reageert. Je slaat hier toch alleen maar een figuur.
 

DeletedUser516

Guest
JanSteen;n17838 zei:
Ik ben één van de leiders van ZON. Alles wat wij doen bespreken we samen.....maar dat heeft Jeroen je ook al duidelijk proberen te maken. Blijkbaar is je snapvermogen niet zo groot.
Verder zal ik niet meer reageren op je nietszeggende posts, je bent nu weer IMA in gevlucht.....ben echt benieuwd wanneer ze je daar weer zat zijn. Goed lezen Celphix, er komt geen reactie meer van mij.

en 2 minuten later !!

jansteen;n17838 zei:
Het is dat jullie front met IMA zo groot en sterk is. Bedoel je daarmee dat dat het enige is waarom we geen oorlog met IMA hebben? Vergat dat te vragen
wink.png
Nouja, ik vraag het wel aan je leider.

hmmm waar gaat het fout :p ik lees toch goed ??
zou celphix ook niet aanvallen als ik ZON was anders gaan we ff de focus op ZON gooien bij DOM ;) .......
 

DeletedUser50

Guest
Zouden jullie deze discussie voort kunnen zetten in het Politiek Café? Dan blijft deze voor de Top/Flop stammen.
 

DeletedUser867

Guest
Omdat ik de discussie niet wil herstarten, maar wel grappig vond zal ik ook het hier eens zetten:
FLOP: ZON en VME eigenlijk maar ook soms eens D-A bepaalde spelers daar kunnen echt niet verdedigen je zou eens al die rapporten moeten zien pff. En natuurlijk alle stammen die we al gemold hebben zijn natuurlijk flops.

TOP: Omdat ik vind dat je uw eigen stam niet mag zetten, want dat vind ik eigenlijk maar stom. De keuze gaat toch uit naar DOM.
 

DeletedUser

Guest
ZON Flop? Ik denk dat de mensen die nu nog bij ZON zitten zeker niet flop zijn. We zijn nog met een stuk of 10 en wij kunnen prima samenwerken, iets waarvan ik niet denk dat DOM en SI! dat altijd kunnen. Zolang wij van ZON zin hebben om strijd aan te gaan met DOM zal DOM het nog aardig lastig krijgen.

FLOP: GrW en DSL, een beetje goede speler met aardig wat edels en troepen zou volgens mij in zijn eentje die stammen kunnen opruimen, stelt niet veel voor daar.

TOP: Niemand eigenlijk, iedere stam heeft namelijk wel een zwak punt. Als je dan toch 1 zou moeten noemen dan zou ik SI!/DOM zeggen, maar das vrij logisch
 

DeletedUser516

Guest
@Yvanovits , dom zou het zeker lastig kunnen krijgen , mits ze niet samen zouden werken , precies zoals je het zegt .... dat doen we dus wel ;)
denk ook dat jij met robij en jeroentbc zeker goeie spelers zijn
 

DeletedUser874

Guest
TOP: HLN natuurlijk ;) Si! hoort er natuurlijk ook wel bij :)

FLOP: D-A, TBO en IMA :)

De topper onder de floppers: DOM :D
 

DeletedUser874

Guest
Haha ik lees alles, maar nooit een post gemaakt :p Daarom speciaal om je te plagen een accountje gemaakt ;)
 
Bovenaan