TOP/FLOP Stammen

DeletedUser599

Guest
Kapotlekker;n15539 zei:
Dat is wat minder natuurlijk, maar dat beuk ik met liefde weg met muurtje 0 en zonder kerk. :p
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Bijvoorbeeld in het geval dat de persoon dan respectievelijk 33k speer, zwaard en boog zet heb je ongeveer deze verdedigingssterktes in elke groep:

INF : ~1,485,000.0
CAV : ~1,319,960.0
BOOG : ~1,649,950.0

Dan heb je dus minstens evenveel kracht nodig als ze daar afgebeeld staan om het met 1 dorp kapot te lopen. Ik denk niet dat er iemand graag zoveel met liefde wegbeukt, zeker omdat offence zoveel moeilijker te maken is dan defence.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik toch maar ff een simulatortje erbij pakken. Straks moet je per dorpje minstens 2 clears hebben om 1 defje te slopen. Als jij 5 defjes kan mollen met 5 a 6 clears vind ik dat gewoon voordelig. Zeker als er dan elders 5 dorpen leeg komen te staan.
 

DeletedUser516

Guest
jammer dat diegene de kerk en de muur gelijk gekroond heeft :(
 

DeletedUser

Guest
Tja, als je daar een paar eurotjes voor overhebt, goed je edels + defence + gsen timed dan zou dat in principe moeten kunnen ja. Maargoed, idk hoe het dan zit met dat saboteren, maar volgens mij kun je dan ook gewoon van die muren + kerken afkomen.
 

DeletedUser603

Guest
Bepaalde gebieden op de kaart zijn geen barbaren dorpen te vinden pffff slechte zaak.
 

DeletedUser516

Guest
Kapotlekker;n15578 zei:
Tja, als je daar een paar eurotjes voor overhebt, goed je edels + defence + gsen timed dan zou dat in principe moeten kunnen ja. Maargoed, idk hoe het dan zit met dat saboteren, maar volgens mij kun je dan ook gewoon van die muren + kerken afkomen.

ja moet je wel geluk hebben dat hij die muur en kerken pakt ;)
 

DeletedUser615

Guest
De wereld is nu even bezig, en ik begin een beetje meer te weten over de stammen:

FLOP:
1) ZON. Stelletje dat werkt onder een dictator (1 leider die alles voor het zeggen heeft), en eisen stelt aan BG's die lachwekkend zijn. Daarbij heeft ZON heel veel BG's nodig blijkbaar, fuseren ze met een andere stam voor nog meer leden te hebben, allemaal omdat ze een bruine streep in hun broek hebben zodra ze de namen Dom en SI! horen.
 

DeletedUser777

Guest
Was jij niet die gast die gisteren een speler aanviel van een stam waarmee je een BG had? Is dat niet de reden dat je momenteel Koos Stamloos bent? Ben trouwens wel even benieuwd wie die dictator is in jouw ogen.
 

DeletedUser615

Guest
Ja, dat was ik. Het was een ex-FOT speler die een halfuur in ZON zat. Ik kan er niets aan doen dat zodra FOT wat aanvallen krijgt ze met bibberende knietjes naar ergens anders lopen. Ik ben vrijwillig uit de stam gegaan, om LoJ geen problemen te bezorgen.
Die dictator is JanSteen. Weet jij eigenlijk wel als oprichter van ZON wat er gisteren allemaal is gebeurd en wat JanSteen allemaal heeft geëist/gezegd..?
 

DeletedUser777

Guest
Tuurlijk, ik ben het daar volledig mee eens. Alles wat Jan zegt gaat eerst bij mij langs. Twee handen op 1 buik. Het toverwoord in dit geval is synergie.
 

DeletedUser777

Guest
Als je mijn vorige post goed hebt gelezen en je weet de betekenis van het woord Synergie, dan weet je ook dat ik het met Jan eens ben.
 

DeletedUser516

Guest
jeroentbc;n17214 zei:
Als je mijn vorige post goed hebt gelezen en je weet de betekenis van het woord Synergie, dan weet je ook dat ik het met Jan eens ben.

[SPR]
BRTky.jpg
[/SPR]
 

DeletedUser615

Guest
jeroentbc;n17214 zei:
Als je mijn vorige post goed hebt gelezen en je weet de betekenis van het woord Synergie, dan weet je ook dat ik het met Jan eens ben.

Allemaal goed en wel, maar ik wil weten met WAT je het allemaal eens bent. Dus jij bent het met Jan eens dat ZON een oorlog wilt met Dom?
 

DeletedUser516

Guest
Celphix;n17222 zei:
Allemaal goed en wel, maar ik wil weten met WAT je het allemaal eens bent. Dus jij bent het met Jan eens dat ZON een oorlog wilt met Dom?

spannend ;)
 

DeletedUser782

Guest
@ Celphix Nu je zelf een stam bent uitgegaan omdat je daar problemen veroorzaakte, probeer je nu hier problemen te veroorzaken. De definitie van oorlog tussen stammen is dat er één stam de andere aanvalt. Dat is al lang gaande...dus loop je ook nu achter de feiten aan. Wij worden als stam al aangevallen. Wat is nu exact je vraag?
 

DeletedUser615

Guest
Problemen veroorzaken? Nee, ik probeer een gezonde discussie te hebben. Maar dat is precies niet mogelijk?
En mijn vraag is nog steeds gericht aan jeroentbc: waarover ben jij het eens met JanSteen. Ik weet al dat je het eens bent (moet je niet nog eens gaan herhalen, met dat synergie gedoe). Maar ik wil weten op welke punten je doelde in je eerste bericht.

Lezen kan toch soms moeilijk zijn hé.
 

DeletedUser777

Guest
gelukkig geef je zelf al toe dat lezen moeilijk is.
Ik ben het met alles eens wat Jan doet en zegt. Ik ben er de reden van dat Jan in de leiding van ZON zit. Ik ken Jan en hij is direct en eerlijk.
Jij hebtje, door je opmerkingen en aanvallen op een lid van ons in een onmogelijke positie gemanouvreerd. Je hebt aangegeven dat het BG je niet boeit.
Dit alles druist tegen het belang van het geheel in, dis ook tegen de synergie.

Als je de moeite had genomen om je te verdiepen in de betekenis van dat woord had je niet wederom de vraag gesteld, terwijl je het antwoord al had.
 

DeletedUser615

Guest
Het feit dat je niet kan vertellen wat Jan heeft gezegd verklaart veel.
Het BG boeide mij niet veel omdat de speler in mijn ogen FOT was en niet ZON. Naar een stam lopen, terwijl je weet dat die een BG hebben met de aanvaller, noem ik gewoon laf.
 
Bovenaan