TOP/FLOP Stammen

DeletedUser1319

Guest
wel wat ik van CV zie is dat jij de enige speler bent die nog speelt, als dit niet zo is moeten ze maar een fake of een echte aanval sturen naar me.
het verschil ODA is kennelijk groot kunnen we niet omheen kijken.

Maar hoe komt dat?
Zou het kunnen omdat IMA een teamworkstam is?
Als je met 10 op 1 speler opgaat verdeelt het je ODA ook he want de een zijn aanvallen komen rapper aan dan de ander waardoor een dorp al kan leegstaan of niet.
Is een teamspeler een slechtere speler?

als dit niet zo is moeten ze maar een fake of een echte aanval sturen naar me.

Ken je het co op systeem? Dat je aanval van een speler krijgt betekend niet dat de eigenaar nog speelt... pfff moet je ook alles uitleggen he, beginner :D
 

DeletedUser867

Guest
als dit niet zo is moeten ze maar een fake of een echte aanval sturen naar me.

Ken je het co op systeem? Dat je aanval van een speler krijgt betekend niet dat de eigenaar nog speelt... pfff moet je ook alles uitleggen he, beginner :D

Juist daarmee, ik dacht dat je slimmer was want ik zij ZE niet de Coop .
Dus schat als er nog een speler van CV echt actief is moeten ze maar een aanval sturen;)
 

DeletedUser1319

Guest
Juist daarmee, ik dacht dat je slimmer was want ik zij ZE niet de Coop .
Dus schat als er nog een speler van CV echt actief is moeten ze maar een aanval sturen;)

Pfff, je snapt duidelijk het co op systeem niet. Beginner... Denken dat iemand nog speelt als je een aanval krijgt. pffff
 

DeletedUser867

Guest
Jij snapt het punt niet puppy
En beginner, kben eerder gestart dan jij groentje
 

DeletedUser1319

Guest
Jij snapt het punt niet puppy
En beginner, kben eerder gestart dan jij groentje

Tribalwars2.. Enig idee wat er voor 2 komt? Een 1?
Ga je nou beweren dat je eerder bent gestart?

PFFF beginner :D
 

DeletedUser867

Guest
Lieverd ik heb ook nog een 20mil account gehad op TW1 heb er mij alleen op grijs laten zetten omdat ik het spelen beu was.
Was op TW1 W5
 

DeletedUser1319

Guest
Lieverd ik heb ook nog een 20mil account gehad op TW1 heb er mij alleen op grijs laten zetten omdat ik het spelen beu was.
Was op TW1 W5

Overal een geweldige speler geweest maar nergens bewijzen?

Ik zie maar 1 bewijs en dat is je belachelijke stats op w3 van tw2 :D
 

DeletedUser

Guest
TOP: IMA
FLOP: .A./KB
MEH: CV

Je kunt het niet eens zijn met de manier waarop wij spelen en gespeeld hebben, maar IMA is altijd een hele hechte stam geweest en we hebben sinds het begin van de server onze zinnen gezet om dit als groep te winnen, en ook onder de naam IMA.

Ook binnen IMA voelen we het einde van de wereld naderen. Anonymous/KB is gesloopt door eigen inactiviteit en regelschending, CV heeft mooi stand kunnen houden maar zal uiteindelijk ook moeten bezwijken voor het IMA geweld.

IMA bestaat dan wel uit een clan of 10, maar we krijgen het toch mooi voor elkaar om als eerste server een einde aan het spel te breien terwijl de rest nog voortkabbelt.

Ik heb erg genoten van deze tijd, wel ga ik geen nieuwe server meer opstarten
Het spel is in mijn opinie veel te langzaam, als een server 2-3 jaar spelen is dan raakt iedereen opeens de aandacht kwijt. Max een half jaartje. Edels komen niet snel genoeg en persoonlijk vond ik de nachtbonus zeer kwalijk want dit geeft de mensen die 's nachts slapen een oneerlijk voordeel. Ik vond het fijn om met coops te spelen, maar gezien de regels wat onduidelijk waren krijg je hier uiteindelijk ook vergissingen en problemen.

Wel wil ik iedereen met dit bericht een bedankje sturen voor het maken van de wereld zoals die geworden is. Ik ben trots op mijn clangenootjes, we hebben vanaf het moment van elke merge zij aan zij gestaan en hebben elkaar ten alle tijden 250% ondersteuning geboden. Ik vind dat wij deze wereld terecht winnen!
 

DeletedUser1319

Guest
TOP: IMA
FLOP: .A./KB
MEH: CV

Je kunt het niet eens zijn met de manier waarop wij spelen en gespeeld hebben, maar IMA is altijd een hele hechte stam geweest en we hebben sinds het begin van de server onze zinnen gezet om dit als groep te winnen, en ook onder de naam IMA.

Ook binnen IMA voelen we het einde van de wereld naderen. Anonymous/KB is gesloopt door eigen inactiviteit en regelschending, CV heeft mooi stand kunnen houden maar zal uiteindelijk ook moeten bezwijken voor het IMA geweld.

IMA bestaat dan wel uit een clan of 10, maar we krijgen het toch mooi voor elkaar om als eerste server een einde aan het spel te breien terwijl de rest nog voortkabbelt.

Ik heb erg genoten van deze tijd, wel ga ik geen nieuwe server meer opstarten
Het spel is in mijn opinie veel te langzaam, als een server 2-3 jaar spelen is dan raakt iedereen opeens de aandacht kwijt. Max een half jaartje. Edels komen niet snel genoeg en persoonlijk vond ik de nachtbonus zeer kwalijk want dit geeft de mensen die 's nachts slapen een oneerlijk voordeel. Ik vond het fijn om met coops te spelen, maar gezien de regels wat onduidelijk waren krijg je hier uiteindelijk ook vergissingen en problemen.

Wel wil ik iedereen met dit bericht een bedankje sturen voor het maken van de wereld zoals die geworden is. Ik ben trots op mijn clangenootjes, we hebben vanaf het moment van elke merge zij aan zij gestaan en hebben elkaar ten alle tijden 250% ondersteuning geboden. Ik vind dat wij deze wereld terecht winnen!

Tja, IMA speelt het spel idd goed om proberen de 80% in handen te krijgen. Maar vergeet niet, jullie zijn er nog niet he :p
 

DeletedUser

Guest
Op het moment hebben we gemiddeld 150 dorpen per dag groei, totaal aantal dorpen top 10 stammen is ongeveer 54k dorpen. 80% van 54k is 43200 dorpen nodig. We zitten nu op 37200 dorpen, dus nog 6000 dorpen te gaan. Ik spreek je weer over 40 dagen :rolleyes:
 

DeletedUser1319

Guest
Op het moment hebben we gemiddeld 150 dorpen per dag groei, totaal aantal dorpen top 10 stammen is ongeveer 54k dorpen. 80% van 54k is 43200 dorpen nodig. We zitten nu op 37200 dorpen, dus nog 6000 dorpen te gaan. Ik spreek je weer over 40 dagen :rolleyes:

Co ops maken geen munten meer he, misschien moet je dat meenemen in je berekening. Je kan dus nu alleen nog dorpen met je eigen account pakken en niet met je 50 co ops :p
 
Bovenaan