Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ondertussen hebben wij als support al Abrikoos terug toegevoegd aan de stam. Wij hebben dit per uitzondering gedaan. Echter raden wij dus alle spelers aan hun wachtwoorden goed te beveiligen en gaan we dit verder onderzoeken.

Top hoe jullie handelen.
 

DeletedUser888

Guest
Waarom kon abrikoos eigenlijk dan niet zelf terug komen, afwezig speler die toen door coop bleef bestaan?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Abrikoos heeft al een gehele lange tijd 0 dorpen. Dus een co-op was er ook niet meer. Het is zo dat ze haar dus uit respect in de stam hielden.
 

DeletedUser1470

Guest
Waarom kon abrikoos eigenlijk dan niet zelf terug komen, afwezig speler die toen door coop bleef bestaan?

Niets terug gelezen wolvenkaaz. Geen respect voor een overleden persoon?

Een speller die na ongeveer een jaar de aardse strijd verloren heeft. En ja er waren genoeg co-ops, nl alle GAS leden.
Wij als GAS eren onze medespellers die in RL alles gegeven hebben en spreken hoog van hen.
Wij hebben zijn dorpen over genomen om niet in handen van (toen dicht bij liggende tegenstanders) te laten komen.
Ondanks dat hij 0 dorpen had hebben wij zijn naam in eren gehouden en bij de stam, ook al betekend dit dat stam gemiddelde of welke rang lijst dan ook mogelijk negatief beïnvloed is/wordt.
Wij zijn Kr33log dan ook dankbaar dat hij GAS hier in steunt.

vanRooten
 

DeletedUser

Guest
Niets terug gelezen wolvenkaaz. Geen respect voor een overleden persoon?

Een speller die na ongeveer een jaar de aardse strijd verloren heeft. En ja er waren genoeg co-ops, nl alle GAS leden.
Wij als GAS eren onze medespellers die in RL alles gegeven hebben en spreken hoog van hen.
Wij hebben zijn dorpen over genomen om niet in handen van (toen dicht bij liggende tegenstanders) te laten komen.
Ondanks dat hij 0 dorpen had hebben wij zijn naam in eren gehouden en bij de stam, ook al betekend dit dat stam gemiddelde of welke rang lijst dan ook mogelijk negatief beïnvloed is/wordt.
Wij zijn Kr33log dan ook dankbaar dat hij GAS hier in steunt.

vanRooten

Waaraan is hij dan overleden? Was hij ziek? Dit soort vragen blijven altijd bij mij opkomen, ik weet dat dit soms niet netjes is. Ik vind het overigens prettig hoe jullie daarmee omspringen een soort van eerbetoon aan iemand die overleden is.
 

DeletedUser

Guest
@Kr33log

Sinds het nieuwe bewind zijn er hier er daar wel wat conflicten gekomen met moderators, maar in dit geval mijn diepste complimenten. Ontzettend bedankt voor jullie medewerking. Dat waarderen wij enorm.

@king-ceetje
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er sowieso al vrij veel moeite mee heb dat dit openbaar moest komen. Abrikoos had K.
 

DeletedUser

Guest
@Kr33log

Sinds het nieuwe bewind zijn er hier er daar wel wat conflicten gekomen met moderators, maar in dit geval mijn diepste complimenten. Ontzettend bedankt voor jullie medewerking. Dat waarderen wij enorm.

@king-ceetje
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er sowieso al vrij veel moeite mee heb dat dit openbaar moest komen. Abrikoos had K.

OK, spijtig. Dit is wel heel erg. Ik ken ook mensen die aan die ziekte zijn overleden. Het is een rot ziekte en ik hoop dat deze ziekte wordt verslagen, ik hoop dat het al beter gaat met jullie en het gemis en mijn condoleances (misschien wat laat) voor zijn familie.
 

DeletedUser822

Guest
Top
GAS
Flop
TCW?TVM, waarom? puur ingesteld op def, 100 dorpen p/p, 95% def 5% off
En als men aanvalt is het op een vakantie/inactieve speler.
Helaas is TCW de nieuwe oude HOR, door weglopers en stoppers alleen bezig met internen.
 

DeletedUser822

Guest
Jup!
Helaas gemerkt dat na vele meldingen van fouten, daar niets aan gedaan wordt. maar als ik kijk naar w1, w2? en de nu al gesloten werelden is wereld 1 nog steeds top, de rest sluit te snel, zijn te klein, enz enz. EN! sluiten doordat stammen fuseren en zo de wereld ''winnend'' afsluiten
 

DeletedUser444

Guest
Tja het is een keuze, ik weet in ieder geval dat ik niet nog is +3 jaar op een andere wereld wil gaan draaien :D
 

DeletedUser648

Guest
Top: de mensen die na al die jaren en ondanks het uitblijven van beloofde verbeteringen toch nog actief zijn op deze wereld :hart

Wij maken graag af waar wij aan zijn begonnen, niet omdat het zo'n fantastisch spel is :p
Maar kan je wel vertellen dat dit voor vele de laatste wereld zal zijn, sowieso voor mij na w1 is het einde verhaal.
 
Bovenaan