Top / Flop stammen

DeletedUser6

Guest
De wereld loopt nu al een tijdje, hebben jullie enig vertrouwen in de huidige topstammen? Hoe ziet de nabije toekomst er volgens jullie uit?
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet wat de toekomst zal brengen maar ik hoop dat het leuk wordt.
 

DeletedUser

Guest
iemand een inbreng hier op? wat zijn volgens jullie top stammen?
 

DeletedUser397

Guest
Kijkende naar de huidige top 5 krijgen we volgend lijstje:

1. DPG: Overduidelijk een massastam; ligging opeengehoopt én tussen Pov en ECV.

2. GAS: 30 leden met 14 ervan die in de top 50 (11 in de top 25); heel centrale ligging, ideaal om naar buiten toe open te bloeien; nr.1 qua ODA.

3. Bar: 45 leden met 7 leden in de top 50 (4 in de top 25); ligt ver weg van DPG, ECV en Pov, wel GAS aan hun voordeur, nr.2 qua ODA.

4. ECV: idem als DPG én een brede frontlinie met hen (massa stam battle in het vooruitzicht??).

5. PoV: 22 leden met 11 ervan in de top 50 (7 in de top 25); ligt centraal, maar tussen GAS en DPG in.
 

DeletedUser

Guest
GAS teveel naar the arrow gekeken? klasse prestatie tegen gremlin, we zien full clears passeren... zien we niet veel.
BAR gaan varen met een schip met gaten? geweldig, maar succesvol is iets anders. Selectie van goede leden ontbreekt her en der...
Elke leiding moet ergens ervaring opdoen zeker...?
Verder no coment een ver-van-mijn-bed-schow
 

DeletedUser

Guest
Lastig te zeggen in dit stadium van het spel. Top stammen is wel redelijk duidelijk lijkt me. Maar goed de clusters zijn nog niet echt gevormt en alles is nog nieuw en instabiel. We gaan het wel zien. Zoals de zwarte lage al zei: We gaan zien wat de toekomst brengt.
 

DeletedUser

Guest
Furyan666;n7923 zei:
Kijkende naar de huidige top 5 krijgen we volgend lijstje:

1. DPG: Overduidelijk een massastam; ligging opeengehoopt én tussen Pov en ECV.

2. GAS: 30 leden met 14 ervan die in de top 50 (11 in de top 25); heel centrale ligging, ideaal om naar buiten toe open te bloeien; nr.1 qua ODA.

3. Bar: 45 leden met 7 leden in de top 50 (4 in de top 25); ligt ver weg van DPG, ECV en Pov, wel GAS aan hun voordeur, nr.2 qua ODA.

4. ECV: idem als DPG én een brede frontlinie met hen (massa stam battle in het vooruitzicht??).

5. PoV: 22 leden met 11 ervan in de top 50 (7 in de top 25); ligt centraal, maar tussen GAS en DPG in.


Ik ga hier geen uitspraak over doen enige wat ik je ga zeggen is we staan nu nummer 3!
 

DeletedUser

Guest
klopt maar daar zijn ook redenen voor waarom dat zo is en dat we nog steeds bestaan ;)
 

DeletedUser397

Guest
Angst voor de beteren is vaak de enige bestaansreden van massastammen heb ik op TW1 ondervonden. Of er een andere reden achter te zoeken is op TW2 weet ik niet, kan best dat er door het andere spelsysteem een andere reden voor is, en daarvan kan ik altijd overtuigd worden door goede argumenten, dus ik ben één en al oor ;)

Verder wilt rang qua punten niets zeggen, zeker wanneer de ODA en totale OD niet navenant zijn (toch een betere indicator voor een oorlogspelletje dan een som van dorpenpuntjes)
 

DeletedUser

Guest
Nou het enige wat ik hier op in ga is dat rand van de wereld en rimpen andere speel style vereist dan de kern open klappen kan allemaal leuk zijn maar als dat niet lukt omdat het tegen zit en je geen farm hebt wordt dat alleen maar lastig.
 

DeletedUser397

Guest
Ik kijk hier geregeld nog wel eens binnen, maar de actie vindt uiteindelijk in-game plaats.

Maar als ge wilt, we zijn ongeveer 2 maand verder van de laatste keer dat er nog rond dit thema werd gepraat, dus ik stel voor dat ge gerust eens uw inzichten en meningen rond de stammen van Alnwick NL deelt. Ben er wel benieuwd naar :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het wel duidelijk is toch? Massastam The Horde en kornuiten gaan onderuit, vooral na onze meest recente aanvalsslag op de PoV vluchtelingen, en GAS schiet zonder al te veel verliezen alsmaar vooruit.
 

DeletedUser236

Guest
1 en 2 zijn idd massa en zijn in paar dagen tijd nr 1 en 2 geworden door leden te werven Gas ODA groeit wel snel tijd zal het uitmaken zeker zoals ik het nu bekijk zie ik nog een oorlogje uitbreken tussen De horde's en Gas
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de Hordes uit elkaar klappen en GAS nummer 1 wordt ECV 2 en een derde stam die nu anders heet met actieve leden verder gaat op 3 en een huidige top 10 stam die omhoog schiet verwacht ik deze aan komende maanden.
 

DeletedUser516

Guest
dezwartejager;n12861 zei:
Ik denk dat de Hordes uit elkaar klappen en GAS nummer 1 wordt ECV 2 en een derde stam die nu anders heet met actieve leden verder gaat op 3 en een huidige top 10 stam die omhoog schiet verwacht ik deze aan komende maanden.

denk GAS gewoon 100% van alle dorpen zo was het toch op Tw 1 evt in overleg met de nummer 2 stam kon je met 85% ook winnen maar meeste nummer 2 stammen deden hier niet aan mee
 

DeletedUser397

Guest
Hoe? Ik zie veel woorden, maar geen structuur, dus volg even niet waarover ge het hebt :p
 

DeletedUser236

Guest
Horde of the northe is gwn een massa stam de vraag is wat voor spelers zijn het bb's interners geen zin om de OD te bekijken
GAS stam actiefe spelers die gaan voor speler dorpen niet veel leden 32 leden weining in vergelijking met de top 10
Bar zelfde als bij the northe
Ecv In het begin ene massa- stam had de zusterstam Dvc maar is bij Ecv gekomen voor hun positie te versterken.
Teq vroeger bekend als GFS heeft zich vooral gericht op fusie's edel ook veel spelers maar ook veel kleien dorpjes en bekomen ze een zeer mooie cluster.
DPG weining info over weet hun liggen zelf niet
Uwa is weer een massastam dat denk dat leden alles zijn
Ept ook weining info over zit nog niet lang in de top 10 denk ik weet niet zeker
*CS leden gezocht voor in de top 10 te graken ook weining info over zal een moeten rondneuzen
Dvs wat kan ik hier overzeggen. Mooie cluster samenhangend actieve en sterke spellers aangezien ze ook 1 van de top 10 stammen zijn met maar 30 leden. Deze stam zal nog eens kunnen uitgroeien tot een nr 5 stam hoger zal de tijd uitweisen.
 
Bovenaan