Top / Flop stammen

Kr33log


Community Manager
Teamleden
De vraag is.......................... Hoe kan iemand een acc ''hacken'' blijkbaar zijn dan de gegevens van spelers niet gewaarborgd lijkt mij..... gelukkig lagen de rechten om een stam op te heffen bij andere!
Het is niet zo dat de servers van InnoGames gehackt zijn, echter is het zo dat 1 speler zijn wachtwoord gehackt is. Alle data wordt encrypted bewaard op InnoGames servers. Ik kan jullie dus vertellen dat wij als support hier niets mee te maken hebben, noch InnoGames. Een wachtwoord kan gehackt worden wanneer dit een veelvoorkomend wachtwoord is bij andere website's of een te zwak wachtwoord. Vandaar dat we mensen altijd aanraden om een zo goed en beveiligd mogelijk wachtwoord te gebruiken. Liefst langer dan 15 karakters met hoofdletters, kleine letters en speciale karakters en cijfers. Ook raden wij aan om een wachtwoord regelmatig te wijzigen.
 

DeletedUser

Guest
lijkt me sterk dat servers van inno gehackt zouden zijn...
en wachtwoord veranderen doe je of ingame, wat niet mogelijk zou zijn voor het eerst. en wachtwoord vergeten moet je de mail hebben. of wachtwoord mail was makkelijk te raden of ww zelf was niet moeilijk. lijkt me ook erg sterk dat ze het via de support gedaan zouden hebben.
niet dat ik zou weten hoe, maar lijkt me niet dat het een hack zou zijn van enige server.

Edit: hacken van een bedrijfsserver is volgens mij ook een criminal act, dus zou ook niet echt denken dat iemand idioot genoeg zou zijn om dat te doen voor een spelletje..:rolleyes:

Als bijvoorbeeld een hashsum van een wachtwoord bekend is of niet moeilijk genoeg is, dan kan het bijvoorbeeld met een dictionary gehacked worden. Wel moet het dan zo zijn dat de sum opgeslagen staat. Ik denk eigenlijk eerder dat iemand diegene zijn PC heeft gebruikt.
 

DeletedUser822

Guest
Gaat mij allemaal boven me pet:)
maar persoonlijk denk ik dat haast niemand iemand zijn ww kan raden, of ik ben echt dom:p
Ook natuurlijk zeg ik niet dat servers van Inno gehackt zijn:p
Maar ben wel benieuwd of bv kr33log op mijn acc kan? via inno, dorpen kan leegzetten? of dat ik uit gas stapt?
Is dat via jullie moderators een mogelijkheid?
Ik ben maar een noob he, ik speel een spel online, weet dat ik virusscanner nodig heb en bekijk filmpjes;) op onze jouwtuubsite of andere
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik weet welke weg je op wilt en ik kan je vertellen dat ik zo'n dingen niet tolereer. Ex mods hebben geen rechten, net zoals gewone mods dit niet mogen en kunnen. Ik kijk hier dan ook altijd streng op toe. Ik kan je vertellen dat er altijd programma's bestaan die elke toets die jij drukt of elk wachtwoord registreert. Daarom moet je altijd oppassen welke documenten je download en opent. Voor vele mensen lijkt hacken heel moeilijk. Voor andere is dit weer heel gemakkelijk.

Echter ga ik deze discussie hier ook sluiten en zou ik graag terug on topic gaan. Wij gaan dit onderzoeken en zullen de nodige maatregelen nemen. Net zoals we het nodige gaan doen om de persoon die uit de stam is gezet er terug in te krijgen.
 

DeletedUser822

Guest
ik wil geen ene weg op, zit goed waar ik ben :p
Alleen mij vraag was ''kan een moderator'' dit doen, kr33lo zegt dus, ex mods nee, nieuwe mods ook niet?
ik ben maar 1 speler natuurlijk, en lang niet in de ict of wat dan ook!
niet gelijk in de def springen, vraag me gewoon dingen af, waar de ''macht'' van een moderator begint en eindigt:p
normale vragen van 1 speler die al dik 2,5 jaar bezig is :)
 

DeletedUser822

Guest
O!
hopelijk lukt het jullie om abrikoos wederom in gas te krijgen natuurlijk! is de hoofdzaak!
 

DeletedUser

Guest
Het wachtwoord was geen standaard wachtwoord en zal je dus ook echt niet geraden hebben. Bovendien log ik alleen in via mijn werklaptop en werktelefoon. 2 dingen die door mijn werk STRENG beveiligd zijn. Via een computertje of eventuele programma is echt uitgesloten.

Maar dat zijn verdere interne dingen, dat hoort niet op het AF. Jullie zijn ermee bezig, dus ik wacht geduldig af.

Verder is het voorval gebeurd en dat kan niet meer terug gedraaid worden. So be it. 1 ding heeft prioriteit en dat is Abrikoos, de rest kan me gestolen worden. (voorlopig)
 

DeletedUser1055

Guest
TOP stam: GAS, Na 12 uur tijd 37 van de 49 leden binnen sprokkelen :p
wat een activiteit en dat na 2,5 jaar.

en nog even een kleine sprank van de vorige discussie. Jfas Goeie vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Goede vragen, maar ook een goede vraag om te stellen: welk beeld hebben jullie van ons als huidige moderators dan? Want uiteraard nemen wij dit hoog op en gaan wij jullie hierbij helpen. Hoop dat iedereen dat ook begrijpt :)

Ontopic: dus eh, hoe gaat het verder een beetje op deze wereld? :p
 

DeletedUser1055

Guest
Wat wij voor beeld hebben over jullie, Dat is persoonlijk en per lid zeer verschillend.
Off topic DP dit is top flop stammen :p Hahaha

Verder goed alleen zit men met edel te korten en is het door de grotte zeer saai waar je een goeie uithoudingsvermogen moet hebben. Maar men leert ons, 'De aanhouder wint'
 

DeletedUser854

Guest
Het wachtwoord was geen standaard wachtwoord en zal je dus ook echt niet geraden hebben. Bovendien log ik alleen in via mijn werklaptop en werktelefoon. 2 dingen die door mijn werk STRENG beveiligd zijn. Via een computertje of eventuele programma is echt uitgesloten.
Mss dat je baas het beu was? xD
 

DeletedUser

Guest
Jij de baas van alnwick?
Ha ha ha

Nee baas van degene uit die stam, die trollde :p.

Geintje natuurlijk

Nee, ik was trouwens wel 1 van de eerste spelers. Ik had zelfs op een pre-launch test gejoined (er was een foutje waardoor dit spel 1 dag van te voren open was).
 

DeletedUser1055

Guest
Flop:
Tcw na de fout die wij hadden viel een van hun leden onze verloren inactieven direct aan.
Wanneer dit het geval was bij TVM hielden wij 7 dagen wapenstilstand tot de coop was teruggekeerd
 

DeletedUser397

Guest
Flop:
Tcw na de fout die wij hadden viel een van hun leden onze verloren inactieven direct aan.
Wanneer dit het geval was bij TVM hielden wij 7 dagen wapenstilstand tot de coop was teruggekeerd
daaraan herken je wereldheersers en parasieten, top en flop
 
Bovenaan