Top/Flop Stammen

DeletedUser1059

Guest
Ben ik gestopt op deze wereld zie ik dat IMA werkelijk 2de staat. Niet best boys. 51 spelers en dan 2de.

@Clarys aka IMA Founder. Hoe is dit mogelijk ?? Toch niet zo goed als gedacht ?

Complimenten aan CV die hebben het machtige IMA van de 1ste plek weten te stoten met wel geteld 27 leden.
ach, jammer (ver) rotte clown :p
Maar lossen we wel op
we zullen eens zien wat het grote IMA waart is :)
Jep :D
 

DeletedUser1523

Guest
Je gaat toch niet fuseren nu? Want er is nog plaats bij IMA hoor! :D
 

DeletedUser1319

Guest
Top gedaan vanavond IMA :)

Paar verrassende edel acties.

Ook wel knap hoeveel domme kleine stammen jullie mee krijgen in de massa. Die snappen blijkbaar niet als CV valt dat hun daarna aan de beurt zijn :)
 

DeletedUser1059

Guest
Top gedaan vanavond IMA :)

Paar verrassende edel acties.

Ook wel knap hoeveel domme kleine stammen jullie mee krijgen in de massa. Die snappen blijkbaar niet als CV valt dat hun daarna aan de beurt zijn :)
Knap dat jullie zoveel spelers en Stammen tegen krijgen :D
Als je maar lang genoeg irritant aanwezig bent, kom je vanzelf in de schijnwerper en nadat CV weg is, gaan we fuseren en TRIBALHUGGZ spelen met z n allen :p
Ook wel knap hoeveel domme kleine stammen jullie mee krijgen in de massa. Die snappen blijkbaar niet als CV valt dat hun daarna aan de beurt zijn
als we CV z n gang laten gaan, wordt het CV :eek:

Zoek s op in de Wiki : respect
mss een suggestie voor een volgende wereld ??
 

DeletedUser867

Guest
Ben ik gestopt op deze wereld zie ik dat IMA werkelijk 2de staat. Niet best boys. 51 spelers en dan 2de.

@Clarys aka IMA Founder. Hoe is dit mogelijk ?? Toch niet zo goed als gedacht ?

Complimenten aan CV die hebben het machtige IMA van de 1ste plek weten te stoten met wel geteld 27 leden.

denk je nu echt dat IMA altijd eerste gestaan heeft in W3? nee hoor na het oprichten heeft het maanden geduurd om 1ste te worden.
Al moet ik toegeven dat IMA te laks was doordat het eerste stond, nu zie je meer initiatieven nu we 2de zijn.
mss beter zo dan 1ste
 

DeletedUser

Guest
denk je nu echt dat IMA altijd eerste gestaan heeft in W3? nee hoor na het oprichten heeft het maanden geduurd om 1ste te worden.
Al moet ik toegeven dat IMA te laks was doordat het eerste stond, nu zie je meer initiatieven nu we 2de zijn.
mss beter zo dan 1ste

Wie heeft die stam opgericht dan ??? :p:p:p Vertel het iedereen nog een keer.......

Ik krijg elke keer als ik een post zie van jou toch weer zin om verder te gaan in deze wereld.

Nog even een klein puntje @Clarys

5.781 OFF
4.928 DEF

Dit mag echt hoger ;) ( Of wacht je op een stoppende speler en ga je zijn troepen slopen ??? )
 

DeletedUser867

Guest
Wie heeft die stam opgericht dan ??? :p:p:p Vertel het iedereen nog een keer.......

Ik krijg elke keer als ik een post zie van jou toch weer zin om verder te gaan in deze wereld.

Nog even een klein puntje @Clarys

5.781 OFF
4.928 DEF

Dit mag echt hoger ;) ( Of wacht je op een stoppende speler en ga je zijn troepen slopen ??? )
dit gaat over stammen....
Ale jong, dat je dat durft zeggen over Clarys!! Dat is wel de oprichter van IMA he!
Nee even serieus, Clarys heeft volgens mij ook de tutorial overgeslagen.
Het gaat hier over stammen
Jij hebt blijkbaar de titel overgeslaan ettertje
 

DeletedUser1523

Guest
er staat toch IMA ergens tussen of tellen massastammen niet mee op deze forumpost?
Sorry.
 

DeletedUser1348

Guest
Ik word echt droevig van die sneue praat hier.Toon eens respect naar elkaar
 

DeletedUser924

Guest
De eerste 3 stammen in de ranking flop. IMA, VC en MT. Alle drie massastammen.
 
Bovenaan