Top/Flop Stammen

DeletedUser867

Guest
Tja je kan moeilijk melden dat IMA een Topstam is, je hebt dan ook Topspelers nodig, en als jij de boel daar moet beheren. Jou stats zijn als gewoonlijk weer geweldig (sarcasme).

Daarnaast blijft het humor, r3po die jou helemaal afbrand in prive chats en daarna weer in IMA gaat zitten.

dat afbrand was op de heets van de naald dan worden dingen gezegt dat de ene niet meent.
Ik heb het dan ook licht vinnig opgenomen (#ChristelijkStandpunt #VergevingSchenken)

Daarnaast stats...
Hoe lang is deze wereld bezig?
Juist niet lang schat! Dus stats zeggen niet veel.
Bovendien vond ik het leuk om jou off te ontvangen op een coop.

Het grappige is dat je steeds over mij bezig bent ipv waar de titel om draait.

Maar is snap het hoor haat en liefde liggen dicht bij elkaar en dus weet ik dat je me graag ziet.
 

DeletedUser1319

Guest
idd een tikkende tijdsbom voor CV die overmeesterd zal worden

Het woord stats ken je niet he? Hoeveel dorpen van CV heeft IMA al gepakt? Hoeveel was dat ook alweer ben even de tel kwijt, iets met 1 ?
De term overmeestering hoort daar idd wel bij ja :)

Btw je hebt ook alweer gefaald bij je co op account :eek:
 

DeletedUser867

Guest
Het woord stats ken je niet he? Hoeveel dorpen van CV heeft IMA al gepakt? Hoeveel was dat ook alweer ben even de tel kwijt, iets met 1 ?
De term overmeestering hoort daar idd wel bij ja :)

Btw je hebt ook alweer gefaald bij je co op account :eek:
gefaald?
1 hij is niet van CV
2 zo zijn we ook meubilair kwijt
+ heb je al eens naar de ligging gekeken?
Handig he als je met 4 tegen 1 speelt.

En toch altijd kakken als wij dat ook doen
 

DeletedUser1527

Guest
gaan alsjelieft elkaar pmen ingame ofzo? het gaat hier over top & flop van stammen
 

DeletedUser1319

Guest
Nou blijkbaar niet veel dus :)

En Clarys je begint over ligging? Dan had je hem toch niet moeten inviten? ow wacht, jij invite iedereen toch?
 

DeletedUser

Guest
Clarys is een beetje de wallen van TW 2 halen alles en iedereen binnen. Heel slim ook ze leggen zich zelf behoorlijk wat beperkingen op zo.
 

DeletedUser1527

Guest
flop stam: #UNITED WARRIORS#
Verklaard zonder reden oorlogen,
Reageert niet op Diplomatieke berichten
Stuurt geen ondersteuning naar stamleden
En wat voor hun oorlog betreft: ik heb geen enkele aanval gezien.
 

DeletedUser1059

Guest
Het woord stats ken je niet he? Hoeveel dorpen van CV heeft IMA al gepakt? Hoeveel was dat ook alweer ben even de tel kwijt, iets met 1 ?
De term overmeestering hoort daar idd wel bij ja :)

Btw je hebt ook alweer gefaald bij je co op account :eek:
Oww
daar werken we aan hoor :D
 

DeletedUser1387

Guest
op een server van geen 1000 man, dan moet toch te doen zijn met een selecte elitegroep;)

Eender welke stam die meer als 40 leden moet recruiten om dit waar te maken is flop bij regel:D

sorry Clarys:D
 

DeletedUser1523

Guest
De stam opzich valt nog mee in leden, maar dan nog 2-3 andere stammen zoeken ^^
 

DeletedUser

Guest
Ben ik gestopt op deze wereld zie ik dat IMA werkelijk 2de staat. Niet best boys. 51 spelers en dan 2de.

@Clarys aka IMA Founder. Hoe is dit mogelijk ?? Toch niet zo goed als gedacht ?

Complimenten aan CV die hebben het machtige IMA van de 1ste plek weten te stoten met wel geteld 27 leden.
 
Bovenaan