Top / Flop stammen

DeletedUser1330

Guest
Bravo!! Maar met wie heb je dat bereikt? Met overlopers van BAL die bang waren om wat te vechten en die snel naar AOB zijn over gelopen!
Is dat 'n succes?! In mijn ogen niet maar je mag blij zijn als je wilt. Had je dat bereikt zonder overlopers dan had ik mijn hoed voor je afgedaan.
Had ons ook kunnen gebeuren:) maar volgens mij had niemand zin om naar bal te gaan^^
 

grandmaster

Casual Lid
ik heb helaas niet alles meer meegekregen .
nadat ik melde dat ik een weekje niet online kon komen en mn co ops aan de leiders vermelde wilden de leiders dat dorpen van me leeg gezet zouden worden en mij internen
was er dus snel klaar mee
 

DeletedUser1168

Guest
Naja je kan ook stam loos blijven en dan worden geedeld door beiden... Dus al kan je naar Bal kan je beter daar heen, beter iets dan niets..
Aangezien Aob voor niemand open stond dus niemand kon joinen. kan je beter naar Bal gaan.

Volgens Aob een massa stam. Maar nu heeft Aob meer leden dan Bal dus tja net wat je wilt :p
Maar mij boeit het vrij weinig meer..
 

DeletedUser

Guest
bal was ook massa .. ging met iedereen fuseren die maar wou en heeft iedereen binnen gelaten die ook maar enigzins tegen ons was of afgewezen door ons.
Op dit moment hebben we meer leden ja maar das niet zo gek als jij en een aantal anderen bewust je eigen stam om zeep willen helpen door op delete te gaan.
 

DeletedUser1168

Guest
Aob was de laatsten tijd zowiezo aan het ronselen. Iedereen kon joinen stond zelf bij jullie stam beschrijving.
 

DeletedUser1168

Guest
Maar gefeliciteerd met deze wereld. Ik moet wel zeggen dat wereld 13 beter is :p
 

DeletedUser

Guest
Dom excuus. Toen koekoek en michel niet meer kwamen heb ik ook de boel opgepakt en het resultaat mag er zijn.
En niet iedereen kon joinen .. iedereen mocht het proberen nou uiteindelijk hadden we alsnog het gros afgwezen.
 

DeletedUser455

Guest
Dom excuus. Toen koekoek en michel niet meer kwamen heb ik ook de boel opgepakt en het resultaat mag er zijn.
En niet iedereen kon joinen .. iedereen mocht het proberen nou uiteindelijk hadden we alsnog het gros afgwezen.

Klopt niet! Het stond inderdaad op jullie stambeschrijving dat iedereen die wou bij jullie kon aansluiten. Wat betreft die overlopers: Ik heb dat pas meegemaakt vanaf dat dorp van naar jullie gegaan is en dat vond ik 'n smerige streek en dan heb je nog die Frysian die naar jullie gekomen is,
die kent er niks van, die heeft bij ons niks anders gedaan dan BB-dorpen geedeld en die is naar jullie gekomen omdat hij bang was dat jullie die gingen aanvallen. Dat is pas om je dood te lachen. Maar, jullie hebben deze wereld gewonnen of zo goed als en dat is wat telt. Proficiat.
 

DeletedUser

Guest
Dom excuus. Toen koekoek en michel niet meer kwamen heb ik ook de boel opgepakt en het resultaat mag er zijn.
En niet iedereen kon joinen .. iedereen mocht het proberen nou uiteindelijk hadden we alsnog het gros afgwezen.

Klopt niet! Het stond inderdaad op jullie stambeschrijving dat iedereen die wou bij jullie kon aansluiten. Wat betreft die overlopers: Ik heb dat pas meegemaakt vanaf dat dorp van naar jullie gegaan is en dat vond ik 'n smerige streek en dan heb je nog die Frysian die naar jullie gekomen is,
die kent er niks van, die heeft bij ons niks anders gedaan dan BB-dorpen geedeld en die is naar jullie gekomen omdat hij bang was dat jullie die gingen aanvallen. Dat is pas om je dood te lachen. Maar, jullie hebben deze wereld gewonnen of zo goed als en dat is wat telt. Proficiat.

Begrijpend lezen is echt een dingetje voor je he?
Dorp van was al een overloper omdat ie officieel uit AoB kwam net als jut en jul. Dus zonder hen was er de reject stam niet genaamd BAL.

Ik heb zelf die omschrijving geschreven weet echt wel wat er stond er. Er stond dat we voor het eerst soepeler met leden werven zouden zijn. Dat betekend niet dat iedereen ook meteen aangenomen ging worden. Sterker nog van alles sollicitanten was er maar 1 aangenomen en derest afgewezen.

Je klinkt overigens jaloers op frysian. Lekker interessant dat ie niet zo fantastisch is als jou.. iig heeft ie wel een leuker karakter en we zullen hem beschermen en helpen waar nodig.

Ja zoals het er naar uit ziet hebben we idd gewonnen en vind ik het leuk dta er nog een aantal tegengas geven, waarvoor ook mijn dank :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1168

Guest
''Ja zoals het er naar uit ziet hebben we idd gewonnen en vind ik het leuk dta er nog een aantal tegengas geven, waarvoor ook mijn dank :)''

Jammer genoeg wel :p
 
Bovenaan