Top / Flop stammen

DeletedUser6

Guest
Welke stammen doen het goed, welke wat minder? Zijn er stammen die extra in de gaten moeten worden gehouden? Dit is de juiste plek om dat soort zaken te bespreken!

Wat leuk is om de boel op gang te krijgen is om gewoon eens te posten met zowel een top als een flop.

Voorbeeld:
Top: The Elite Four, leuk stammetje, beginnen met 4 spelers en zien er uit alsof ze lekker aan het groeien zijn!
Flop: The mass murderers, wat een ontzettende massastam zeg! Ze hebben gewoon hun eerste punten al geïnvesteerd in een hoger ledenlimiet zodat ze nu al 30 leden kunnen hebben..
 

DeletedUser397

Guest
hahaha, geweldige up2date voorbeelden ^^
daarvoor geef ik je een likje Relax ;) :D
 

DeletedUser678

Guest
Flop: The mass murderers, wat een ontzettende massastam zeg! Ze hebben gewoon hun eerste punten al geïnvesteerd in een hoger ledenlimiet zodat ze nu al 30 leden kunnen hebben..
Wel als je kijkt naar authority [A] die hebben effectief hun ledenlimiet al verhoogd xD
 

DeletedUser397

Guest
Flop: RSP (respect!), bewijzen elke keer weer dat ze niet begrijpen wat hun stamnaam betekend. Bovendien floppen ze op elke wereld (tenminste diegene waar ik op speel).
Top: S.T (Skilled Tribe). De reden is vrij simpel. Miljonairs moet je altijd te vriend houden.
2560762.jpg

OT: Te vroeg om te oordelen. Buiten RSP en [A] zijn alle stamnamen onbekend bij mij, dus geen idee wie nog verrassend uit de hoek gaat kunnen komen (enkel die 2 vrij zeker niet ^^)
 

DeletedUser1016

Guest
Flop: RSP (respect!), bewijzen elke keer weer dat ze niet begrijpen wat hun stamnaam betekend. Bovendien floppen ze op elke wereld (tenminste diegene waar ik op speel).
Top: S.T (Skilled Tribe). De reden is vrij simpel. Miljonairs moet je altijd te vriend houden.

Een erg wijze les!
 

DeletedUser503

Guest
Flop: RSP (respect!), bewijzen elke keer weer dat ze niet begrijpen wat hun stamnaam betekend. Bovendien floppen ze op elke wereld (tenminste diegene waar ik op speel).
Top: S.T (Skilled Tribe). De reden is vrij simpel. Miljonairs moet je altijd te vriend houden.

Wel dikke fun om te lezen dit als lid van S.T want ik weet zelf maar van 3 leden (en nog 1 heb ik een vermoeden) dat ze kronen hebben gebruikt
 

DeletedUser1026

Guest
Wel dikke fun om te lezen dit als lid van S.T want ik weet zelf maar van 3 leden (en nog 1 heb ik een vermoeden) dat ze kronen hebben gebruikt
Die 3 1/2 mensen kunnen toch gewoon miljonairs zijn? Zijn argumentatie kan nog steeds kloppen :p
 

DeletedUser503

Guest
Ja maar lijkt alsof we enkel kroners hebben alswe miljonairs genoemd worden :( ik zou het niet erg vinden maar zo rijk ben ik toch nie haha helemaal niet zelfs
 

DeletedUser888

Guest
Je kan er ook gewoon eentje hebben die er 40 euro aan kronen in kwakt. Hoeft niet perse meerdere personen te zijn die dat doet.
 

DeletedUser

Guest
Ach lekker boeiend ook... ik snap dat gezeur niet hoor. Vroegah had je dat ook met premium uiteindelijk ging iedereen overstag die een beetje redelijk account had.
 

DeletedUser620

Guest
Ach lekker boeiend ook... ik snap dat gezeur niet hoor. Vroegah had je dat ook met premium uiteindelijk ging iedereen overstag die een beetje redelijk account had.
Ja, klopt... Alleen zal dat nu niet meer zo snel gebeuren aangezien je ook troepen kan kopen en je dat een behoorlijk voordeel in het begin oplevert.
 

DeletedUser397

Guest
ach wat een gevoelens allemaal :p
dit is gewoon beetje met de stok in het hoenderhok rondslaan en zien hoe de pluimen in het rond vliegen :D
 

DeletedUser

Guest
Flop: RSP (respect!), bewijzen elke keer weer dat ze niet begrijpen wat hun stamnaam betekend. Bovendien floppen ze op elke wereld (tenminste diegene waar ik op speel).
Top: S.T (Skilled Tribe). De reden is vrij simpel. Miljonairs moet je altijd te vriend houden.

Kronen zijn voor volgende week bij mij en ik dank mijn coop voor zijn hulp bij mijn opbouw ;)
 

DeletedUser888

Guest
Vind het trouwens mooi wat je gedaan hebt bij de opdrachten van het tweede dorp @Relax
Grey worms kazerne? En lang leve koning relax als laatste opdracht, chapeau!
 

DeletedUser

Guest
Vind het trouwens mooi wat je gedaan hebt bij de opdrachten van het tweede dorp @Relax
Grey worms kazerne? En lang leve koning relax als laatste opdracht, chapeau!

Het is Grey Worm's training school (staat speervechters bij, krijg je bijl van), Admiral's haven, dokter Noleya (oud modje) en koning Relax.
 
Bovenaan