Top / Flop stammen

DeletedUser

Guest
Eens dreigementen zijn not done.. Wie van TF was dat dan?

Verder betreffende je uitleg tja het blijft een raar verhaal
 

DeletedUser1333

Guest
Eens dreigementen zijn not done.. Wie van TF was dat dan?

Verder betreffende je uitleg tja het blijft een raar verhaal
een speler met de naam SAAR, nog nooit eerder van deze speler gehoord eigenlijk :p
 

DeletedUser1228

Guest
een speler met de naam SAAR, nog nooit eerder van deze speler gehoord eigenlijk :p
Daar is nog een leuk verhaal over :)

Ik denk dat we binnenkort een soap kunnen maken. De avonturen van SAAR, en hoe hij er telkens in slaagt stammen stuk te maken.

TOP: Elke stam die SAAR een schijfje gerechtigheid wil voorschotelen
FLOP: Elke stam die SAAR steunt
Wat is het toch simpel nu.

(Nu komt een verhaal over hoe het allemaal mijn fout was.)

En een kaartje als toemaatje. http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl7_f6e8ee907232a80a51ead806a0a32b9a_14585653325281.png
@kajtos Had je deze gemist dan?
 

DeletedUser1442

Guest
+ T.F leden hebben na de ban nog dreigende berichtjes gestuurd, zoals ''ik zal je nog meer ban's aansmeren''. ofzoiets in de aard toch.

Als je een beetje fatsoen hebt stuur je zo'n dreigementen niet :p
Nee als je fatsoen hebt stuurt je andere dreigementen zoals jij dat doet ;)
 

DeletedUser

Guest
Man man man, die T/I wij pakken T/A aan en zij gaan ermee vandoor en denken nog wat dorpjes van ons dan over te kunnen pakken. Flop flop zou haast denken dat ze bal om advies hebben gevraagd.
 

DeletedUser1442

Guest
Man man man, die T/I wij pakken T/A aan en zij gaan ermee vandoor en denken nog wat dorpjes van ons dan over te kunnen pakken. Flop flop zou haast denken dat ze bal om advies hebben gevraagd.
Gooien jullie er nog wat clears op? Die zijn altijd welkom he en dan edelen wij ze wel!
 

DeletedUser

Guest
Haha kan geregeld worden.. enkel moeten we dan met deff schuiven dat gun ik bal niet.
Hm @Satyr wat denk jij binnenkort ook maar een groepsuitje op deze grappenmakers doen?
 

DeletedUser1387

Guest
ze vragen er een beetje om met zo tussen ons in te komen zitten he:p
 

DeletedUser

Guest
Even blij doen mijn stam AoB heeft 100 mil bereikt.

8541fff86ddb3aecfa8da28dbcd59ac5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser455

Guest
Bravo!! Maar met wie heb je dat bereikt? Met overlopers van BAL die bang waren om wat te vechten en die snel naar AOB zijn over gelopen!
Is dat 'n succes?! In mijn ogen niet maar je mag blij zijn als je wilt. Had je dat bereikt zonder overlopers dan had ik mijn hoed voor je afgedaan.
 
Bovenaan