Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
is zeker waar. Maar dat is er vooral een beetje gekomen door de constante 1 tegen allen policy van EoW. (mijn mening toch)
 

DeletedUser1055

Guest
ik denk dat het ook met name komt door de vreemde ligging van dorpen
 

DeletedUser

Guest
waarom ben jij eigenlijk gestopt becry? altijd jammer gevonden dat ik je niet echt kende in het spel.
 

DeletedUser1055

Guest
omdat ik begon om te spelen met collegas en dat uit de hand is gelopen omdat zij niet meer speelden :p
daarnaast had ik een actieve w1 en een leidersrol in ermitrage. Ik had in augustus al verteld dat ik in november zou stoppen :p haha

ben nog wel actief op die wereld, maar niet in spel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser946

Guest
Flop: Sas, en het gedeelte wat daarvan in Fa zit. En dit is het hoekje wat zo graag oorlog met adf wou. Stelletje Ubernoobs
 

DeletedUser

Guest
Flop: ADF. Red hell en Jah Fighter zijn letterlijk een halve week terug en jullie verliezen gelijk hele provincies. Jullie zijn al meer dan 100 dorpen daaraan kwijt. En dan heb ik het nog niet eens over de laffe tactieken die jullie hanteren.
 

DeletedUser1212

Guest
Flop: ADF. Red hell en Jah Fighter zijn letterlijk een halve week terug en jullie verliezen gelijk hele provincies. Jullie zijn al meer dan 100 dorpen daaraan kwijt. En dan heb ik het nog niet eens over de laffe tactieken die jullie hanteren.
Second this
 

DeletedUser1356

Guest
Flop: Alle stammen die hebben voorgesteld om deze wereld stop te zetten. Hebben jullie je ballen toevallig thuis laten liggen? Of vergeten mee te nemen toen jullie op vakantie waren?
 

DeletedUser

Guest
Flop: Alle stammen die hebben voorgesteld om deze wereld stop te zetten. Hebben jullie je ballen toevallig thuis laten liggen? Of vergeten mee te nemen toen jullie op vakantie waren?
Zullen waarschijnlijk niet tegen al die bbd edelaars kunnen in al die massastammen :)
Die enkel op zoek zijn naar inactieve en geen gevecht aan durven gaan met echte vechters
 

DeletedUser1356

Guest
Zullen waarschijnlijk niet tegen al die bbd edelaars kunnen in al die massastammen :)
Die enkel op zoek zijn naar inactieve en geen gevecht aan durven gaan met echte vechters
Die dingen gebeuren nou eenmaal als spelers zoals jij inactief geraken, nietwaar? Daar maken wij handig gebruik van
 

DeletedUser1095

Guest
Flop: Alle stammen die hebben voorgesteld om deze wereld stop te zetten. Hebben jullie je ballen toevallig thuis laten liggen? Of vergeten mee te nemen toen jullie op vakantie waren?

Tot nu merken we vrij weinig van jullie kant af komen hoor. Op sabbatoages na :') waar 99% nog mislukte ook. En er niks belangrijks geraakt werd door wat er wel door kwam
 

DeletedUser1266

Guest
Tot nu merken we vrij weinig van jullie kant af komen hoor. Op sabbatoages na :') waar 99% nog mislukte ook. En er niks belangrijks geraakt werd door wat er wel door kwam
Ik denk dat ze ook niet veel meer in huis hebben. Durft te wedden dat ze zich al aan het ingraven zijn.
 

DeletedUser1095

Guest
Maar je doet anders niet echt heel veel heb nog geen aanval van je gezien terwijl ik toch in jou gebied zit in het noorden.. Dus nu niet zo stoer doen hé jess. terwijl ik jou wel vaker heb aangevallen
 

DeletedUser1095

Guest
Pfff wat een kut smoes is dat nu toch weer Jess, je hebt troepen genoeg daar nog in het noorden staan een lullig aanvalletje op mij versturen is te veel moeite. Zal wel de mentaliteit van EOW zijn.

Net zo als een dorpje wat ze net kwijt zijn aanvallen met 5 clears in de nachtbescherming waar van de meeste dorpen de troepen bekend zijn dus makkelijk op in te spelen valt en dan niet eens edels normaal kunnen timen nee eentje om ergens 6 uur te plaatsen 2 uur na je laaste clear en de andere edel rond 8 uur :')

Maar goed die gene zal wel weer gefrustreerd raken en gaan saboteren er na net als de vorige keer.
 
Bovenaan