Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Klopt, iedereen was een soort BG/NAP omdat de aandacht bij F-A was.
Naar mijn inziens was het goed geweest voor de wereld als die factor wegviel, zodat alle andere stammen ook eens met elkaar gingen bakkelijen.

Wij niet, geen naps en geen bonds
 

DeletedUser1212

Guest
KDM wordt lekker ingesloten door ADF zie ik, lijkt me druk zat?
 

DeletedUser1212

Guest
Het was zeker F-A tegen de rest, wij hebben altijd alleen onze moraalbreker stam als bg gehad. We hebben pas iets met adf afgesproken van geen grote aanvallen op elkaar, maar dat was uit elkaar gevallen toen taglet terug ging adf. Hij was bang van een aanval van adf, niet dat je daar echt iets van te vrezen hebt. Dus was hij maar weer terug gegaan.

Waarom was Taglet dan in eerste instantie toegelaten? Hij ligt dacht ik aan de kaarten te zien echt midden in ADF gebied meen ik..
 

DeletedUser888

Guest
Wat ik ervan weet is dat taglet adf zat was, te chaotisch en te groot vond hij. Nu vond hij F-A een mooi alternatief, wij houden van aanvallen, hij houdt van aanvallen. Je zou denken, past prima bij elkaar, en dat was ook zo. Leuk samen wat aangevallen enzo. Maar toen red en jah wat minder gingen spelen voelde hij zich plotseling bedreigd door ADF, waar hij eerder nooit last van had gehad. Dus als de grote jongen die hij is vluchtte hij terug.
 

DeletedUser974

Guest
Wat ik ervan weet is dat taglet adf zat was, te chaotisch en te groot vond hij. Nu vond hij F-A een mooi alternatief, wij houden van aanvallen, hij houdt van aanvallen. Je zou denken, past prima bij elkaar, en dat was ook zo. Leuk samen wat aangevallen enzo. Maar toen red en jah wat minder gingen spelen voelde hij zich plotseling bedreigd door ADF, waar hij eerder nooit last van had gehad. Dus als de grote jongen die hij is vluchtte hij terug.

Vond hij vechten toch opeens minder leuk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klopt, iedereen was een soort BG/NAP omdat de aandacht bij F-A was.
Naar mijn inziens was het goed geweest voor de wereld als die factor wegviel, zodat alle andere stammen ook eens met elkaar gingen bakkelijen.
Ik vind het sowieso een beetje zwak op met zijn allen op 1 te gaan. Op W3 van TW1 kan ik mij herinneren dat het op een gegeven moment binnen de top 10 aan de ene kant twee stammen stonden tegenover drie stammen aan de andere kant. Alle andere stammen werden gewoon weggevaagd door degene waar ze in de weg lagen.
Hier wordt de gehele top 10 tegen 1 stam gekeerd (op SAS na) en dat vind ik dan weer zwak.
 

DeletedUser

Guest
ADF is groot. Stelt geen pepernoot voor. Zitten knettertje veel inactieve spelers in.
 

DeletedUser974

Guest
Ik vind het sowieso een beetje zwak op met zijn allen op 1 te gaan. Op W3 van TW1 kan ik mij herinneren dat het op een gegeven moment binnen de top 10 aan de ene kant twee stammen stonden tegenover drie stammen aan de andere kant. Alle andere stammen werden gewoon weggevaagd door degene waar ze in de weg lagen.
Hier wordt de gehele top 10 tegen 1 stam gekeerd (op SAS na) en dat vind ik dan weer zwak.

Dat krijg je vanzelf als je met alle "hoge piefen" in een stam gaat zitten en de uitstraling hebt die zij uitdragen
 

DeletedUser

Guest
Dat krijg je vanzelf als je met alle "hoge piefen" in een stam gaat zitten en de uitstraling hebt die zij uitdragen
Ik heb van wel meer spelers een bepaalde uitstraling gekregen de laatste tijd. Van Archyy en WhitePro bijvoorbeeld.
Maar dat houdt niet in dat ik de gehele wereld tegen hun ga laten spelen.
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb van wel meer spelers een bepaalde uitstraling gekregen de laatste tijd. Van Archyy en WhitePro bijvoorbeeld.
Maar dat houdt niet in dat ik de gehele wereld tegen hun ga laten spelen.
Nouja, als zij roepen dat zij de enige 2 goede spelers zijn, en de rest van de werels allemaal noobs?
Waarom niet?
 

DeletedUser

Guest
hallo allemaal, terug van weg geweest ;)

leuk dat er weer wat gepraat wordt.
Er staan ondertussen alweer een paar mooie quotes op het AF, Heerlijk toch.

Ik betreur idd nog altijd dat ondanks het 1 tegen allen was, ofwel wij nog niet opgeruimd waren, ofwel de rest niet wat meer begon te vechten tegen elkaar. Maar goed, hopelijk kot er met de fusie van SAS en F-A misschien weer wat schot in de zaak. Bovendien valt er weer een topsta weg en wordt het lijstje met miljoenenstamen steeds kleiner...
 

DeletedUser1212

Guest
Ik zie al jullie de grote spelers naar F-A halen, en de 'kleinere' gaan naar SAS, dus ik gok op een systeem als EoW/EWW?
 

DeletedUser1055

Guest
Ik zie al jullie de grote spelers naar F-A halen, en de 'kleinere' gaan naar SAS, dus ik gok op een systeem als EoW/EWW?
Vermoed het wel, alleen dan kleinschaliger :p

Daarnaast :p
Prima, nog steeds zeer actief TW speler :p
 

DeletedUser1055

Guest
ongetwijfeld maar dat moet ook met dat ledenaantal :p
maar ook veel nog te internen is het niet?
 

DeletedUser

Guest
zeer veel, beetje te veel... :( en had het even gehad met internen, dus ik switch wat nu, een interndorpje, een EOW of andere stam dorpje, een interndorpje,... :)
 

DeletedUser1055

Guest
haha alle te internen toch veilig stellen en lekker bashen :p
maar Ermitrage is wel in wereld breed een te interne wereld gezien de stats.
 
Bovenaan