Top/Flop spelers

DeletedUser

Guest
Flop speler: Barbapapa van ballenbak
Het enigste wat deze speler kan is sabotage missies en kleine spelers aanvallen.
 

DeletedUser167

Guest
Zo heeft B.L ook nog iets in te brengen op deze wereld. :p
 

DeletedUser623

Guest
Ik voel me zeer vereerd dat ik als eerste Ballenbakker genoemd mag worden op dit forum. :)

Ik vind het zo nu en dan leuk om wat rond te snuffelen op het forum, maar eigenlijk plaats ik nooit een reactie.
Voor dit commentaar van Sagi wil ik graag een uitzondering maken omdat ik vind dat zijn reactie enige context vereist.
Ten eerste lijkt Sagi vergeten te zijn dat hij ooit echt zelf begonnen is met een massale sabotage oorlog. Het is dus uiterst hypocriet om mij hier nu van te beschuldigen.

Daarnaast moet ik ook even kwijt dat toen onze persoonlijke oorlog begon, uitgerekend sagi degene was die twee maal groter was dan ik, zo niet drie maal. Ik weet dat je het lastig vind om nu zelf de kleinere speler te zijn en dat je zo'n beetje alles verloren hebt destijds, maar vergeet niet dat ik altijd tegen grotere spelers heb gevochten tot het moment dat ik zelf de grootste speler werd in deze kleine omgeving.

Kortom, ik vind je reactie dus nogal hypocriet en onterecht en dat maakt dat ik jou, sagitarius1962, een FLOP speler vind.
 

DeletedUser973

Guest
dit ging tog over spelers die je goed vond of sla ik nu de plank mis of dwalen jullie gewoon van het onderwerp af door onderling ruzie te maken
 

DeletedUser973

Guest
ik vond drogba497 heel goed hij was mijn bondgenoot in hart en nieren jammer dat hij gestopts is en dat hij al zijn dorpen aan de vijand gaf
 

DeletedUser712

Guest
ZoZo van STS is DE grootste flop speler die er rond loopt, maakt gebruikt van vele accounts omdat hij anders niets kan en durft.
 

DeletedUser167

Guest
Tja zijn we onderhand al achter dat het ongelooflijk zwak is. Ondertussen ook wel een lichtpuntje dat hij eens niet aan het internen is ^^
 

DeletedUser693

Guest
Top ZoZo1010 en Zildain van STS fijne mensen om mee samen te werken.
Top Barbapapa nog zo iemand waar je fijn mee samen kan werken.
Top Een heel aantal mensen uit mijn eigen stam maar dan spam ik het forum vol.

Flop die noem ik niet hou het liever beschaafd.
 

DeletedUser586

Guest
Top ZoZo1010 en Zildain van STS fijne mensen om mee samen te werken.
Top Barbapapa nog zo iemand waar je fijn mee samen kan werken.
Top Een heel aantal mensen uit mijn eigen stam maar dan spam ik het forum vol.

Flop die noem ik niet hou het liever beschaafd.
ook een beetje vreemd als je dan het zelfde lijstje weer moet neerzetten
 

DeletedUser167

Guest
Haha klopt. Toevallig 2 leidinggevende van de 2 stammen waarmee ze een BG hebben. En ik sta er niet bij!? Oh, dat betekend dat je bang voor mij bent. Sorry, kan ik niets aan doen Sindict.

Maar voor mij dan maar even een serieus lijstje:
Flop: ZoZo, Witse
Top: -M- leden, enkele KWR leden en enkele STS leden.
 

DeletedUser693

Guest
Weet je wat het is leiders spreken elkaar en volgens mij heb ik niet alleen maar leiders genoemd.
Als ik een goed gesprek heb met goede leiders dan noem ik ze en vind ik ze op een gegeven moment top spelers.

En laten we ook gewoon eerlijk zijn Leiders zijn vaak top spelers daarom zijn ze ook de leiders van de stammen omdat ze goed werk doen en dat geld ook voor de leiders van -M- al zijn jullie onze vijand.
 

DeletedUser167

Guest
c5f3fc8ac571d79145b073c855891a29
 

DeletedUser712

Guest
De grootste FLOP spelers:

ZoZo van STS en Barbapapa van Ballenbak

Dit zijn spelers die meerdere accounts hebben en een dat is ook een van de reden waarom ik er net als al heeeel veel andere mee gestopt ben.
Dit spel zal ten ondergaan door dit soort spelers en hun gedrag.
Ik voorspel dat als Innogames nu niet gaat ingrijpen aan deze vorm van multi accounting het geen paar jaar meer gaat duren voor Innogames de stekker uit hun onderneming kan trekken.

Nu op naar het vliegveld om in het vliegtuig te stappen en voorgoed te vertrekken en Innogames net als alle andere de rug toe te keren. Zoek in NZ wel een ander spel op.

Mick
 

DeletedUser670

Guest
Grootste flop speler:

motionmick

Kan alleen maar lopen klagen en anderen beschuldigen van misbruik. Totaal ongefundeerd en dit komt waarschijnlijk alleen maar omdat hij zelf met verscheidene accounts speelde. Speler van niets en was alleen bezig met internen.
 

DeletedUser712

Guest
Grootste flop speler:

motionmick

Kan alleen maar lopen klagen en anderen beschuldigen van misbruik. Totaal ongefundeerd en dit komt waarschijnlijk alleen maar omdat hij zelf met verscheidene accounts speelde. Speler van niets en was alleen bezig met internen.

Vanwaar jou ban dan ZoZo net als die van Barbapapa?
Omdat jullie eerlijk spelen?
Ban krijg je alleen maar wanneer je op grove wijze de regels overtreed !!!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan