Top/Flop spelers

DeletedUser31

Guest
De titel zegt het al :)

Welke speler betekend veel voor je of heb je respect voor op Tribal Wars 2 wereld Batille? Of welke speler keur je juist af? Geef hier je Top en Flop spelers van wereld 2!

Gelieve je keuze te ondersteunen d.m.v. argumenten
 

DeletedUser664

Guest
Makkelijke dit ;)

Flop: Sibron - Eerst aller internen bij IDI en vervolgens overstappen naar RaB.

Top: Glennxl93 - Snapt hoe het spel in elkaar steekt met veel ervaring.
 

DeletedUser31

Guest
Ik doe mee :D

Top: M4rty - Ik heb hier veel mee samengewerkt en vanaf het begin van TW als een goede vriend van me. Snapt het spelletje en een actieve speler die je graag tegemoet komt.

Flop: Sibron - De actie die hij ondernomen heeft is om uit te spuugen. Bij IDI meedoen met het intern proces, en hierdoor nummer 1 worden, en nadat de klus geklaard is, de stam verlaten om vervolgens naar de buren te gaan...
 

DeletedUser

Guest
Het stond al langer vast dat sibron naar ons zou komen, vreemd dat jullie hier meteen een oordeel over hebben terwijl je totaal niet op de hoogte bent. De spelers die hij geïnternd heeft waren op de hoogte dat hij naar RaB ging vertrekken, net als de rest van IDI.

Top: kalaner, heel actieve en gretige speler
 

DeletedUser

Guest
Top: Paar leden uit RaB, maar kan ze niet bij de naam noemen (Bovenstaande is de leider :p), ze spelen rustig info door als het nodig is.

Flop: Sibron. Persoonlijk vind ik het belachelijk wat hij ten eerste deed met IDI, ook al weet ik dat het al een tijdje was afgesproken, maar om ook nog eens een tweede account te gebruiken als moraalbreker? (de informatie komt uit het forum van IDI) Maakt hem toch wel een beetje een flop speler.
 

DeletedUser664

Guest
BoorG;n14560 zei:
Het stond al langer vast dat sibron naar ons zou komen, vreemd dat jullie hier meteen een oordeel over hebben terwijl je totaal niet op de hoogte bent. De spelers die hij geïnternd heeft waren op de hoogte dat hij naar RaB ging vertrekken, net als de rest van IDI.

Top: kalaner, heel actieve en gretige speler

Ook al was het afgesproken, is het alsnog een vreemde en naar mijn mening een beetje respectloze actie richting je stam. Eerst leden bij een stam op-edelen en vervolgens vertrekken. Dan ben je niet erg trouw aan je stam. Tevens is IDI dan ook gewoon flop om hiermee in te stemmen. Maar zoals ik je geloof ik al eens eerder heb verteld, ieder zijn eigen mening toch?


Devesion;n14563 zei:
Top: Paar leden uit RaB, maar kan ze niet bij de naam noemen (Bovenstaande is de leider :p), ze spelen rustig info door als het nodig is.

Flop: Sibron. Persoonlijk vind ik het belachelijk wat hij ten eerste deed met IDI, ook al weet ik dat het al een tijdje was afgesproken, maar om ook nog eens een tweede account te gebruiken als moraalbreker? (de informatie komt uit het forum van IDI) Maakt hem toch wel een beetje een flop speler.

Lol? Wat? En dit is al aangegeven bij de support?
 

DeletedUser

Guest
Slepzz;n14566 zei:
Lol? Wat? En dit is al aangegeven bij de support?

Geen idee, er is wel iemand die er over na zit te denken in IDI. (Ga geen namen noemen) maar dat merken we vanzelf wel denk ik.
 

DeletedUser31

Guest
Devesion;n14563 zei:
Top: Paar leden uit RaB, maar kan ze niet bij de naam noemen (Bovenstaande is de leider :p), ze spelen rustig info door als het nodig is.

Flop: Sibron. Persoonlijk vind ik het belachelijk wat hij ten eerste deed met IDI, ook al weet ik dat het al een tijdje was afgesproken, maar om ook nog eens een tweede account te gebruiken als moraalbreker? (de informatie komt uit het forum van IDI) Maakt hem toch wel een beetje een flop speler.

Toevallig is de support hier ook aanwezig, dus als je afscheid wilt nemen van sibron ingame, doe het snel! :p
Zoals je zegt, al helemaal zwak als IDI hier op de hoogte van was. Ook weten we nu ook dat IDI en RaB een BG hebben :D
 

DeletedUser

Guest
h3Rvvin;n14571 zei:
Toevallig is de support hier ook aanwezig, dus als je afscheid wilt nemen van sibron ingame, doe het snel! :p
Zoals je zegt, al helemaal zwak als IDI hier op de hoogte van was. Ook weten we nu ook dat IDI en RaB een BG hebben :D

Volgens mij zijn (afgezien van Sibron) nu alle IDI leden anti RaB :p Nadat Sibron naar RaB ging.
 

DeletedUser664

Guest
Devesion;n14574 zei:
Volgens mij zijn (afgezien van Sibron) nu alle IDI leden anti RaB :p Nadat Sibron naar RaB ging.


Maar ze wisten hier toch van en het was afgesproken? (volgens BoorG)
 

DeletedUser

Guest
h3Rvvin;n14571 zei:
Toevallig is de support hier ook aanwezig, dus als je afscheid wilt nemen van sibron ingame, doe het snel! :p
Zoals je zegt, al helemaal zwak als IDI hier op de hoogte van was. Ook weten we nu ook dat IDI en RaB een BG hebben :D


Wat trek jij toch telkens snel conclusies.. IDI is gewoon einde verhaal, veel spelers zijn vertrokken. En ik kan je toevertrouwen dat er nooit een BG is geweest, maar niet doorzeggen he ;)
 

DeletedUser

Guest
als er op 2 accounts is gespeeld meteen stekker uit die accounts halen
zo simpel is het
mensen willen eerlijk gamen naaihonden moeten ver weg blijven bah
 

DeletedUser

Guest
IDDOMANOAH;n14586 zei:
als er op 2 accounts is gespeeld meteen stekker uit die accounts halen
zo simpel is het
mensen willen eerlijk gamen naaihonden moeten ver weg blijven bah


Ik ben het eens met deze brutale kerel hier, valsspelers moeten eruit. Maar misschien is sibron onschuldig, dat weten we toch niet? Voor hetzelfde geld is Devesions info weer een hoop gelul ;)
 

DeletedUser

Guest
BoorG;n14588 zei:
Ik ben het eens met deze brutale kerel hier, valsspelers moeten eruit. Maar misschien is sibron onschuldig, dat weten we toch niet? Voor hetzelfde geld is Devesions info weer een hoop gelul ;)


Achja, je hebt wel vaker botsingen met mij, dat zie je ook aan het woordje weer :p, maar toch geef ik eerlijk aan waar deze informatie vandaan komt, of het klopt of niet heb je mij niet horen zeggen.
 

DeletedUser424

Guest
Ik ben zelf lid van IDI of tenminste wat er van overgebleven is. De leiders zijn vertrokken of niet langer actief. Ik overweeg zelf om naar een andere stam te gaan.
Even voor de duidelijkheid:
- IDI en RaB hebben geen BG.
- Sibron heeft de stam verlaten en heeft dit nooit van te voren bekend gemaakt binnen de stam. Hij heeft een bericht geplaatst op het forum en is kort daarna vertrokken.
- Of hij op twee verschillende accounts speelt dat weet ik niet zeker. Het is best mogelijk. De andere betreffende speler reageert niet meer maar als het waar zou zijn dan zou Sibron ons forum kunnen lezen via het andere account en dat is onwenselijk. Om die reden zal ik de stam verlaten.
 

DeletedUser

Guest
geef support aan om welk acc het gaat dan kunnen ze aan IP zien of hij werkelijk op beiden accs actief was
easy job
 

DeletedUser31

Guest
Al met al dus een terechte FLOP! :p Volgens velen zo te zien....

Oke, intopic :p
 

DeletedUser

Guest
klinkt logisch voor mij
zit in andere stam maar als er een ander acc moest zijn waar eventueel mee gerotzooid zou zijn moest die het wel zijn in mijn ogen
als het werkelijk zo is erg jammer
alles op grijs gooien
 

DeletedUser31

Guest
Dankje Itisme voor de info.... Het is dus allemaal waar en vind het zeer jammer dat hij zo gehandeld heeft... :(
 

DeletedUser681

Guest
wat wordt er hier allemaal gezeverd over dubbel account? op het forum had drxdobb geschreven dat hij nog te weinig tijd had om deftig voort te spelen en omdat ik zijn vriend daar was en hij mij het meeste gunde, gaf hij sommige steden aan mij en hij had dan voorgesteld om mijn moraalbreker te worden. zelf heb ik nu ook al een week niks meer gehoord van hem, maar als hij een dubbelaccount zou zijn, waarom zou ik dan niet direct gewoon al die steden overgenomen hebben??? is toch veel logischer dan. komt daar nog eens bij dat ik en drxdobb nooit een gezamelijke actie hebben gedaan en nooit elkaar os hebben gegeven of dezelfde stad aangevallen hebben, volgens mij als je een dubbel account hebt is et toch de bedoeling dat je dit wel doet of zie ik dit verkeerd???? of gaan we elke moraalbreker nu al als een dubbelaccount van een andere speler zijn misschien, dan denk ik dat de top 100 spelers allemaal mogen vertrekken....
de reden waarom IDI dit zegt is omdat ze waarschijnlijk een beetje kwaad zijn dat ik ben overgestapt, maar dat zat er al lang aan te komen, dus waarom zei het zeggen, is omdat ik bij hen lig en zij dus waarschijnlijk gaan aangevallen worden door mij, daarom proberen ze door dit fabeltje mij te doen blokkeren, zodat ze nog enige overlevingskans hebben en ze mijn steden kunnen overnemen, hetzelfde geldt voor devesion... hij was bang voor me heb ik vernomen uit goede bron en ligt maar 1 of 2 provincies boven me, dus als je het zo moet spelen om te verzinnen dat iemand een dubbelaccount heeft dat noem ik pas een flop en aan die spelers moet iets gedaan worden. het zijn een bende stokers die ik ook wel zal aangeven... bovendien mag je de ip adressen best van mij en drxdobb controleren weet je 100% zeker dat alles wat hierover gezegd is door de andere totaal verzonnen is, stel je je dan niet de vraag waarom IDI dit zegt net na ik bij hen ben weggegaan, klinkt toch een klein beetje verdacht niet dat zij de naaiers zijn en dat is ook de reden dat ik ben overgestapt, waarom hebben ze het dan nog niet vroeger gemeld? omdat ze toen nog niet bang waren dat ze konden overgenomen worden, omdat ze dachten dat ze veilig omringd lagen en nu dat gevoel weg is proberen ze mij te naaien door onzin uit te kramen, hoe weet devesion van het forum van IDI... misschien 2 accounts.

flop: devesion sommigen van IDI en andere stokers die dit ook al met anderen gedaan hebben, die spelers moeten eruit en inderdaad ook spelers met dubbelaccount

top: xtesic en RaB
 
Bovenaan