Top/Flop spelers

DeletedUser50

Guest
Gelieve allen de forumregels in acht te nemen.
Plaats geen berichten als iemand de regels overtreedt. Gebruik hiervoor de report knop of als het om iets ernstigs gaat kun je de support contacteren. Berichten plaatsen over het overtreden van regels is niet toegestaan.
 

DeletedUser424

Guest
Sibron, het klopt dat DrxDobb niet langer actief was. Hij was de oprichter en jij bent een leider. Ik vind dat een leider altijd in dienst moet zijn van een stam. Het is niet correct dat een leider plotseling de stam verlaat en lid wordt van een vijandelijke stam. En voor mij kwam het als een verrassing. Het was nooit van te voren aangekondigd. Je had tenminste nog een oplossing kunnen verzinnen voor de rest van de stam. Bijvoorbeeld door iemand anders als leider aan te wijzen.
IDI bestaat nog steeds uit een aantal actieve leden. Een beetje overleg was wel op zijn plaats geweest.
 

DeletedUser681

Guest
richt dan een nieuwe stam op met alle nog actieve leden van IDI, ben je oprichter en iemand anders is dan leider, het was al langer duidelijk dat er geen samenwerking meer was enkel een paar spelers werkten met elkaar samen tegen TT, dat kon zo niet blijven duren in het noorden werden we één voor één opgegeten door TT, omdat er geen samenwerking en communicatie meer was in de stam en dat frustreerde ook de spelers die naar TT zijn gegaan en de spelers die naar TWR zijn gegaan.
 

DeletedUser31

Guest
Maar Sibron, wat je zojuist verteld is wel een vorm van achteraf praten :p Je hebt gewoon niet netjes gehandeld en al helemaal niet door veel mee te internen en dan als leider van IDI zomaar te vertrekken naar de vijand. Die keuze is het beste voor jezelf geweest geef je aan, dat geloof ik ook wel maar het had beter geweest als je alles netjes achterliet en niet zomaar vertrok.

Wat betreft je dubbelaccount, geen bewijs langs gekomen, de support zal het ook kunnen bekijken maar we moeten inderdaad uitkijken met vooroordelen. Ondanks mijn sterke twijfels moet ik je wel mijn excuus aanbieden voor mijn vooroordeel.

ps. dit forum is voor TOP/FLOP spelers en niet voor stammen zoals RaB wat je aangeeft ;)
 

DeletedUser126

Guest
Bij melding op de support zal dit zeker verder onderzocht worden. Maar zoals mijn lieve collega al aangaf, ga hier niet gaan rondbazuinen dat er iemand zou dubbelaccounten. Bij volgende overtredingen volgt een slotje op dit onderwerp, plus eventuele strafpunten voor de overtreders. Alvast bedankt voor de inachtneming van de regels.

Met vriendelijke groet,
Tiberius Claudius Nero
Tribal Wars 2 Team
 

DeletedUser681

Guest
drxdobb had me verteld dat BoRmSIE een RL friend van hem was en wou ze dus het liefst aan hem geven, maar hij wou dat iemand van ons 3 op de 1ste plaats kwam en via mij ging dat sneller en had hij besloten om sommige dorpen aan mij over te laten, drxdobb is al even niet meer online geweest, maar je kunt het dus aan bormsie vragen. hij kan nog in contact komen met drxdobb en het melden dat deze beschuldigingen allemaal pure onzin zijn. ik heb tot nu toe het meeste contact gehad met drxdobb via PM als dat je dubbelaccount is zou je er dan naar sturen??? volgens mij ben je dan echt compleet gestoord en gek in je hoofd.
ik zeg het voor mij mag het onderzocht worden en liefst zo snel mogelijk dan hoop ik dat het eens gedaan is met al die valse beschuldigingen zonder ook maar enige aanleiding.
 

DeletedUser633

Guest
Flop: Sibron, verzint dingen om z'n eigen hachje te redden terwijl die nog steeds IDI zou kunnen helpen of op z'n minst z'n excuses aan kunnen bieden.

Top: Devision, voor het aanpakken van een flop speler :p
 

DeletedUser167

Guest
Flop: Sibron. Is al genoeg over gezegd :') Daarnaast is het misschien ook goed om je wat meer met RL bezig te houden.
Flop: RobertON. Heeft me nooit een antwoord gegeven op PMs maar laat de info die in de PMs staat wel aan stamleden zien. Verder is hij een bbedelaar. Ik denk dat 70%+ van zijn dorpen ooit bbdorpen waren. Feit is dat hij 24/7 online is, a tough nut to crack. Maar kraken doet het zeker haha.

Top: -bonifacius-, mijn frenemy :)
Top: H3rvvin, omdat je mij top vindt.
 

DeletedUser683

Guest
Ohh waar is mijn popcorn? De topic is geweldig.

Top spelers:
Devesion - We kunnen niet klagen dat hij niet voor reuring in de tent zorgt. Weet altijd wel wat informatie los te pulken als het nodig is. (Sibron is niet de enige.)
Lodcrazy - Altijd een gezellig gesprekspartner, ook op wereld 1.


Flop spelers: Ik lees hier een hoop over Sibron, ik ga me er niet mee bemoeien.
Ujustgottachill - Uitschelden terwijl ik dorpen overneem van hem, het blijft tenslotte een spelletje.
 

DeletedUser695

Guest
Top: Xtesic

Flop : Steel machine, enigste wat die doet in ukd is andere spelers internen kan niet op zijn eigen spelen.
 

DeletedUser31

Guest
lerraa;n15025 zei:
Top: Xtesic

Flop : Steel machine, enigste wat die doet in ukd is andere spelers internen kan niet op zijn eigen spelen.


Hihi, dat doen jullie bij CRU niet he? :p
 

DeletedUser654

Guest
flop: Grey Worm - reden zal wel al bekend zijn vermoed ik :)
 

DeletedUser167

Guest
Flop:

Devesion. Het manipulerende monster in Bastille. Probeert iedereen tegen elkaar op te zetten. Ik heb daar een gruwelijke hekel aan en ik hoop dat jij zelf hier ten onder aan gaat maat.
Yuhlin. Lult gewoon veel stront en denkt dat dat wij hij zegt zinnig is.
Grey Worm. Vuile snitch die zich voordoet als iemand die te vertrouwen is maar ondertussen info en dorpen naar de vijand doorspeelt.

Top:
IDDO: ook al botert het niet altijd lekker tussen ons. Jouw neutrale blik is gewoon top.
En mezelf natuurlijk :3
 

DeletedUser633

Guest
Geweldig hoe M4rty z'n vijanden als flopspelers ziet en z'n bondgenootje als top ziet.
 

DeletedUser

Guest
pohhhhhh vermoeiend zeg
omdat ik gewoon recht voor de raap ben en eerlijk in alles ben ik met iedereen BG

NIEMAND is BG bij BoS
and won't be
 

DeletedUser138

Guest
Hoe verder het spel vordert hoe meer flopspelers men tegen komt en hoe langer minder topspelers .
 
Bovenaan