TOP/FLOP Spelers

DeletedUser661

Guest
Zal wel aan mij liggen ( ik ben vrij nieuw hier ), maar ik begrijp eigenlijk niet dat een dergelijk topic als dit überhaubt wordt toegestaan. Wat een zurigheid bij elkaar, al deze posts. Spelen jullie dit spelletje wel voor de fun ?

Prima natuurlijk om een topic " Topspelers van een wereld ", te maken voor een wereld. Ook voor nieuwe bezoekers en spel-deelnemers; ik leer daarmee de wereld kennen. Maar om nou door te zagen over wie je allemaal 'flop' vindt, is én niet bevorderlijk om dit topic eens te bezoeken, én toont eigenlijk alleen maar aan dat de grootste flop-spelers zich hier uitleven in zurigheid en afgunst.

Vind het trouwens ook een beetje vreemd dat mede-spelers hier gewoon bij naam en toenaam mogen worden afgeserveerd.

Jammer.
 

DeletedUser516

Guest
Bit;n15395 zei:
Zal wel aan mij liggen ( ik ben vrij nieuw hier ), maar ik begrijp eigenlijk niet dat een dergelijk topic als dit überhaubt wordt toegestaan. Wat een zurigheid bij elkaar, al deze posts. Spelen jullie dit spelletje wel voor de fun ?

Prima natuurlijk om een topic " Topspelers van een wereld ", te maken voor een wereld. Ook voor nieuwe bezoekers en spel-deelnemers; ik leer daarmee de wereld kennen. Maar om nou door te zagen over wie je allemaal 'flop' vindt, is én niet bevorderlijk om dit topic eens te bezoeken, én toont eigenlijk alleen maar aan dat de grootste flop-spelers zich hier uitleven in zurigheid en afgunst.

Vind het trouwens ook een beetje vreemd dat mede-spelers hier gewoon bij naam en toenaam mogen worden afgeserveerd.

Jammer.

kijk je hier niet :D

is sinds jaar en dag een normaal topic op TW ....
 

DeletedUser50

Guest
Een beetje politiek en stoken op het Algemeen Forum is zeer zeker toegestaan, zolang het maar met respect gebeurt. Het is zelfs toegestaan om er aan apart topic over te openen, zoals je terug kunt lezen in §4 van de forumregels
 

DeletedUser661

Guest
" Kijk je hier niet " .... is wel de dooddoener van de dag he ?

En inderdaad mod.Grey Worm. Ik had het over een gebrek aan respect. Het gebrek druipt er zurig vanaf. Toch sonde van een in potentie leuk topic bij een leuk spel.

Om ontopic te blijven : Ingame zijn er tal van toppers. Tegenstanders die gewoon volwassen en met humor met elkaar omgaan, ondanks dat ze verliezen en een dorp kwijt raken; die gewoon goed tegenstand leveren in gevechten en niet gaan piepen over geld wat je in dit spelletje steekt. Er zijn er zelfs, die nadat ze verloren hebben een blijvende ingame-mail relatie met je aangaan en hun gedachten over het spel en hun tactiek met je delen. Top !

Gek, toch heel anders dan de posts die ik hier lees, van mensen die mekaar kennelijk allemaal al werelden lang kennen en mekaar het licht in de ogen niet gunnen.

Afgunst is een slechte drijfveer voor het spelen van een spelletje.
 

DeletedUser516

Guest
Bit;n15422 zei:
" Kijk je hier niet " .... is wel de dooddoener van de dag he ?

En inderdaad mod.Grey Worm. Ik had het over een gebrek aan respect. Het gebrek druipt er zurig vanaf. Toch sonde van een in potentie leuk topic bij een leuk spel.

Om ontopic te blijven : Ingame zijn er tal van toppers. Tegenstanders die gewoon volwassen en met humor met elkaar omgaan, ondanks dat ze verliezen en een dorp kwijt raken; die gewoon goed tegenstand leveren in gevechten en niet gaan piepen over geld wat je in dit spelletje steekt. Er zijn er zelfs, die nadat ze verloren hebben een blijvende ingame-mail relatie met je aangaan en hun gedachten over het spel en hun tactiek met je delen. Top !

Gek, toch heel anders dan de posts die ik hier lees, van mensen die mekaar kennelijk allemaal al werelden lang kennen en mekaar het licht in de ogen niet gunnen.

Afgunst is een slechte drijfveer voor het spelen van een spelletje.

is geen afgunst , maar blijkbaar snap je het principe van dit topic niet ... het uitdagen van spelers is juist wat bij het spel hoort ... en dat doe je in een AF het antwoord kijk je hier niet is mischien een dooddoener idd maar het niet snappen van een topic en zijn grondbeginselen ooit een jaar of 10 geleden en er dan commentaar op hebben is ook wel beetje dooddoener hoor ;)
maar hoewel ik je kritiek snap en het mischien niet altijd leuk is om te lezen , blijft het uitdagen van spelers wel onderdeel van het spel , zolang je het idd met respect doet .. soms wordt dat uit het oog verloren en hebben we daar een goede moderator voor die dat bestraft

dus te ver gaan wordt ook gewoon bestraft omdat het wel spelgerelateerd moet zijn en ook met nette manier van tegen elkaar praten
 

DeletedUser

Guest
Zo, die Bit vat ff het hele Tribalwars 1 algemeen forum samen in 2 posts. Ik vind je nu al een held Bit! :D
 

DeletedUser714

Guest
TOP: Beau --> kan goed praten, manipuleren en weet zich op die manier toch nog wat dorpjes toe te eigenen. Erg snel, scherp en agressief als het nodig is, alhoewel hij dit ook doet met kansloze clears. Mja, dat compenseert hij weer met een vlotte babbel ;-)
Kloppie --> talentje
Woutahfonks --> Assertief, behulpzaam agressief
Proudm --> lol, agressief, lol, lol, lol

FLOP: Ulfire --> beetje hetzelfde als Beau, maar dan kan hij niet goed praten.
 

DeletedUser516

Guest
Top : kloppie/oldambt , ze zijn op zich nieuw in TW land maar redden zich prima :D als je ziet met welk gemak er wordt aangevallen en verdedigd
Denescafe : Schijnt dat ie eigenlijk noob is , dat maakt het toch wel bijzonder dat ie wel lekker aanvalt ipv van die noob aanvallen van Beau ter Ham die pretendeert ervaren te zijn :p
proudm : talentvolle beginner

Flop : no bluf vanwege het aanbrengen van misleidende propaganda wat totaal werd afgemaakt in ander topic en het denken dat die topstam runt , maar eigenlijk het deel wat gefusseerd is (ex HLN voor outsiders) de topspelers van WH. zijn :p
 

DeletedUser607

Guest
Top: Nog steeds Beau en Kloppie. Beau o.a. vanwege zijn prachtige manier van psychologische oorlogvoering. Kloppie omdat hij zich heeft bewezen als een echte team-player die altijd voor je klaar staat.

Flop: Rustari.
 

DeletedUser615

Guest
Als ik dan toch eens een speler moet noemen: clarys. Ik denk dat hij nog altijd een goede job doet met IMA te leiden (en ARU).

En ik noem mezelf! :eek: Ik kan namelijk waanzinnig goed timen. En alles komt aan op de seconde dat ik wel. Behalve als ik vergeet op de aanvalknop te drukken...
 

DeletedUser661

Guest
Ik time slecht. Dat is alvast de 1e punt dan voor mij in de flop-ranglijst.
Ik zaag van dik hout planken. Gewoon plat veel troepen sturen en het liefst op zaterdag of zondagochtend vroeg. Ik ben gewoon een etter in aanvallen. Voor niemand bang ( het is maar een spelletje he ? ) en troepen verliezen boeit mij eigenlijk niet.

Ach. Het komt me wel eens duur te staan ja. flop flop. Maja. wél een leuk spelletje.

Bij ons in de stam doen ze aan snoeven tegen mekaar op wie er de meeste punten heeft in aanval en verslagen vijanden enzo. Snap dat niet. Nog een floppunt erbij voor mij dus.
 

DeletedUser516

Guest
Ik time slecht. Dat is alvast de 1e punt dan voor mij in de flop-ranglijst.
Ik zaag van dik hout planken. Gewoon plat veel troepen sturen en het liefst op zaterdag of zondagochtend vroeg. Ik ben gewoon een etter in aanvallen. Voor niemand bang ( het is maar een spelletje he ? ) en troepen verliezen boeit mij eigenlijk niet.

Ach. Het komt me wel eens duur te staan ja. flop flop. Maja. wél een leuk spelletje.

Bij ons in de stam doen ze aan snoeven tegen mekaar op wie er de meeste punten heeft in aanval en verslagen vijanden enzo. Snap dat niet. Nog een floppunt erbij voor mij dus.

oh dan ben ik ook flop , gooi ook maar wat op dorpen en zie wel of het dorp leeg is daarna :p
 
Bovenaan