TOP/FLOP Spelers

DeletedUser516

Guest
Grey Worm;n13415 zei:
Just a reminder :)

make that the cat wise :p is goed hoor ... we zullen braaf zijn :)

@easyboy ik heb nog geen waarschuwing gehad :p denk dat easyboy wel mag .....
 

DeletedUser480

Guest
Man, die van ECV kunnen ook niet veel verdragen... Snel op hun teentjes getrapt. En denken dat de wereld rond hun draait...
 

DeletedUser476

Guest
Jij had duidelijk nog geen ervaring met ze :p het is niet voor niks dat veel spelers een hekel aan ze hebben.
 

DeletedUser

Guest
Deze wereld is al verziekt door Kronen en alles kunnen kopen met kronen. geef mij maar een kroonloze speed wereld dan zie je mij wel weer
 

DeletedUser615

Guest
@up: Ik weet dat je denkt dat je nu cool lijkt door anti-kronen te zijn, maar dit topic is daarvoor niet gemaakt.

top: geen idee
flop: al die spelers die in die massasta zitten en rondom mij liggen. Ze maken mooie dorpen voor mij aan met amper troepen in waardoor ik ze zo kan overnemen wanneer ik wil. Als ik er zo over nadenk zijn het misschien wel allemaal top spelers hierdoor. We hebben een goede samenwerking :p
 

DeletedUser516

Guest
Celphix;n14721 zei:
@up: Ik weet dat je denkt dat je nu cool lijkt door anti-kronen te zijn, maar dit topic is daarvoor niet gemaakt.

top: geen idee
flop: al die spelers die in die massastal zitten en rondom mij liggen. Ze maken mooie dorpen voor mij aan met amper troepen in waardoor ik ze zo kan overnemen wanneer ik wil. Als ik er zo over nadenk zijn het misschien wel allemaal top spelers hierdoor. We hebben een goede samenwerking :p

ach sommige kunnen niet tegen hun verlies en gaan rare dingen doen dan ;)

na wel leuk dat jullie een "samenwerkings" verband hebben :p
 

DeletedUser

Guest
ITizEasy;n14719 zei:
Deze wereld is al verziekt door Kronen en alles kunnen kopen met kronen. geef mij maar een kroonloze speed wereld dan zie je mij wel weer

Haha hoor hem joh, volgens mij heb jij toch echt een tijdje aan de top gestaan door er een flinke bak met kronen door heen te jagen, dus waar zeur je nou over? Je kunt niet helemaal tegen je verlies zeker? Een kroonloze wereld zal er vast niet komen, dus kom ook maar helemaal niet meer terug, onderhand wel genoeg gejank van jou gezien hier. Verder nog wel iets positiefs te brengen of is dat teveel gevraagd?
 

DeletedUser516

Guest
Tijgertje;n14778 zei:
Haha hoor hem joh, volgens mij heb jij toch echt een tijdje aan de top gestaan door er een flinke bak met kronen door heen te jagen, dus waar zeur je nou over? Je kunt niet helemaal tegen je verlies zeker? Een kroonloze wereld zal er vast niet komen, dus kom ook maar helemaal niet meer terug, onderhand wel genoeg gejank van jou gezien hier. Verder nog wel iets positiefs te brengen of is dat teveel gevraagd?

bij deze kunnen we wel vast stellen wie de flopper van deze wereld al is :D ..... Easy met stip op 1 !!!
 

DeletedUser480

Guest
Idd Hij heeft in het begin er een heleboel geld tegenaan gesmeten. Dit heeft hij mij nog verteld. "Omdat je anders geen grote speler kan worden" Nuja zo zie je maar. Ook al pomp je er massas geld in, als je het spel niet begrijpt, kom je nergens.

En daarbij, wat denk je eigenlijk. Als je iedereen aanvalt en denkt dat de wereld om jezelf draait, is het toch logisch dat iedereen zicht tegen jou keert???
 

DeletedUser516

Guest
het is gewoon een trieste bedoeling bij ECV ... ze denken dat bij DOM iedereen kronen gebruikt ... ze worden aangevallen door nieuwelingen in het spel en raken er dorpen aan kwijt (ook de nieuwelingen maken wel eens een foutje maar die zijn te vergeven) en ze worden aangevallen door niet kroongebruikers ook daaraan raken ze dorpen aan kwijt , ja er zijn natuurlijk ook wel kroongebruikers maar ja die zitten in iedere stam ook in hun eigen stam zitten er ... als ze nu eens gewoon normaal spelen in plaats van zielige pm's te schrijven mischien dat het dan nog wat wordt met de rest die er nu nog in zit ... na 6 spelers makkelijk weg te spelen ... hopelijk nu wat meer tegenstand
 

DeletedUser615

Guest
Ik heb juist de profieltekst van Easy gelezen. Hahahaha, wat een zielig boeltje heeft die daar neergeschreven :D
[SPR]
kapitein kroon: kroon je aanvals leger


ik word aangevallen door dorpen DOM , DOMMER, DOMMER DAN DOM En DOMST wat vind ik van DOM
NOOBS
en Keizer Kroon die spant de kroon, denkt dat het virus KROON , hem de victory kan brengen , nu niets is minder waar respect wint hij er niet mee! lol!

hij wint er alleen maar de blammage mee.

Mocht hij winnen dan was het blijkbaar voor hem nodig om sloten met geld te moeten stoppen in een spel dat de beta fase nog niet heeft afgesloten, zoveel heeft geen enkel spel mij ooit per 3 jaar gekost asl dat hij er tot nu to in die paar maanden dat dit wereld oud is. Wint hij niet , dan is het helemaal zonde van zijn GELD hoop dat hij zich nog moet verantwoorden voor de ongebreidelde uitgave van kronen.

Zonder kronen duurt hij niet te spelen dat blijkt welk , ik zie dat hij nu al weer izjn nieuwste dorp en omhoogkroont
[/SPR]
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het prima dat jullie een mening hebben en willen delen, maar hou het alsjeblieft wel een beetje netjes. Uit de regels:
Behandel elkaar met respect en blijf beleefd
Dit wil ik ook graag terug zien en naar mijn mening zijn jullie toch een beetje mensen respectloos aan het behandelen nu. Thx voor de aandacht ;)
 

DeletedUser

Guest
Duidelijke afgunst bij Easy, het spel draait niet om kronen. Zoals ik al vanaf het begin heb aangegeven draait alles om activiteit en teamwork. Je kunt er nog zoveel kronen tegenaan gooien, op de lange termijn bereik je er niets mee. Uiteraard is voor iedereen die keuze vrij en zullen er bij ons ook genoeg Kronen gebruikers zijn. Ik zou zeggen wees er blij mee, zij zijn diegenen die het spel draaiende houden. Persoonlijk heb ik nauwelijks kronen gebruikt, die van de community wedstrijd waren uiteraard wel zeer handig. ;)
 

DeletedUser615

Guest
Helemaal akkoord met Trade. Kronen zijn ook alleen echt effectief als je actief bent. Het is net zoals talent. Met talent kom je een eind, maar iemand die hard voor iets gaat zal altijd verder geraken.

Mijn excuses voor het respectloos zijn.
 
Bovenaan