Top/Flop spelers

DeletedUser1850

Guest
Tot mijn spijt moet ik meedelen dat ik Silvanessa als een Flop moet aanduiden op deze wereld, mijn reden hiertoe is dat ze andere spelers backstabbers noemt terwijl ze dit nu zelf wou gaan doen door te hoppen naar een andere stam.

Hopelijk op een andere wereld terug een top sil!
 

DeletedUser664

Guest
Hopelijk op een andere wereld terug een top sil!

Ik speel hier niet maar ik moest wel even lachen hierom. Niks tegen jou hoor Gungnir, maar wanneer was Silvanessa dan ooit een top dat je zegt ''Hopelijk op een andere wereld terug een top'' ?

De wereld waar ik haar van ken op EN liet zien dat ze alleen maar kan zeuren, een stam verlaten als haar iets niet bevalt en vooral heel veel onzin spammen in serieuze channels. Ik heb net ook op TW2 tools gekeken maar ik kan niks speciaals vinden hoor. Eerder een last dan een top.
 

DeletedUser1850

Guest
ze heeft op San servando haar goede kant laten zien voor een keer :)

ik kijk ook naar het goede in een speler
 

DeletedUser1513

Guest
Misschien overschatten we in dit spel überhaupt skills en onderschatten we geluk in ligging/stamgenoten etc.
 

DeletedUser1325

Guest
Sinds wanneer is bb-dorpen spiken een flop? :eek:
Eens, werkt zeer goed in het begin als er nog geen bijltjes in omloop zijn, je moet vooral zorgen dat je minimale verliezen hebt en volle barbarendorpen :rolleyes:
 

Jordi379

Actief Lid
bijltjes zijn er van af het begin en je bent blijkbaar een tijd weg geweest als je niet weet hoe waardevol zelf farmen ook alweer is:rolleyes:
 

DeletedUser1325

Guest
bijltjes zijn er van af het begin en je bent blijkbaar een tijd weg geweest als je niet weet hoe waardevol zelf farmen ook alweer is:rolleyes:
Je moet andere spelers irriteren, dat is veel leuker :cool:
Met het huidige puntensysteem is dat nog het leukste om te doen :rolleyes:
 
Bovenaan