Top/Flop spelers

DeletedUser1850

Guest
Als ik had geweten dat jullie bb's innamen 3 KEER was de BG al sneller op stop gezet ;)

want zo te zien ben je zelf bezig geweest met een bb te edelen.
 

Jordi379

Actief Lid
@Silvanessa weer offtopic maar goed aangezien je graag over feiten wilt hebben en maar door blijft gaan zal ik een keer goed reageren.

feit je hield geen vaste hand op de regels aangezien de vaak genoeg verbroken werden terwijl je die zelf opgesteld had en je ze zelfs steeds meer aan het buigen was.feit is dat zodra ik dat ter sprake bracht werd gezien als wil door drijven(iets wat jezelf hebt laten zien goed te kunnen denk ik zo) feit dat je toen ik het aangaf al meteen zei naar welke stam ga je? niet eens willen begrijpen maar meteen me weg willen hebben bleek uit meerdere reacties. feit zodra ik weg ging zei je dat me dorpen geclaimt konden worden tegen de stam terwijl tegen mij een paar uur later gezegd werd dat jullie open stonden voor gesprek zodra ik afgekoeld zou wezen en me voortaan trouw zou volgen zonder ook maar tegen te spreken(in wat andere bewoording)
feit dat er geen afspraak was verbroken aangezien ik eerst stamloos was en pas later besloot naar gungir zijn stam te gaan om mijn samenwerking die ik had met sommige leden zo soepel mogelijk te houden.feit is dat iemand een bb dorp naast me geboost had in een nacht met buitmeesters en ik die indd edelde ter verdediging gezien die naast mijn dorpen lag.(kon je ook zien aan de punten van betreffende bb) en daarnaast zei ik dat er indd ruimte was voor uitzonderingen. daarnaast kan ik ook genoeg printscreens laten zien over hoe jij te keer gaat omdat je je zin niet gaat en daarvoor bereid bent alles te offeren. wat ik zelf jammer vind aangezien stamleden die daar niks mee te maken hebben bij betrokken worden omdat jij dat zo nodig een manhunt moet voeren op mij. nogmaals als ik zo erg ben mag je ook zelf langs komen bij mijn dorpen had dat ook eerder aangegeven aangezien je me zo graag als target wilt maar het liefst ziet dat anderen het dan ook nog voor je doen.
laatste feit als ik zoals jij eerder beweerde dit zo gepland had was ik niet zo actief geweest in stambelang. zoveel troepen geofferd voor de oorlog en zoveel gedoneerd aan de stam(en dan bedoel ik niet alleen gs). hopelijk koel je wat af en kan je weer normaal doen binnenkort want je gedraagt je nu al aantal dagen als een klein kind die zoiets heeft van als ik iets niet kan hebben dan niemand.
en ook al voel ik me gevlijd dat je me zo ziet vind ik al die berichten etc. en dan ook zo op het forum maar is ondertussen wel mooi geweest.
Hoop dat je andere spelers met meer eer en respect behandeld.en misschien daar af en toe wel eens wat begrip voor wilt tonen of op zijn minst luistert/leest wat ze zeggen.

hierbij mijn zegje en degene die hier bij betrokken zijn en berichten willen lezen mogen ze van mij lezen precies zoals ze zijn zodat ze zelf kunnen oordelen zonder mijn kant of jouwe aan te hoeven horen.

laten we voor de rest het forum gebruiken zoals het hoort en on topic blijven en als je toch de behoefte heb om me veder af te kraken of hierop te reageren doe het dan bij top/flop spelers ofzo waar het meer past bij het topic zullen de forum mods ook blij mee zijn. hoop voor de rest oprecht dat n-o nog ver gaat komen en wens ook al kan je me wel schieten nog veel succes en speelplezier toe op winterstein
 

DeletedUser1497

Guest
Jordi je kletst uit je nek. Hoop dat ze er in je nieuwe stam snel achterkomen hoe achterbaks je eigenlijk bent. Want als je een stam in blijft kun je niet een andere stam joinen dus je hebt gewoon getracht de afspraken te omzeilen.

En gungnir gebruikt zn bekenden van andere werelden gewoon als oud vuil. Ook behoorlijk achterbaks.

Eigenlijk verdienen jullie elkaar dus het is wel goed zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser752

Guest
Je loopt zo te zeuren over achterbaksheid en afspraken etc.

We hadden een BG met als afspraak, bb dorpen gebruiken om te farmen en niet gebruiken om te edelen!

Wie edelt er op 26 december (kerst) een BB dorp? Jij zelf (dacht je dat we de stats niet zouden bekijken).
En dan nog diverse BB dorpen door je stamgenoten!

Dit was al voor Jordi bij jullie de stam uit was!

Dus wie houd zich hier nou niet aan de afspraken??????

Of is dat niet erg als jij afspraken niet nakomt, want iedereen behoort naar jou pijpen te dansen en als ze dat niet doen, dan blaas je van de hoogste toren.

Maar zo werkt de wereld niet Dame, niet op TW2 en niet IRL
 

DeletedUser752

Guest
Tja als je met je neus op de feiten word gedrukt is het onzin.
 

DeletedUser1850

Guest
Ik doe niet achterbaks, als jij gaat beslissen wie er in mijn stam komt en wie niet heb je het fout en ga je van mij een serieuze tegenspraak hebt.
 

Jordi379

Actief Lid
Jordi je kletst uit je nek. Hoop dat ze er in je nieuwe stam snel achterkomen hoe achterbaks je eigenlijk bent. Want als je een stam in blijft kun je niet een andere stam joinen dus je hebt gewoon getracht de afspraken te omzeilen.

En gungnir gebruikt zn bekenden van andere werelden gewoon als oud vuil. Ook behoorlijk achterbaks.

Eigenlijk verdienen jullie elkaar dus het is wel goed zo.

ook al zou ik het niet doen toch nog maar een reactie aangezien ik wel nieuwsgierig ben.
ik post een heel verhaal met feiten etc. en je reactie is letterlijk: Jordi je kletst uit je nek.

dus omdat je weet dat wat ik zeg klopt en je niks daarvan kan ontkrachten maar toch te eigenwijs bent om te zeggen ja het klopt kom je met je klets uit je nek? voor de rest van je reactie is het zinloos om op in te gaan want is herhaling van hetzelfde liedje waarbij iedereen zo slecht,achterbaks is want ja feiten,meningen,begrip,tegenspraak en zelfs lezen van antwoorden(ene keer wel andere keer niet) zijn dingen die niet in je vocabulaire/woordenboek zitten.

ps gebruik ook geen woorden als je de betekenis niet weet,want de enigste die tot nu toe heeft bewezen alles en iedereen te offeren voor haar eigen wil en daarbij echt onderhands is ben jij.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1497

Guest
Gelukkig hoef ik geen gelijk te krijgen van 3 tegenstanders in een discussie waar ik in mn eentje tegenover sta. Want je kunt ook gelijk hebben zonder het van je tegenstander te krijgen :)

Iedereen fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2018 toegewenst.
 

Jordi379

Actief Lid
er is een verschil in discussie en feiten maar goed. daarnaast begon je hier zelf over en haalde je uit naar zoveel spelers. en 3 tegen 1 zou ik het niet noemen zo was het in het begin ja toen je met lazy en remcool mij zat vol te spammen;)

beste wensen allemaal en hopelijk word 2018 weer een mooi jaar
 

DeletedUser1781

Guest
Lol opeens betrek je mij erbij? Je reageert nog steeds niet op m'n bericht maar gelukkig denk je nog wel aan me.
Ik wens iedereen het beste voor 2018.
 

Jordi379

Actief Lid
ik zag het nut er niet van in eerlijk gezegd, aangezien je in eerdere groepsberichten met leiding als ja knikker fungeerde voor sil en ondanks dat we daarvoor telkens goed contact hadden wat ik overigens ook met sil had.werd alles wat ik zei tegengesproken zonder ook te lezen of begrip. en aangezien sil lekker bezig was met telkens nieuwe gesprekken aanmaken en los te gaan omdat ze haar zin niet kreeg. en ondertussen alles aan het sturen was zoals het haar uitkwam.
op dat moment probeerde ik nog zoveel mogelijk de dingen behouden om hoe het was omdat het een gezellige stam was en dat ik on eens met de leiding was veranderde daar niks aan.heb ook aangegeven aan degene met wie ik samenwerkten dat ook te willen blijven doen zover mogelijk is. maarja als er iemand dan zo haar best doet om mij naar beneden te werken terwijl ik dingen kan weerleggen met feiten en die dan genegeerd worden en dan vervolgens mij de schuld geeft van iets waar ik helemaal niet over ging(de bg en het eindigen daarvan wat ik zelfs jammer vond om te horen) en zo kan ik nog wel even door gaan. had ik geen behoefte aan om met jouw of remcool veder in gesprek te gaan want zoals ik al zei lieten jullie al snel merken op zelfde voet te staan als sil. daarnaast had ik er ook geen tijd voor want sil vroeg al meer dan genoeg aandacht en ik wil ook gewoon het spel spelen zoals het hoort.
en jaa als je bedoelt met aan je denken dat ik dingen gewoon opnoem zoals ze zijn dan klopt dat ja.
tevens was je er half bij betrokken en noemde het net alleen aangezien je dus bij het begin er bij betrokken was en sil de laatste iedereen tegen zich in probeert te werken en dan vervolgens komt maar het is 3 tegen 1.of je weer in deze discussie zoals het eerder genoemd werd wilt mengen moet je zelf weten.
enigste wat ik wel moet zeggen is dat ik blij ben dat ik niet overal de schuld van heb gekregen van sil,wat ik eerst wel dacht. maar aangezien ik nog geen bericht heb gehad van dat jullie oorlogsplannen tegen ons ook mijn schuld zijn en door mij gepland viel dat me nog mee:rolleyes:.
 

DeletedUser1781

Guest
Wat ik begrijp uit jouw bericht is dat je nooit geprobeert heb om onze berichten te lezen en te begrijpen. Omdat Sil en ik het over 1 ding eens waren betekend niet dat ik een ja knikker ben. Maarja al dat terzijde, dat is klaar. Lees de berichten die ik je persoonlijk heb gestuurd als antwoord op jouw bericht, lees het echt een keer ipv het negeren. Alles waarvan je me daar in de schuld gaf is daadwerkelijk iets wat ik niet eens wist. Ik heb het daarna uitgezocht en opgelost aan mijn kant. Maar nooit een reactie terug gekregen. Geef er eens een reactie op, een echte reactie die laat zien dat je het gelezen heb.
Als je dat niet doet dan is dat ook best. Dan is het klaar en praten we waarschijnlijk nooit meer. Dat zegt dan namelijk genoeg over jou, en dan ben ik klaar met jou.
Ga hierop niet reageren, reageer op dat bericht. Het is namelijk iets tussen ons en niet iets wat met het forum te maken heeft. Ik zet het alleen hier neer omdat je hier blijkbaar wel op me reageert, dat is meer dan ingame.
 

Jordi379

Actief Lid
lol lazy voor iemand die zelf totaal negeerde wat ik zei en alles behalve begrip toonde vraag je wel veel,ik heb jullie berichten juist wel gelezen en proberen te begrijpen maarja dat jij het tegenovergestelde probeert weer te geven zegt genoeg over jouw en hoe je sil haar ja knikkertje bent.(eerlijk best triest) maarja gaat nu toch zoals sil wil ze heeft degene die een andere mening hadden uit de stam gewerkt en bg opgegeven zodat ze er een oorlog tegen kon starten precies volgens haar plan. nogmaals ik gaf indd geen reactie aangezien alles wat ik zei genegeerd werd en meteen verworpen dus waarom zou ik dan nog wel tijd en moeite in jouw steken als een van de sil ja knikkers? je hebt eerder laten merken mijn reacties niet te lezen of te willen begrijpen/lezen en dat je dan wel verwacht dat ik dat doe moet je zelf weten maar lijkt me vrij logische dat ik er dan ook geen zin in heb om in pb op door te gaan aangezien je eerder liet merken dat het toch zinloos is.
feiten worden genegeerd en alles word maar als schuld van een ander bestempeld. zegt genoeg over hoe jullie zijn en hoever jullie bereid zijn te gaan voor eigen idealen boven die van de stam
 
Bovenaan