Top/Flop spelers

DeletedUser1781

Guest
upload_2017-12-9_20-5-8.png
Het word steeds erger. Is bb spiken zo leuk? In iedergeval krijgen we er ODA van :D Maarja naast Keunings nog een flop speler.
 

Jordi379

Actief Lid
Top: Sir.K
lekker ODA kan ik altijd wel waarderen

Flop: azoer1
De manier waarop hij speelt zegt genoeg met als klap op de vuurpijl bb dorp edelen
 

DeletedUser1850

Guest
ik zou Sir.K bij de flops zetten, een coop zijn army op ons dumpen en dan de stam verlaten.


das wat van de lage kant
 

DeletedUser1850

Guest
Ik denk dat je goed genoeg weet dat ik tegen een fusie was en dat ik er goed heb over nagedacht vooraleer ik akkoord was met de fusie :)

De fusie was voor jou een voordeel, anders werd je overgenomen door betere spelers als jou in het oosten en hiermee kan je mij niet in tegenspreken, ik heb jou daar genoeg geholpen...
 

DeletedUser1497

Guest
Ik heb jou ook meer dan geholpen, die fusie had daar niets mee te maken maar als jij zo wilt beredeneren dat de winst van die wereld je niets waard was dan begrijp ik je reactie van gisteren.
 

DeletedUser1850

Guest
je hebt geholpen met 2 keer te snipen en op men account te letten als ik aan het werk was en af en toe is farmen :) ik denk stiekem dat ik toch een beetje meer voor jou gedaan heb...

zeg ik ergens dat de winst niet waard was, zo komt mijn zin ook niet over, ik zeg alleen dat ik tegen de fusie was en ik er eerst goed over na moest denken.

jij maakt van een appel een banaan sil.

en wat heeft dit in godsnaam met de reactie van gisteren te maken...
 

Jordi379

Actief Lid
@Silvanessa dit is topic van de kaart en niet top en flop spelers. waar je gezien je je manier van spelen en hoe je de laatste tijd bezig bent zeker zelf in het rijtje flop thuis hoort.

ps een speler met geen eer en respect die iemand anders een backstabber noemt is een mooi verhaal. helaas dat feiten soms anders liggen en wanneer die ontkent worden blijft het slechts een verhaal..

@Pax bedankt voor update van het kaartje:)
 

DeletedUser1497

Guest
feit is dat jordi grote drama's maakte over dat ik af en toe een speler toestond een bb te edelen. Feit is dat jordi daarna boos de stam verliet, een barbarendorp edelde, en de stam joinde van een stamleider die mij ooit vroeg of ik bezwaar had dat hij een bb edelde...
Seems legit. Uiteindelijk was dat allemaal een smoesje waarmee blijkbaar jordi gewoon de stam van gungnir wilde joinen en daarmee afspraken wilde omzeilen. Want als je echt zo tegen bb edelen bent, waarom edel je er dan zelf een zodra je uit de stam bent?
Bij interesse kan ik printscreens plaatsen..

Hij had het beter even kunnen aangeven dat hij naar hun wilde, dan was het geen probleem geweest en had hij zijn stam geen bg gekost.

Mocht iemand dit niet de juiste plek vinden voor deze berichten quote ze dan gerust bij top flop
 
Bovenaan