Top / Flop spelers

DeletedUser1351

Guest
bb edelen suckt, net als inactieven edelen

hey maar ere wie ere toekomt, ook al ben je 100% actief, komen jullie er nog door denk ik :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1616

Guest
Sorry...
Flop: @Luccademi , @jgrove, @Erwtje77, ik ga niet iedereen taggen van LDM, maar het spijt me jongens. Jullie hebben nog niet eens een aanval gehad en jullie waren al inactief... Lege dorpen, geen geloof, geen uitdaging. Jammer...
 

DeletedUser1616

Guest
Zoals ik zei ik ga niet iedereen taggen, er zijn daadwerkelijk spelers, maar de meesten stoppen voor de eerste aanval.
 

DeletedUser1351

Guest
zo is dat 200 incoming en spelers gaan lopen ...
dan kan je best een ander spel gaan spelen ?
 

DeletedUser1351

Guest
daar bedoel ik de spelers van LDM mee
ze kregen soms wat grote aanvallen (200 ) en gaven precies massaal op .
 

DeletedUser1616

Guest
Oh, nee De meesten hier groeiden en nadat we 1 dorp overnamen zag je geen activiteit meer, niet eens 200 incomings... 6 incomings deden het al. Alsof ze al tijden waren gestopt. van groei naar plof. niets meer. En dan vooral de boven genoemde namen. Waar die heen zijn? Ik weet het niet... En dan te bedenken dat Lucca en Erwtje beiden in de top 20 punten stonden, grootsten van LDM. Dus ze hadden echt wel wat tegenslag kunnen bieden. Het stomme is zelfs coops deden niets meer op het account. Alsof het afgesloten was.
 

DeletedUser1351

Guest
ik zie dat probleem al van de eerste week in deze wereld .
heb er veel aan gedaan om het te stoppen /veranderen, maar helaas
 

DeletedUser1616

Guest
Zo te horen zit je in LDM-Leider.. Zo ja,, tja, daar kun je niets aan doen. Als ik 200 aanvallen krijg, dan hoor je me ook vloeken. Ik zou misschien mijn moed in de schoenen laten zakken, maar ik zal nooit er gelijk niet meer naar opkijken. Het is alsof die mensen spelen en hoop hebben te winnen en als het niet zo gunstig lijkt stoppen ze gelijk. Die mensen heb je er tussen zitten en zullen er altijd blijven. Het is gewoon zo dat het vaker gebeurt als je achter staat. Dus verwijt het je niet, Het is zo jammer dat niet alleen de speler stopt maar ook de Coops kwijt zijn op dat moment, indien ze die hadden.
 

DeletedUser1351

Guest
ik zit niet in de leiding, maar zie wel de rapporten verschijnen .
ze vergeten hun kerk aan te zetten , je kan rustig hun aanvalsdorpen pakken (ipv dan nog een een goei mot uit te delen ;) à, dit met vele spelers op een rij ...
ik heb het amper gezien, buiten op w15, toen was dat de rage ... ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ah ik heb de modderplas weergevonden :D
Was ff bezig een blik dop erwten te eten (moet ook ff tussen door)
En kreeg sinterklaas ff vervroegt op bezoek, 1000 cadeautjes zo ongeveer
Bedankt voor het recht trekken van mijn oda/odd verhouding :)

@Atag houd op met gezwam
Jii speelt dubbel spel

@the hippies: ik heb het amper gezien, buiten op w15, toen was dat de rage ... ;-)
Deze kan ik niet laten, het was een TF'er op wl 15 :D (hippie dus niet)
Heb in pm, op AF gemeld: je vergeet iets
En dat was mijn kerkje
Ik was daar hooguit 1 x per week online en dan nog eerst alle def clearen met geloof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1351

Guest
dat zijn ze gewend,de mannen van U
wie doet er nog aan aanvallen met geloof ?
 

DeletedUser1351

Guest
w15 was inactief cos, buiten een paar spelers ...
net als de deze

@the hippies: ik heb het amper gezien, buiten op w15, toen was dat de rage ... ;-)
Deze kan ik niet laten, het was een TF'er op wl 15 :D (hippie dus niet)
Heb in pm, op AF gemeld: je vergeet iets
En dat was mijn kerkje
Ik was daar hooguit 1 x per week online en dan nog eerst alle def clearen met geloof[/QUOTE]
 

DeletedUser1351

Guest
flopspeler atag
heeft in veel coalities gezeten,
zei in zijn profielbeschrijving van zijn ''stam '' van niet aan diplo te doen ...
maar wil U niet aanvallen omdat ze lief zijn
ik citeer '' ik vind mijn buurman aardig en wil ze niet aanvallen/verraden . '' ondertussen zit hij bij u te graaien op inactieve accs
had voor kort 150 k oda en profiteert nu van inactieve accs om zijn oda en dorpen aantal te te uppen (met dank aan 3 maand knuffelen en munten slaan)
valt aan met zc en zonder rammen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1616

Guest
flopspeler atag
heeft in veel coalities gezeten,
zei in zijn profielbeschrijving van zijn ''stam '' van niet aan diplo te doen ...
maar wil U niet aanvallen omdat ze lief zijn
ik citeer '' ik vind mijn buurman aardig en wil ze niet aanvallen/verraden . '' ondertussen zit hij bij u te graaien op inactieve accs
had voor kort 150 k oda en profiteert nu van inactieve accs om zijn oda en dorpen aantal te te uppen (met dank aan 3 maand knuffelen en munten slaan)
valt aan met zc en zonder rammen

Hmm? Bij Vvf deed ik inderdaad niet aan Diplo... Heb ik ook niet gedaan ook niet. Die citaat heb ik nooit gezegd, ik zei dat ik niet samen met Th zou aanvallen. En klopt Klopt. ik neem inderdaad inactieven over :):)
 
Bovenaan