Top / Flop spelers

DeletedUser1647

Guest
Als niemand het doet doe ik het dan toch maar. Hier kun je top en flops nomineren, gelieve wel goede argumentatie geven. loze kreten word niemand vrolijk van. En allemaal een beetje lief voor elkaar blijven
 

DeletedUser940

Guest
Morgen is de aanvalsbescherming eraf bij de meeste topspelers. Ik ben benieuwd. Met name benieuwd naar het kruitvat rondom Unknown-leden, die de hogerangsspelers flink omsingelen.

Verder nomineer ik @incommunicable, als we toch stamleden mogen nomineren.

Nouja om dan geliijk af te trappen:

Top: XteR, om zo een puntenvoorsprong te krijgen moet je echt een enorme grote zak vol met ervaring hebben! Goed gedaan.

Bekijk bijlage 1222
Hij heeft wel moeite met de achievement soldatenleven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser974

Guest
Morgen is de aanvalsbescherming eraf bij de meeste topspelers. Ik ben benieuwd. Met name benieuwd naar het kruitvat rondom Unknown-leden, die de hogerangsspelers flink omsingelen.

Verder nomineer ik @incommunicable, als we toch stamleden mogen nomineren.

Ik ben benieuwd naar XteR die de award voor het recruiteren van 500 units nog niet gehaald heeft.


Edit:
Hij heeft wel moeite met de achievement soldatenleven.
Dat dus.
 

DeletedUser924

Guest
haha.Heerlijk die commentaren van Amikrot. Zijn foto werkt ook goed. Ik vind deze wereld gewoon heel erg spannend worden.
 

DeletedUser1616

Guest
@Sniped Tja. Tja..... Wat moet ik daar van zeggen. Je mag mij over het hoofd zien, ;) Laat mij maar even met rust en doe alsof er niets gebeurt :)
 
Bovenaan