Top / Flop spelers

DeletedUser1616

Guest
Haha. Ik ga binnenkort afvallen in de strijd @DutchPirate... You know my playstyle. =D
 

DeletedUser1616

Guest
Ik zal het eventjes proberen ;o Maar ik betwijfel het. die jongens gaan hard hoor! Ik werk 60 uur in de week, waarbij ik niet op mijn account kan... vond het al knap dat ik ze een beetje kon bijbenen.
 

DeletedUser1616

Guest
Zat vol Rotte Clowns :( Maarja zit goed hier nu, maak je geen zorgen, kan toch nog geen Coops aanstellen. Maar in mijn vrije tijd heb ik wel level 6 Roofpaden! Niet dat ik veel farm, dat terzeide. Doe het dus lekker rustig aan, geen haast en beetje onopvallend blijven :)
 

Peeters

Ervaren Lid
Ik zal het eventjes proberen ;o Maar ik betwijfel het. die jongens gaan hard hoor! Ik werk 60 uur in de week, waarbij ik niet op mijn account kan... vond het al knap dat ik ze een beetje kon bijbenen.

ah .... interessant :D 60 uur dus in de week en kan je de start en eind uren nog eens zeggen :p
en je kan nog altijd geen co s aanstellen ? :rolleyes:

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1616

Guest
Hehe ;) Valt haast niet te missen. En Nope. zit er pas minder dan een week in..
 

DeletedUser1803

Guest
Top-speler: Atag!
pfff... zwaar werk, al die barbarendorpen edelen. Je zal veel troepen nodig hebben
 

DeletedUser1616

Guest
@H0D0R Op dit moment heb ik nog maar 1 echte barbaar ge-edelt. Deze barbaar was een speler die ik voor de tijd al heb gecleard en die toen Barbaarde. Het 2e dorpje was gewoon een speler dus succes ermee. Het 3e dorpje heb ik moeten clearen ik heb 2 keer edels gestuurd en net voor de 2e keer insloeg turnde die barbaar, althans toen ze insloegen was hij ineens barbaar. Ik faalde het te capturen in 2 waves, dus ik moest het nog eens herzenden, maar in principe heb ik gewoon gecleart en alles en laat ik hem niet zitten voor 3 loyaliteit omdat het een barbaar is geworden.

Zo te horen ben je gewoon jaloers ;) Zelfs op Tools staat gewoon dat ik hem van een speler heb ge-edelt. Het dorpje was een barbaar voor minder dan 4 uur.
 

DeletedUser1803

Guest
OK. fair enough, van die derde wist ik niet. En dank voor de uitleg.
En nee, jaloers ben ik niet. Ik zag gewoon allerlei grijze dorpen om mij heen verdwijnen en daar moet ik mijn grondstoffen vandaan halen.
 

DeletedUser1576

Guest
Topspeler: @Peeters .. Meteen maar mijn beste vriend hier neerzetten die mij door zoveel heen gesleept heeft, zonder deze speler zou ik nu een stuk minder lol op deze wereld hebben, deze speler heeft mij geholpen op de zwaarste momenten zowel emotioneel als ingame, naast een geweldige speler te zijn staat bij deze speler altijd de deur open voor een gesprek, hij heeft een speciaal plekje in mijn hart en ik hoop dat jullie ook hem respecteren. I love you peeters :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
Topspeler: @Peeters .. Meteen maar mijn beste vriend hier neerzetten die mij door zoveel heen gesleept heeft, zonder deze speler zou ik nu een stuk minder lol op deze wereld hebben, deze speler heeft mij geholpen op de zwaarste momenten zowel emotioneel als ingame, naast een geweldige speler te zijn staat bij deze speler altijd de deur open voor een gesprek, hij heeft een speciaal plekje in mijn hart en ik hoop dat jullie ook hem respecteren. I love you peeters :D.

ow .... owow ... dit vind ik leuk :p wist niet dat ik zoveel los had gemaakt bij jou :eek:
 

DeletedUser1362

Guest
Topspeler: @Peeters .. Meteen maar mijn beste vriend hier neerzetten die mij door zoveel heen gesleept heeft, zonder deze speler zou ik nu een stuk minder lol op deze wereld hebben, deze speler heeft mij geholpen op de zwaarste momenten zowel emotioneel als ingame, naast een geweldige speler te zijn staat bij deze speler altijd de deur open voor een gesprek, hij heeft een speciaal plekje in mijn hart en ik hoop dat jullie ook hem respecteren. I love you peeters :D.

Jij kan het toch niet laten hé? :D
 
Bovenaan