Top / Flop spelers

DeletedUser1635

Guest
flopspeler atag
heeft in veel coalities gezeten,
zei in zijn profielbeschrijving van zijn ''stam '' van niet aan diplo te doen ...
maar wil U niet aanvallen omdat ze lief zijn
ik citeer '' ik vind mijn buurman aardig en wil ze niet aanvallen/verraden . '' ondertussen zit hij bij u te graaien op inactieve accs
had voor kort 150 k oda en profiteert nu van inactieve accs om zijn oda en dorpen aantal te te uppen (met dank aan 3 maand knuffelen en munten slaan)
valt aan met zc en zonder rammen

Waarom wordt ik nooit genoemd? :,( Ik heb echt een paar mooie zware cava aanvallen plus mijn edel mannen worden soms vergezeld door deze zware paarden. Ze doen hun werk best goed. Oh ja voordat ik het vergeet ik ben echt super goed in inactieve mensen overnemen. Dus dan moet ik wel echt flop zijn ;)


Ps:ik citeer '' ik vind mijn buurman aardig en wil ze niet aanvallen/verraden . ''

Vraag me zeker af waar die citaat vandaan komt? Atag is echt een iritanten buurman. Ik clear leuk een dorp stuur een trein gaat mijn trein dood op deff van Atag. (Hij had overal trips) vervolgens edelt hij ze zelf. Dus ja 1: hij hoeft niet eens antevallen. 2:We hebben nooit iets afgesproken onder elkaar. 3: Dat die mensen inactief worden kan Atag niks aan doen. Dus ja waarom niet overnemen als toch niemand die dorpen benut? Net als of jij die niet zou doen?


Veder vind ik Atag een top speler. Hij is een goed voorbeeld dat muscle niet altijd alles is maar dat je met brains goed kan spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1351

Guest
ahh , hier heb je de aardge buurman ...
ik jen maar, omdat hij 3 maand heeft geknuffeld ...
oa
 
Bovenaan