Top & Flop spelers

DeletedUser924

Guest
Hmm...ik was samen met boogie coop van een derde speler. Daardoor zag ik hoeveel Kronen Boogie kocht. Echt belachelijk weinig. Praktisch niets. Bovendien maken kronen geen verschil. Ik heb weleens kronen gehad. Ik had geen idee wat ik ermee moest doen. Ze bieden bijna geen enkel voordeel tov andere spelers. Ik denk dat mensen ze alleen uit verveling kopen.
 

DeletedUser1497

Guest
yeah-right-jonna.jpg
 

DeletedUser1333

Guest
Hmm...ik was samen met boogie coop van een derde speler. Daardoor zag ik hoeveel Kronen Boogie kocht. Echt belachelijk weinig. Praktisch niets. Bovendien maken kronen geen verschil. Ik heb weleens kronen gehad. Ik had geen idee wat ik ermee moest doen. Ze bieden bijna geen enkel voordeel tov andere spelers. Ik denk dat mensen ze alleen uit verveling kopen.
boosts vooral :p en snel een kerk kopen voor geloof als je aanvalltjes gaat sturen
 

DeletedUser1770

Guest
Als je de moeite neemt om te kijken naar het aantal kronen die boogie heeft gekregen puur met de wereldcontest (2000) snap ik dat hij in principe geen kronen bij hoeft te kopen :rolleyes:..
Dat je het standpunt durft te nemen dat kronen bijna geen voordelen geeft is wel schattig, dat moet ik je geven.
 

DeletedUser878

Guest
Als je de moeite neemt om te kijken naar het aantal kronen die boogie heeft gekregen puur met de wereldcontest (2000) snap ik dat hij in principe geen kronen bij hoeft te kopen :rolleyes:..
Dat je het standpunt durft te nemen dat kronen bijna geen voordelen geeft is wel schattig, dat moet ik je geven.
Hij koopt ze niet toch ? :rolleyes:
 

DeletedUser924

Guest
2000 kronen? Dat is echt weinig toch. Ik bedeol ik snap je niet helemaal. Hij koopt ongeveer 1000 kronen per dag. Wat moet je dan nog met die 2000
 

DeletedUser

Guest
Hierbij nomineer ik mezelf (*Melchior*) als dik geFLOPte speler ;)
Kon ook niet anders met die stam waar ik inzat met men vriendjes en het is dan ook een ragequit uit frustratie tegen de stam maar zelf ook wel wat foute keuzes gemaakt door te snel te willen gaan :p
dan maar even 100k ODA gehaald, misschien komen kroontjes ooit nog van pas :D:D
Ohja uit mijn uitleg wordt nog wel een flop duidelijk natuurlijk, 24000 voorraden verdediging laten afslachten zonder kerk past wel in dat plaatje :rolleyes: gratis dorpjes met chemische namen beschikbaar ;)
 

DeletedUser1440

Guest
Hierbij nomineer ik mezelf (*Melchior*) als dik geFLOPte speler ;)
Kon ook niet anders met die stam waar ik inzat met men vriendjes en het is dan ook een ragequit uit frustratie tegen de stam maar zelf ook wel wat foute keuzes gemaakt door te snel te willen gaan :p
dan maar even 100k ODA gehaald, misschien komen kroontjes ooit nog van pas :D:D
Ohja uit mijn uitleg wordt nog wel een flop duidelijk natuurlijk, 24000 voorraden verdediging laten afslachten zonder kerk past wel in dat plaatje :rolleyes: gratis dorpjes met chemische namen beschikbaar ;)
Je ligt te ver. Tevens de reden waarom je een 300 speler kon wegspelen. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet wel dat ik geen 300 speler had kunnen wegspelen als we niet zo afgelegen hadden gelegen hoor. Vond het al raar dat hij 300 was want puur kwalitatief lag hij ook wel achter hoor. Maarja was een vriendje blijkbaar
 

DeletedUser1759

Guest
Hierbij nomineer ik mezelf (*Melchior*) als dik geFLOPte speler ;)
Kon ook niet anders met die stam waar ik inzat met men vriendjes en het is dan ook een ragequit uit frustratie tegen de stam maar zelf ook wel wat foute keuzes gemaakt door te snel te willen gaan :p
dan maar even 100k ODA gehaald, misschien komen kroontjes ooit nog van pas :D:D
Ohja uit mijn uitleg wordt nog wel een flop duidelijk natuurlijk, 24000 voorraden verdediging laten afslachten zonder kerk past wel in dat plaatje :rolleyes: gratis dorpjes met chemische namen beschikbaar ;)


http://imgur.com/a/rfcL7 heeft dit hiermee te maken?
 

DeletedUser1333

Guest
Hopelijk kent deze wereld nog een grote oorlog tussen de betere spelers --'

Krijg continu berichten voor vriendjes te zijn en dreig berichten...
 

DeletedUser888

Guest
Een beetje redelijk speler kan met wat kronen toch een gigantisch voordeel voor zichzelf verscharen. Dat kan dan het afkronen zijn van boerderij zodat er meer troepen uitgedraaid kunnen worden, want zeker in de vroegere levels gaan de troepen er sneller uit dan nieuwe boerderij lvls.
Verder ook gskortingen bij gebouwen, het scheelt al een pakhuis lvl voor een ah als je die gebruikt. Of net ff dat stamlvl omhoog gooien zodat je sneller farmt. Want farmen in een beginnende wereld is van cruciaal belang.
Dagelijkse aanbiedingen, gebouwen afkronen, verkenners halen, gebouwrij uitbreiden.
Met kronen kan je in de beginnende fase van een wereld ontzettend veel. Die voorsprong neemt al snel af hebben mensen een paar dorpen om mee rond te spelen, maar de voorsprong is er wel.
Met 1k kronen kan je al best veel. Ben je een speler die veel aanvalt en farmt dan geven ze je een grotere boost.
 
Bovenaan