Top & Flop spelers

DeletedUser1647

Guest
de flop van vandaag gaat uit naar: lortr 2.
meneer krijgt gratis dorpjes aangeboden in onze provincie omdat mensen tegenwoordig alles gratis weggeven als ze het niet aankunnen, vervolgens is het dorp in zijn bezit, vergeet meneer zijn kerk te bouwen en zijn muur te uppenn waardoor 7000 aan deff troepen zo verloren gingen aan zijn kant. dan denk je nou die za lwel een kerk bouwen nu en zn meer upgraden, maar nee ipv daarvan gaat hij bereden boogschutters maken, terwijl er een trein op hem loopt van 3;11 uur. vervolgens is het dorp in mijn bezit komt er een noga late lading aan ondersteuning binnen die bestond uit dit :
ondersteunentegen een edeltrein met rammen en bijl ?? en dan ook nog 20 minuten te laat komen terwijl je meer dan drie uur had iets beters bij elkaar te schrapen. hoe komt deze man op nr 5 ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1362

Guest
Omdat jullie mijn edels en off steeds laten doodlopen, anders stond ik daar? ;)
 

DeletedUser1759

Guest
hahahah jaa maar zelfs dan was het hopeloss want geeen muur en geen geloof terwijl hi jdaar dus letterlijk 6 uur de tijd voor had
Ja het is best flop om een andere prov in te duiken en dan niet te zorgen dat je actief bent om alles in orde te maken maar is toch prima voor jou zo:eek:?
 

DeletedUser1647

Guest
Ja het is best flop om een andere prov in te duiken en dan niet te zorgen dat je actief bent om alles in orde te maken maar is toch prima voor jou zo:eek:?
jaa ik vind t niet erg, maar het gaat verder dan niet actief zijn om je zaakjes op orde te rkijgen want acitiviteit was er zeker wel gedurende de overnamen van hem en van mij, wat toch zeker 6 uur was
 

DeletedUser

Guest
Kerk bouwen zelf duurt natuurlijk wel 6 uur, dus als hij er nog niet aan toe gekomen is zijn kapeldorp over te nemen denkende dat hij wel een uur of 6 de tijd zou krijgen dan was die kerk misschien in volle aanbouw en wilde hij sowieso zijn def pas laten aankomen eens de kerk er stond :p
Dan heeft het vooral met jouw snelheid en niet zozeer met zijn flopheid te maken he :)
Die os kwam ook van heel ver dus was denk ik al verzonden voor jij je edel stuurde en dan zal ie gedacht hebben geen troepen te verspillen als er geen kerk of muur staat? jammer van zijn eerste 7000 troepen natuurlijk maar misschien ookvooral snel gereageerd van jou ipv geflopt van hem :p al is het wel vreemd om z'on dorp te hebben met zowel rammen als def en dat hij bereden boogschutters begint te maken in wat toch een kerkdorp moet gaan worden :rolleyes:
 

DeletedUser888

Guest
Top speler: Mrs Jones.
Hij weet wat hij doet, maar een beetje redelijk zijn? Ho maar.
W5, ik via Coop zijn account lang zitten te redden tegen de vijand waar ik zelf al m'n def gestalt had. Komt ie na na de zoveelste dag niet meer online en reageert nergens meer op.
Gaat meneer leuk starten op W7 en laat bij ons niks meer weten.
 

DeletedUser1513

Guest
Hij weet wat hij doet, maar een beetje redelijk zijn? Ho maar.
W5, ik via Coop zijn account lang zitten te redden tegen de vijand waar ik zelf al m'n def gestalt had. Komt ie na na de zoveelste dag niet meer online en reageert nergens meer op.
Gaat meneer leuk starten op W7 en laat bij ons niks meer weten.
Aah Oké, dat wist ik niet. Echter wat ik op deze wereld zie gaat meer dan lekker.
 

DeletedUser1759

Guest
Ik nomineer mezelf als flop had een leger van 27k eenheden gestuurd en dacht het standbeld in het betreffende dorp met het item unlocked te hebben. heb ik met me suffe kop dit in een ander dorp gedaan en daardoor de betreffende speler zn def net niet weggeveegdXD gelukkig heb ik genoeg om deze fout te kunnen maken ma ben salty as fuck opmezelf
 

DeletedUser1440

Guest
Davey en ik hebben Dowbrutus in een dag weggespeeld. Beetje flop.
 

DeletedUser1440

Guest
Stoppen na verlies van 1,2 mil gs? Ik doneer dagelijks zoiets aan de stam. Spelen we hetzelfde spel?
 

DeletedUser1333

Guest
bekijk het zo, na de interning van Retro kan je tegen mij strijden :p je kan je troepen weer opbouwen op het moment :p
 

DeletedUser1488

Guest
ik nomineer mijzelf als superflop, eerst laat ik een half treintje doodlopen op collapie, besluit ik toch maar in de collapsterstijl een bbdorp te pakken als kerkdorp, stuur ik netjes 3 edels naar dat bb-dorp. verstuur ik de 4de met mijn slaaphoofd weer naar collapie :/
 

DeletedUser1647

Guest
maakt ht uit waren toch niet jou troepen daar heb je je coops voor :). verder erg vreemd dat je zegt collapster stijl een bb dorp te pakken waar op is dit gebasseerd ?
 
Bovenaan