Top & Flop spelers

DeletedUser1488

Guest
Toch jammer dat Collappie stopt na het verliezen van 2 dorpjes en 50K def
 

DeletedUser1647

Guest
Toch jammer dat Collappie stopt na het verliezen van 2 dorpjes en 50K def
aaah Wat schattig het jongetje denkt dat ik stop vanwege hem. Ten eerste was ik al gestopt voordat jij uberhaupt ook maar 1 dopr in mijn provincie had. Ben wel iets meer gewend dan jou lullige aanvalletjes via coop dus waarom zou ik daarom stoppen op allebei de werelden, ik denk dat er voldoende spelers hier zijn die kunnen bevestigen dat ik van een aanvalletjes verre van bang word en laat staan daarom zou stoppen.
 

DeletedUser1440

Guest
aaah Wat schattig het jongetje denkt dat ik stop vanwege hem. Ten eerste was ik al gestopt voordat jij uberhaupt ook maar 1 dopr in mijn provincie had. Ben wel iets meer gewend dan jou lullige aanvalletjes via coop dus waarom zou ik daarom stoppen op allebei de werelden, ik denk dat er voldoende spelers hier zijn die kunnen bevestigen dat ik van een aanvalletjes verre van bang word en laat staan daarom zou stoppen.
okp66FD.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1440

Guest
Aangezien deze fora weinig bezocht zijn en je die dingen in spoilers zet voor het overzicht, lijkt het me niet nodig.
 

DeletedUser1759

Guest
Flopperdeflopperdeflop: 3m12 (stamleider van vikings)

Vraagt ons een bg aan en bood aan andere bgs hiervoor te verbreken


http://imgur.com/a/waHlm

Solliciteren zijn eigen stam verlaten opheffen voor ons? aardig maar nee
http://imgur.com/a/5xlfM

En als die niks van ons hoort vervolgens bij IMC aankloppen om samen te werken tegen ons?
(daar kan ik ook nog wel berichten van terugvinden als daar echt behoefte aan is overigens)
FLOP FLOP FLOP
 

DeletedUser1488

Guest
Lmaoooo, je moet niet zo stoken binnen die stam joh Boogie. ZO erg is het ook weet niet, tis niet dat we een verzoek van Duyvster hebben liggen om zijn eigen stam te naaien ofzo xP
 

DeletedUser1759

Guest
Lmaoooo, je moet niet zo stoken binnen die stam joh Boogie. ZO erg is het ook weet niet, tis niet dat we een verzoek van Duyvster hebben liggen om zijn eigen stam te naaien ofzo xP
Heel eerlijk zou het normaal nooit doen maar vind deze gast wel heel respectloos berichten rondsturen. Dus dan krijg je mij wel zover om even karma te geven.
 

DeletedUser1333

Guest
wat voor stamnaaiers op deze wereld lol schrik dat ze overgenomen worden :p

Die brief voor een BG trekt op niks, staat niks in wat voor meerwaarde de BG is, welke opties erbij te pas komen als er een BG komt...

Is dat de leider van VIK ?...
 

DeletedUser1488

Guest
yupp, wat een topvent he, je had hem vandaag moeten zien aanvallen man.
 

DeletedUser1018

Guest
Top speler: Mrs Jones.
ty
Hij weet wat hij doet, maar een beetje redelijk zijn? Ho maar.
W5, ik via Coop zijn account lang zitten te redden tegen de vijand waar ik zelf al m'n def gestalt had. Komt ie na na de zoveelste dag niet meer online en reageert nergens meer op.
Gaat meneer leuk starten op W7 en laat bij ons niks meer weten.
True, ik schaam me daar nog steeds voor, moeten we wel even echt eerlijk zijn, ik zou er een maand tussenuit gaan en ben toen nooit meer teruggekomen...ben niet zomaar nooit meer online gekomen. Ook was ik toen niet onder aanval ofzo toen ik mijn account overgaf en had ik veel volle dorpen of anders kazernes aanstaan voor een paar dagen.

Maarre Leuk je hier nog te zien wolvenkaaz, bij deze een officieel excuses: Het spijt me dat ik jullie heb laten zitten op W5 zonder ooit nog iets van me te laten horen. Heb er veel plezier gehad en best veel tijd en energie ingestoken toen ik er wel was, dus Hoop dat je het me kan vergeven dat ik te zwak was om de wereld af te maken.
Met vriendelijke Groetjes, Mrs Jones
 

DeletedUser1513

Guest
Lmaoooo, je moet niet zo stoken binnen die stam joh Boogie. ZO erg is het ook weet niet, tis niet dat we een verzoek van Duyvster hebben liggen om zijn eigen stam te naaien ofzo xP

Lol, ik was die dag aangesteld als diplomaat en ging bij iedereen polsen voor de huidige stand van zaken. Samenwerking zat er stambreed klaarblijkelijk niet in. Daarnaast ben ik van mening dat je een goed gecoördineerde aanval best mag waarderen. Ik ben geen supporter die enkel juicht als eigen partij scoort. Een dergelijke vorm van identificering met een gecreëerde groep wordt mij iets te sektematisch.

Als ik daarnaast teruglees in de berichtgeving die hidje heeft verstuurd naar Collapster in het begin van de wereld komen met name LOTR en boogie er ook niet goed vanaf. Er wordt zelfs een verbond tegen boogie en LOTR gesloten. Wat gedraai later en de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet etc. Etc. In het begin van een wereld verandert de directe omgeving dermate snel en soms kom je er achter dat je daarmee verkeerde keuzes hebt gemaakt, daardoor zeker geen hard feelings.

Alleen maar liefde,

Roekoe roekoe *flies away*,

Duyvster
 

Bijlagen

  • Screenshot_20170621-010009.png
    Screenshot_20170621-010009.png
    831,2 KB · Weergaven: 17
  • Screenshot_20170621-010031.png
    Screenshot_20170621-010031.png
    848,5 KB · Weergaven: 14

DeletedUser1488

Guest
  • Het eerste bericht gaat inderdaad over het aanvallen van Lortr toen ik nog niet bij sparta zat, opzich een vrij logische keuze want voordat ik mijn huidige kluppie joinde was Lortr voornamelijk een erg gevaarlijke buurman voor mij. Dat tweede bericht heeft daar helemaal niks mee te maken xD, dat geeft over een zekere yaana waar ik is mee praten. IK vertel collappie ( Die Yaana aan gaat vallen) dat ik een beetje met die Yaana heb gepraat en dat die John heet.
  • Je liefde wordt natuurlijk erg geappreceiëerd,

*just leaves TW2 forum NL for now*

HidDelicious
 
Bovenaan