Top/Flop spelers

DeletedUser1351

Guest
ik vind het jammer van al die bange overlopers vanuit alle stammen naar NIV , dat is om je haren van uit te trekken
flopspeler hippie trouwens, maar ik kan beter ...
 

DeletedUser1739

Guest
Je hebt ook een team om trots op te zijn ;)
Respecteer ze stuk voor stuk, op een tweetal na
 

DeletedUser1055

Guest
Mijn stem gaat wel uit naar shazza. Maar dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn.
 

Peeters

Ervaren Lid
Laten we vooral niet vergeten ook al is het je vijand in dit spel dat het maar ... een spel is (dus beetje respect naar elkaar kan geen kwaad , want ik zie nogal wat in het spel) :)

en naar mijn indruk zitten op deze wereld wel een paar sterke stammen zoals niv en red (eigen ervaring) en zoiets is enkel alleen mogenlijk met zeer actieve spelers ... dus deze leiders mogen ook trots zijn op zo n stam ;) dat er paar overlopers zitten kom je overal tegen hoor bij het spel
 

DeletedUser1325

Guest
Laten we vooral niet vergeten ook al is het je vijand in dit spel dat het maar ... een spel is (dus beetje respect naar elkaar kan geen kwaad , want ik zie nogal wat in het spel) :)

en naar mijn indruk zitten op deze wereld wel een paar sterke stammen zoals niv en red (eigen ervaring) en zoiets is enkel alleen mogenlijk met zeer actieve spelers ... dus deze leiders mogen ook trots zijn op zo n stam ;) dat er paar overlopers zitten kom je overal tegen hoor bij het spel

Het mooiste is als je kan starten met een groep die allemaal aanblijven :p
Maar goed, dat is toch wel een utopie
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem gaat wel uit naar shazza. Maar dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn.
Nah dat ik mij gruwelijk in jou vergist hebt dat klopt zeker.. maar verder doet orava het super en hebben jullie een aantal topleden. Is niet voor niets dat ik azza succes heb gewenst in ORA. We zullen zien wie deze wereld gaat winnen ;)
 

DeletedUser822

Guest
top/flop toch? moet domme stuk terug lezen om iets te vinden, on topic aub

flop becry, dit omdat ik dat vind :)
maar vind wel lieve jongen
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nah dat ik mij gruwelijk in jou vergist hebt dat klopt zeker.. maar verder doet orava het super en hebben jullie een aantal topleden. Is niet voor niets dat ik azza succes heb gewenst in ORA. We zullen zien wie deze wereld gaat winnen ;)

Lief van je <3
 
Bovenaan