Top/Flop spelers

DeletedUser878

Guest
Wie is volgens jou een TOP speler en wie is een FLOP ?
Mijn TOP : Charlie The Great, iets zegt me dat hij in die top 5 zal blijven:cool:
FLOP : Eagle1995, hij stond even nummer 1, maar is nu al nummer 6. Die valt toch nu al niet weg hé ?:p
 

DeletedUser1387

Guest
top: eagle1995, einde dag 1 had die al 700 odd, hoe zou em daar toch aan gekomen zijn;-)

flop: Charlie the great, vanaf begin in de top en pas vannacht de 10k gefarmedxD =>zonder kronen en beginnersbescherming niets waard:p
 

DeletedUser888

Guest
Denk zeker dat jouw spelers andersom moeten, we hebben eagle die op een zeer slimme manier de omgeving spiked waardoor mensen niet kunnen farmen.
Dan charlie heb ik weinig over te zeggen, waarom zullen we hem zeker altijd daar zien staan? Zie hem niks bijzonders doen, niet eens 100k totaal gefarmt. Waar halen ze de gs vandaan, verder nu nog niet eens naar punten kijken, top 10 zal zeker nu veel bouwkosten verminderen en afkronen.
Maar 3 van de top 10 hebben maar 100k gefarmt. Veel kronen daar.
 

DeletedUser878

Guest
Mijn mening blijft mijn mening hé, zal toegeven dat ik ze niet beide heb grondig onderzocht. Het is en blijft het begin van w15, alles kan draaien en keren. Mijn "voorspelling" kunnen helemaal fout zijn, maar de uwe ook. Zal wel mijn "newb" foutje rechtzetten en ze beide eens goed onderzoeken, maar ik verander men mening niet :p
 

DeletedUser1387

Guest
op zich is het ook wat vroeg voor echt dingen te concluderen, het leek me gwn grappig om de jouwe te reverse:D

eigenlijk is de beginfase ook een beetje geluk hebben, ben al eens wakker geworden om te zien dat men 5k clear gepakt was door een 2k cleartje..
 

DeletedUser878

Guest
op zich is het ook wat vroeg voor echt dingen te concluderen, het leek me gwn grappig om de jouwe te reverse:D

eigenlijk is de beginfase ook een beetje geluk hebben, ben al eens wakker geworden om te zien dat men 5k clear gepakt was door een 2k cleartje..
Ik hou ervan om vroegg alle top en flop spelers/stammen te noemen, dan zien we wie hun "hype" behield of wie als "underdogg" boven iedereen kwam;)
 

DeletedUser888

Guest
Vraag me toch af hoeveel spikes Cele gemold heeft om die 6k oda te krijgen..
Ook heeft crepe zich gister lopen uitleven met het farmen, #2 en buitmeester is toch best een prima combinatie.
 

DeletedUser1325

Guest
Maar voor de Top/Flop spelers is het nu nog echt wel te vroeg.
De gehele top 10 bestaat uit kronenspelers.
Er zullen er vast nog wel een paar tussen zitten die wel in de ranglijst gaan droppen.
Echter is een goed begin wel het halve werk.

Wat betreft het spiken, ik weet niet of het hem meer gekost of opgeleverd heeft.
Iemand met een clear in de provincie of een ridder en je bent je troepen kwijt met enkel 50% gevechtskracht..
 

DeletedUser787

Guest
@wolvenkaaz : Ongeveer 1300 manschappen afgeslacht.
@B4Real : Minieme verliezen van 150 man. Zoals je zei hebben de troepen die in een barbarendorp staan geen geloof en momenteel ook meestal geen muur. Het is veel makkelijker om ze zo te clearen dan straks gelovig achter een muur ;)
 

DeletedUser1325

Guest
@wolvenkaaz : Ongeveer 1300 manschappen afgeslacht.
@B4Real : Minieme verliezen van 150 man. Zoals je zei hebben de troepen die in een barbarendorp staan geen geloof en momenteel ook meestal geen muur. Het is veel makkelijker om ze zo te clearen dan straks gelovig achter een muur ;)

Heerlijk aanvallen zijn dat, en vervolgens heb je die minieme verliezen alweer terug door de GS in dat dorp.
 

DeletedUser1351

Guest
spelers die 10000 kronen gebruiken , daarna een grote mond opzetten en constant online zijn : FLOP
muren kopen a volenté dn de mond open doen, FLOP flopperdeFLOP
ze moesten dat verbieden om een muur te kunnen kopen ...
maw deze wereld zit vol flopspelers, ne mens moet uit armoede kronen kopen om ze een beetje in te halen ...
 
Bovenaan