Top/Flop spelers

DeletedUser888

Guest
Jaja, ff flink de zweep erover en dan springt ie net zoals de andere bij ons in het stammeke.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Had net geloof geregeld na die grote bek van je naar wel-of-niet om eens langs te komen, zonde dat je mij dat plezier nu afneemt.

Ik word hier wel bang van hoor, vooral omdat het van een speler met 400k punten afkomt die maar 500k ODA heeft. Rara wie zijn leidersfunctie gebruikt om als haantje de voorste alle interns te claimen? :rolleyes:
 

DeletedUser1120

Guest
Ik word hier wel bang van hoor, vooral omdat het van een speler met 400k punten afkomt die maar 500k ODA heeft. Rara wie zijn leidersfunctie gebruikt om als haantje de voorste alle interns te claimen? :rolleyes:
Haha, zoals een echte minister van Defensie behoort te zijn. Met alle missies mee willen doen, zonder zelf voorraad te hebben en daardoor alles te lenen bij andere partijen (of samenwerken, net wat beter uit te leggen valt)
 

DeletedUser1739

Guest
Geen idee waar jij het over hebt grote vriend, maar mocht het statement niet duidelijk zijn.
Minister van DEFENSIE
Duidelijker kan ik het echt niet maken...
 

DeletedUser1739

Guest
Grote praat, weinig actie, enige wat ik zie is iemand met de staart tussen zijn benen zijn eigen stam achterlaten.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Nee hoor, als ze er zelf besluiten om er mee te stoppen ga ik net als de meeste spelers zouden doen verder kijken naar mn opties om door te spelen. Had ook best elke nacht door willen gaan met het lastig maken voor ORA, maar dit was ook een optie. Soms raak je aan de praat naar aanleiding van zaken op het forum.

Denk dat ik in ieder geval met mn 152k punten en 986k ODA meer actie heb gezien dan dat jij dat hebt ;). Veel grootspraak voor iemand die niks anders kan dan internen ^^.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1739

Guest
Zie dat jij je bericht hebt bewerkt, denk dat het misschien handig is om dit nog maals te doen.
OA. verwijzen dat het internen komt door mijn leidersfunctie, helaas moet ik je vertellen dat ik die niet eens bezat toen ik de dorpen moest internen, tevens was ik de persoon die dit Gevraagd werd te doen, aangezien mijn ligging hier naar leidde, hoef mij daar dus niet voor te schamen, integendeels ruik ik hier steeds meer jalousie.
Tevens weet ik hoe jij aan 600k ODA bent gekomen in de vroege fases van de wereld, en nou dat kan iedereen wel op die manier, dus dan stelt die 300k die jij nou echt hebt verdient niet zoveel voor. Nogmaals, Lig nu bij je in de provincie, kom maar eens langs met die "gigantische" legers die je wel niet moet hebben ;)
 

DeletedUser1362

Guest
Top speler: @Peeters waren mooie aanvallen.. strak getimed toppie!

Enkel jammer dat er 'verkenners' meeliepen. :p
Volgende keer enkel de snipes sturen, laat die clear er maar doorkomen! ;)

Maar verder, jup, mooi gedaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan