Top / Flop spelers

DeletedUser6

Guest
Welke spelers doen het goed, welke wat minder? Zijn er spelers die extra in de gaten moeten worden gehouden? Dit is de juiste plek om dat soort zaken te bespreken!

Wat leuk is om de boel op gang te krijgen is om gewoon eens te posten met zowel een top als een flop.

Voorbeeld:
Top: Grey Worm, hij groeit lekker hard en zo te zien is die niet al te zuinig met farmen!
Flop: Relax, wat een puntengeiler, zo te zien heeft ie amper troepen en is die alleen maar met bouwen bezig.
 

DeletedUser

Guest
Welke spelers doen het goed, welke wat minder? Zijn er spelers die extra in de gaten moeten worden gehouden? Dit is de juiste plek om dat soort zaken te bespreken!

Wat leuk is om de boel op gang te krijgen is om gewoon eens te posten met zowel een top als een flop.

Voorbeeld:
Top: Grey Worm, hij groeit lekker hard en zo te zien is die niet al te zuinig met farmen!
Flop: Relax, wat een puntengeiler, zo te zien heeft ie amper troepen en is die alleen maar met bouwen bezig.

Leuke voorbeelden hiervoor geef ik je een dikke lik
 

DeletedUser620

Guest
Top: alle niet kronen gebruikers in de top 15
Flop: iedereen die niet op de 1e pagina staat en maandag gestart is

Nee, het is eigenlijk nog veel te vroeg om iets zinnigs te kunnen zeggen. Je kunt ook nog niet aanvallen en de skillzz van mensen niet zo goed testen...
 

DeletedUser6

Guest
Bijna 2 weken verder, zijn er al mensen waar jullie van zeggen; Hey! dit is een top speler, dit is een flop speler?
 

DeletedUser974

Guest
Ik ken wel een top-speler maar die speelt op wereld5, mag dat ook?
 

DeletedUser6

Guest
Ik ken wel een top-speler maar die speelt op wereld5, mag dat ook?
Tuurlijk, dat kan hier! Maar we (Grey en ik) proberen in ieder geval de wereldfora wat leven in te blazen. Dus mocht je dat voor NL5 willen doen is dat natuurlijk ook prima :)
 

DeletedUser888

Guest
Ik weet niet wat ik van Major Killjoy moet vinden, zelfde met Colonel Buzzkill. Ik denk toch aan overmatig kronengebruik aangezien ze pas gister de ruiterleven award hebben gehaald maar paar dagen geleden met een leger van 1,5k bb een speler hebben overgenomen. Overmatig kronengebruik, ja, maar ze weet wel hoe ze het spel spelen moeten.
 

DeletedUser

Guest
TSM had beter Team Kronen genoemd maar alle manieren zijn goed om te winnen heb ik al gemerkt op TW2 :(
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat ik van Major Killjoy moet vinden, zelfde met Colonel Buzzkill. Ik denk toch aan overmatig kronengebruik aangezien ze pas gister de ruiterleven award hebben gehaald maar paar dagen geleden met een leger van 1,5k bb een speler hebben overgenomen. Overmatig kronengebruik, ja, maar ze weet wel hoe ze het spel spelen moeten.
Ik hoorde van vrienden dat ik hier even langs moest komen. ff kijken naar al dat geroddel. Als jullie het dan zo nodig over ons moeten hebben, zorg dan wel dat je bronnen kloppen. Ruiterleven heb ik al een weekje.
TSM had beter Team Kronen genoemd maar alle manieren zijn goed om te winnen heb ik al gemerkt op TW2 :(
Iedereen in de top speelt met Kronen en degene die zeggen dat ze het niet doen doen het stiekem toch. Maar wees ons dankbaar, dankzij onze bijdrage kunnen andere spelers gratis spelen.
hahaa, zonde van je geld!
Als je dat vind waarom ben je hier dan? Wij spelen hier een spel waar we tientallen uren per week plezier aan beleven. In de grote mensenwereld vinden we het nu eenmaal niet erg om daar wat tegenover te zetten. Dat sommige spelers van zakgeld leven is natuurlijk een ding. Voor mij kost het amper wat. Ik heb het voor de grap even uitgerekend. Ik heb 1.8% van mijn netto-maandloon uitgegeven. Dus zo'n impact maakt het niet op mijn leven hoor. Die andere 98.2% zijn nog prima te besteden aan het vrouwtje en andere leuke dingen.

Maarreehh even ontopic dan:
Top: @Kaidonl ondanks zijn domme uitspraken hierboven heeft ie een bijzonder leuke farm

Flop: Quid Pro Quo van Skilled Tribe. Te vroeg gepiekt met aangekochte eenheden en weet vervolgens niet hoe die ze moet gebruiken. Ervaring kun je dus in ieder geval niet kopen.
 

DeletedUser516

Guest
ja iedereen gebruikt kronen , aangezien je er bij een nieuw account gratis krijgt :p
en voor de rest ach wat is nu 3 euro voor paar kronen , ik vind het wel handig als ik ff kerkje snel moet zetten in een nieuwe provincie of ff snel die laatste paar muurtjes , voor de rest , tja troepen kopen hoeft voor mij niet perse , maar goed de optie is er en als je deze wilt gebruiken , waarom niet ?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk gebruik ik kronen, die boosters zijn bijzonder leuk maar duizenden troepen kopen. Vind ik niet speciaal. Heb je absoluut geen skill nodig om te groeien want je doet het uit pure overmacht...
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk gebruik ik kronen, die boosters zijn bijzonder leuk maar duizenden troepen kopen. Vind ik niet speciaal. Heb je absoluut geen skill nodig om te groeien want je doet het uit pure overmacht...
Je groeit hierdoor lekker op het begin, naderhand koopt niemand troepen meer, tenzij het voor een snelle snipe is of iets dergelijks.
 

DeletedUser516

Guest
Tuurlijk gebruik ik kronen, die boosters zijn bijzonder leuk maar duizenden troepen kopen. Vind ik niet speciaal. Heb je absoluut geen skill nodig om te groeien want je doet het uit pure overmacht...

is elke wereld die discussie en zal ook elke wereld weer terug komen , dus je kan laten zien dat het zonder troepen kopen ook kan of gewoon zo laten en lekker je spel spelen , leuke stam zoeken , en met elkaar strijden , zo kom je toch het verste ;)
 

DeletedUser503

Guest
is elke wereld die discussie en zal ook elke wereld weer terug komen , dus je kan laten zien dat het zonder troepen kopen ook kan of gewoon zo laten en lekker je spel spelen , leuke stam zoeken , en met elkaar strijden , zo kom je toch het verste ;)
akkoord :)
 
Bovenaan