Top / Flop spelers

DeletedUser

Guest
Maakte het wel een beetje onoverzichtelijk omdat ik niet meteen begreep wat je bedoelde, maar maakt niet uit, ik heb mijn antwoord nu. Zijn dan alsnog 2 makkelijke dorpjes geweest die je hebt gepakt met zo weinig oda.

yep, mix legers en mooie GS produktie in beide dorpen. Beetje geluk gehad daarmee
 

DeletedUser

Guest
images
 

DeletedUser53

Guest
Lekker bezig major, 1ste met 10 dorpen en een aardige ODD. Gebruik je veel kronen of niet? (Dit is geen aanvallende vraag, ik vraag het me gewoon af)
 

DeletedUser

Guest
Valt reuze mee hoor. De kunst zit hem er meer in hoe je de boel investeert. Jackpotjes pakken is leuk, maar Instant rekrutering is echt gewoon zonde van je Kronen voor die prijs. En die ODD.. was eigenlijk wel een beetje lachwekkend xD Men had alle kleine spelertjes in de nabije 3 provincies verzameld voor een offensief. Maar daar zaten clears tussen van 200 bijl 100 lc 100 bb 10 ram enzo, dus dat was eigenlijk lekker gratis ODD farmen. Om ze niet helemaal af te doen, er zaten ook 2-3 grotere clears tussen. Eentje had me zelfs redelijk geraakt op een dorp waar ik hem niet verwachtte dus applausje!

Maar om het ontopic te houden:

Top: Kleine spelers die samenwerken om grotere uit te schakelen.

Flop: @Ryuu . Die heeft al die tijd voor me gestaan op #1 en ik hoor van mijn vrienden, fyi ik heb vrienden van vorige werelden in zo'n beetje elke stam, dat hij continu ligt te huilen over hoeveel kronen we wel niet gebruiken. Ondertussen kroont hij zelf ook gewoon vrolijk door en claimt in het instant rekruting topic nog dat hij 4k kronen heeft gestoken in het opnieuw bouwen van zijn clear. Typisch geval van een pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Awel, sneu manneke! :D
 

DeletedUser53

Guest
Valt reuze mee hoor. De kunst zit hem er meer in hoe je de boel investeert. Jackpotjes pakken is leuk, maar Instant rekrutering is echt gewoon zonde van je Kronen voor die prijs. En die ODD.. was eigenlijk wel een beetje lachwekkend xD Men had alle kleine spelertjes in de nabije 3 provincies verzameld voor een offensief. Maar daar zaten clears tussen van 200 bijl 100 lc 100 bb 10 ram enzo, dus dat was eigenlijk lekker gratis ODD farmen. Om ze niet helemaal af te doen, er zaten ook 2-3 grotere clears tussen. Eentje had me zelfs redelijk geraakt op een dorp waar ik hem niet verwachtte dus applausje!

Maar om het ontopic te houden:

Top: Kleine spelers die samenwerken om grotere uit te schakelen.

Flop: @Ryuu . Die heeft al die tijd voor me gestaan op #1 en ik hoor van mijn vrienden, fyi ik heb vrienden van vorige werelden in zo'n beetje elke stam, dat hij continu ligt te huilen over hoeveel kronen we wel niet gebruiken. Ondertussen kroont hij zelf ook gewoon vrolijk door en claimt in het instant rekruting topic nog dat hij 4k kronen heeft gestoken in het opnieuw bouwen van zijn clear. Typisch geval van een pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Awel, sneu manneke! :D

Ah okay, bovendien hebben die spelers uit andere provincies geen geloof dus dan is het ook makkelijk :)
Tenzij ze standbeeld 5 hebben en ridder meebrengen maar dan is het alsnog maar in 1 aanval 100% geloof.
 

DeletedUser

Guest
Valt reuze mee hoor. De kunst zit hem er meer in hoe je de boel investeert. Jackpotjes pakken is leuk, maar Instant rekrutering is echt gewoon zonde van je Kronen voor die prijs. En die ODD.. was eigenlijk wel een beetje lachwekkend xD Men had alle kleine spelertjes in de nabije 3 provincies verzameld voor een offensief. Maar daar zaten clears tussen van 200 bijl 100 lc 100 bb 10 ram enzo, dus dat was eigenlijk lekker gratis ODD farmen. Om ze niet helemaal af te doen, er zaten ook 2-3 grotere clears tussen. Eentje had me zelfs redelijk geraakt op een dorp waar ik hem niet verwachtte dus applausje!

Maar om het ontopic te houden:

Top: Kleine spelers die samenwerken om grotere uit te schakelen.

Flop: @Ryuu . Die heeft al die tijd voor me gestaan op #1 en ik hoor van mijn vrienden, fyi ik heb vrienden van vorige werelden in zo'n beetje elke stam, dat hij continu ligt te huilen over hoeveel kronen we wel niet gebruiken. Ondertussen kroont hij zelf ook gewoon vrolijk door en claimt in het instant rekruting topic nog dat hij 4k kronen heeft gestoken in het opnieuw bouwen van zijn clear. Typisch geval van een pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet. Awel, sneu manneke! :D

hahaha, beetje boos dat je me dorpje niet hebben kunnen nemen :D
en ik ben eerlijk dat ik kronen gebruik maar gebruik die enkel indien nodig, niet om zoals jij een account te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Nou nou, als je mijn posts terugleest zul je nergens zien dat ik ontken dat ik Kronen gebruik. Alleen niet op de manier die jij in PM's en interne fora rondbazuint. Dingen die je maar roept om je eigen gedrag te kunnen verantwoorden. Aangezien je zelf eerste staat, iemand die 2e staat moest dan wel echt bakken en bakken kronen gebruiken om daar te komen naar jouw mening. Dat zegt meer over je eigen spel dan dat van mij lijkt me zo. Ik doe niets raars, ik speel het spel slim, al zeg ik het zelf. Tactieken die jij je waarschijnlijk niet voor kunt stellen als Massa-Kroner. En dat is prima joh, vooral ook doen. Je zult me vast wel weer inhalen vandaag of morgen, je gooit er gewoon weer lekker 4k kronen tegenaan? Of 8k? Een ding is zeker, Inno lacht zich een ongeluk met spelers zoals jou.
 

DeletedUser516

Guest
bitch fight :D ...... ooooehh ..... :D :D
leuk leuk

ben benieuwd naar volgende reactie :D
is het waar dat ryuu die taktieken kan voorstellen ?
gebruikt ryuu idd zoveel kronen ? en is hij dus zelf de groot verbruiker en die bewuste zwarte ketel ?
of is dit machtspelletje voor major killjoy vergaand ?
en zal ryuu ongenadigd terug slaan ?

zie het in het vervolg


:p :p haha
 

DeletedUser1004

Guest
bitch fight :D ...... ooooehh ..... :D :D
leuk leuk

ben benieuwd naar volgende reactie :D
is het waar dat ryuu die taktieken kan voorstellen ?
gebruikt ryuu idd zoveel kronen ? en is hij dus zelf de groot verbruiker en die bewuste zwarte ketel ?
of is dit machtspelletje voor major killjoy vergaand ?
en zal ryuu ongenadigd terug slaan ?

zie het in het vervolg


:p :p haha
Klinkt een beetje als een aflevering van goeie tijden slechte tijden xD
 

DeletedUser1172

Guest
Topspelers: ryuu, we are legion, shazza, oosteind, wolvenkaaz, major killjoy, colonel buzzkill en mrs jones
Flopspelers: massa kroonverbruikers die clears instant recruiten door een lange wachtrij op te bouwen in hun karzene.


ik vind die update echt kutjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser924

Guest
Top; behalve Colonel buzzkill en Majoor Killjoy ben ik zeer gecharmeerd geraakt van Deusxmachine.

Flop; moet nog blijken. Haha. misschien ikzelf wel.
 

DeletedUser

Guest
FLOP: Iedereen die clears, edels en OS in meer dan 5 seconden laat toekomen
TOP: spelers die 1.000 aanvallen en de nodige OS in 5 seconden laat toekomen. Zoals in TW1, de goeie oude time tijden
 

DeletedUser397

Guest
FLOP: Iedereen die clears, edels en OS in meer dan 5 seconden laat toekomen
TOP: spelers die 1.000 aanvallen en de nodige OS in 5 seconden laat toekomen. Zoals in TW1, de goeie oude time tijden
FLOP: spelers die niet beseffen dat de kaart hier hexagonaal is en reistijden dus niet meer gewoon met pythagoras berekenbaar zijn
TOP: zij die dat wel beseffen en ermee omweg kunnen :D
 

DeletedUser

Guest
FLOP: Iedereen die clears, edels en OS in meer dan 5 seconden laat toekomen
TOP: spelers die 1.000 aanvallen en de nodige OS in 5 seconden laat toekomen. Zoals in TW1, de goeie oude time tijden

TOP: Spelers die begrijpen dat een anti-timing functie er in de earlygame voor zorgt dat je niet op 200 ms kunt treinen.
FLOP: Oude bokken die te veel in het verleden vast hangen.
 

Stressix

Casual Lid
TOP: spelers die fair spelen met of zonder kronen en ook respect hebben zelfs voor de allerkleinste spelers:)
FLOP: spelers die intimiderend zijn en nu al denken dat ze de gehele wereld in hun bezit hebben:mad:
 

DeletedUser

Guest
Tijd om hier weer wat leven in te blazen.

Top speler: Becry omdat ie zich graag laat omkopen ;)
Flop speler: Ronzer.. enkel actie ondernemen als de speler inactief is. Maar wel veel BS lullen...
 
Bovenaan